Ismail Aissati
Moderator: mods
Klopt, dat zeg ik niet helemaal goed. Het is zowel iconisch als mooi als herkenbaar. Vind jij het serieus lelijk of vind je het 'lelijk' vanwege de club die er in speelt?
Laatst gewijzigd door Rooie op di mar 24, 2009 3:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Mooi is persoonsgebonden. Herkenbaar en iconisch zijn objectief te beoordelen. Maar ik ontken niet dat de laatste optie redelijk bepalend is voor mijn oordeelBenji schreef:Klopt, dat zeg ik niet helemaal goed. Het is zowel iconisch als mooi als herkenbaar. Vind jij het serieus lelijk of vind je het 'lelijk' vanwege de club die er in speelt?

Mwah, kan nou niet zeggen dat ik erg veel sympathie heb voor PSV/Feyenoord, maar daardoor worden de shirts niet opeens lelijk. Ze roepen daarentegen wel een negatieve associatie bij me op, dat dan weer wel. Daarentegen vind ik het shirt van de Graafschap lelijk, maar roept dit verder geen negatieve associatie op.
Aissati.
Aissati.
Eerlijk gezegd vind ik het tenue van F. best mooi.
Dat van PSV niet.
@Harm: Bakkal is de volgende.
Ja, je trekt terecht de vergelijking met VDV/Sneijder. Verschil is dat VDV er niet over peinsde om naar PSV te gaan.

Dat van PSV niet.
Ja, je trekt terecht de vergelijking met VDV/Sneijder. Verschil is dat VDV er niet over peinsde om naar PSV te gaan.
Laatst gewijzigd door joey op di mar 24, 2009 3:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!
Dat matrozenpakje wat ze voor volgend jaar klaar hadden liggen ook, Joey?
http://www.feyenoord.nl/content/content ... aled_7.jpg
http://www.feyenoord.nl/content/content ... aled_7.jpg
Laatst gewijzigd door Rooie op di mar 24, 2009 3:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
VDV beweerde toch vroeger een poster van het PSV elftal van 88 boven zijn bed in zijn woonwagen te hebben hangen?joey schreef:Eerlijk gezegd vind ik het tenue van F. best mooi.![]()
Dat van PSV niet.