Roda JC - Ajax 05-04-2009
- Fenerbahce
Roda JC - Ajax 05-04-2009
Wedstrijd begint om 12.30 uur.
Roda nummer 16 , Ajax nummer 3 ..
0 - 4 ??
Roda nummer 16 , Ajax nummer 3 ..
0 - 4 ??
Before you judge someone, walk for three months in his shoes.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
De laatste drie jaar hebben we er verloren, en Roda is dus ook de enige club die kan zeggen dat ze al drie jaar achter elkaar van ons gewonnen hebben.
Normaal heb ik er niet zo'n zin in, maar omdat dit waarschijnlijk de laatste echte Roda - Ajax wordt ga ik toch een kaartje kopen. Winnen doen we wel.
Normaal heb ik er niet zo'n zin in, maar omdat dit waarschijnlijk de laatste echte Roda - Ajax wordt ga ik toch een kaartje kopen. Winnen doen we wel.
- Ajaciedjuh
We hebben het er inderdaad altijd moeilijk. Belangrijke wedstrijd om te winnen. Zeker in relatie om ieder geval Europees voetbal veilig te stellen.
De aanvoerder van Roda , Meeuwis is in ieder geval geschorst voor deze wedstrijd. Belangrijk is dat we weer aan het voetballen komen.
Roda is net zoals NAC vooral een fysiek sterke ploeg.
De aanvoerder van Roda , Meeuwis is in ieder geval geschorst voor deze wedstrijd. Belangrijk is dat we weer aan het voetballen komen.
Roda is net zoals NAC vooral een fysiek sterke ploeg.
-
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- Daily Blind
- Daily Blind
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik vond het qua spel serieus beter tegen Roda. Tegen PSV waren er imo meer zwakke periodes in de wedstrijd.wimpey schreef:PSV??Peter schreef:Onze beste wedstrijd van de eerste seizoenshelft was tegen Roda in ieder geval.
3 keer op rij verloren in Kerkrade, hoogste tijd dat daar verandering in komt!!
- Fenerbahce
Ik kan me voorstellen dat je als supporter van Roda (of Fortuna) hier niet blij van wordt.‘FC Limburg wordt Sporting Limburg’
Uitgegeven: 23 maart 2009 9:27
Laatst gewijzigd: 23 maart 2009 9:27
AMSTERDAM - Sporting Limburg wordt waarschijnlijk de naam van de nieuwe fusieclub in Limburg. Dagblad de Limburger meldt dat ook over de tenues een akkoord nabij lijkt.
De definitieve beslissing over de fusie tussen Roda JC en Fortuna Sittard zal niet al te veel tijd meer in beslag nemen. De krant meldt dan ook dat over enkele beslissingen snel een besluit zal worden genomen. Het meest heikele punt blijft voorlopig de naam.
Zo zouden er drie opties zijn: Sporting Limburg, Roda For United en Roda Limburg. De derde optie lijkt sowieso onacceptabel voor Fortuna. Sporting Limburg lijkt daarentegen op voldoende steun te kunnen rekenen.
Outfit
De outfit van de nieuwe club zou daarnaast of geelblauw verticaal gestreept moeten worden of een volledig geel shirt. Om de Limburgse roots te benadrukken zou het wapen van de provincie mogelijk een plekje krijgen op het tenue.
Jóuw club gaat verdwijnen.
Before you judge someone, walk for three months in his shoes.