Nederland - Schotland 28-03-2009
Moderator: mods
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Nederland - Schotland 28-03-2009
De vierde wedstrijd in de kwalificatie, en Nederland staat er na negen uit drie (of zoals ze in België zeggen 'neagen op neagen') goed voor.
Wat wordt de opstelling? Als Huntelaar er maar instaat, die rost ze er wel in!
Ik heb zojuist nog een kaartje weten te ritselen voor deze wedstrijd, want ik hou wel van die Schotten. Bier drinken, onverstaanbare dingen zeggen en een beetje zingen, daar ben ik wel van. Ze komen met 15.000 man naar Amsterdam dit weekend, dus dat wordt even socializen in de stad!
Ik zeg 3-0.
Wat wordt de opstelling? Als Huntelaar er maar instaat, die rost ze er wel in!
Ik heb zojuist nog een kaartje weten te ritselen voor deze wedstrijd, want ik hou wel van die Schotten. Bier drinken, onverstaanbare dingen zeggen en een beetje zingen, daar ben ik wel van. Ze komen met 15.000 man naar Amsterdam dit weekend, dus dat wordt even socializen in de stad!
Ik zeg 3-0.
-
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Ik ga erheen.
Als enige Nederlander in een héle grote groep Schotten.
Normaal gesproken ga ik nooit naar Oranje, maar een Schotse vriend van me (die in Amsterdam woont) viert zijn veertigste verjaardag. Holland - Schotland is deel van de festiviteiten worden. Kon wel eens een heel gezellig avondje worden, met wellicht een biertje of twee te veel...
K.
Als enige Nederlander in een héle grote groep Schotten.
Normaal gesproken ga ik nooit naar Oranje, maar een Schotse vriend van me (die in Amsterdam woont) viert zijn veertigste verjaardag. Holland - Schotland is deel van de festiviteiten worden. Kon wel eens een heel gezellig avondje worden, met wellicht een biertje of twee te veel...
K.
Still alive...
De geblokkeerde Oranje-kaarten HIER
De KNVB en Supportersclub Oranje zijn bezig de zwarthandel in toegangskaartjes voor duels van het Nederlands elftal steeds strenger aan te pakken. Voor de WK-kwalificatiewedstrijd met Schotland, die zaterdag in de Amsterdam ArenA wordt gespeeld, zijn inmiddels al bijna 900 kaarten door de KNVB geblokkeerd.
Bekijk hier de lijst van geblokkeerde tickets voor Nederland - Schotland
Blij met de punten ...
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Het leuke is nu ook dat je weet dat er geen gezeik komt. 15.000 Schotten in de stad, en die komen allemaal om er een feest van te maken, heerlijk. Ze weten dat ze voor geen meter kunnen voetballen, maar ze strijden tot ze er dood bij neervallen met passie en trots voor hun vaderland.Kowalczyk schreef:Kon wel eens een heel gezellig avondje worden, met wellicht een biertje of twee te veel...
K.
Ik kan echt genieten van de sfeer op Hampden Park, als je die schitterende wedstrijden tegen Oekraine, Frankrijk en Italie daar zag....Pfoe, kippenvel. En een mooi volkslied, heb echt zin in morgen.
www.sportwereld.nlSneijder op de bank, Robben in basis
AMSTERDAM - Wesley Sneijder zal vanavond in de WK kwalificatiewedstrijd tegen Schotland op de bank beginnen. Arjen Robben krijgt de voorkeur van bondscoach Bert van Marwijk boven de kleine middenvelder.
Gregory van der Wiel start als rechtsback en krijgt zoals verwacht de voorkeur boven Khalid Boulahrouz en Dirk Marcellis.
Opstelling Nederlands elftal:
Stekelenburg;
Van der Wiel, Ooijer, Mathijsen, Van Bronckhorst;
Van Bommel, De Jong;
Kuyt, Van Persie, Robben;
Huntelaar.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Ajaciedjuh
- SylvievdVaart