N.E.C. 2008 - 2009

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo mar 22, 2009 12:01 am

Aristides schreef:
En een beetje op z'n elf en dertigste de bal rondtikken zonder dat Willem II wat terug deed vind ik ook geen inzet. Het was gewoon gepruts van de bovenste orde
Been heeft maar één liefde, één werkgever en die zit niet ver van Barendrecht! Wat wint Been erbij als NEC negende wordt en feyenoord tiende?
Nix... daarom liet hij die slome vetklep ook staan omdat hij wist dat hij toch niet scoort.

En misschien wisselde hij Rommedahl ook nog wel omdat die nog stieke enigszins iets van dreiging liet zien heel af en toe.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Aristides

Bericht door Aristides » zo mar 22, 2009 12:54 am

banjavi schreef:
Aristides schreef:
En een beetje op z'n elf en dertigste de bal rondtikken zonder dat Willem II wat terug deed vind ik ook geen inzet. Het was gewoon gepruts van de bovenste orde
Been heeft maar één liefde, één werkgever en die zit niet ver van Barendrecht! Wat wint Been erbij als NEC negende wordt en feyenoord tiende?
Nix... daarom liet hij die slome vetklep ook staan omdat hij wist dat hij toch niet scoort.

En misschien wisselde hij Rommedahl ook nog wel omdat die nog stieke enigszins iets van dreiging liet zien heel af en toe.
Geen idee wie hij waarom wisselde, maar ik weet wel dat feyenoord zijn grote liefde is, dat hij iedere dag met feyenoord bezig is. Het betekent niet dat hij opzettelijk verliest, dat mag en kan ik niet beweren, maar hij vindt het niet erg dat feyenoord punten bijeen sprokkelt.

Blijft Biseswar, dan mag je concluderen dat Biseswar en zijn zaakwaarnemer flink wat geld hebben ontvangen (niet van feyenoord) en dat hij Biseswar heeft weten te overtuigen van een grootse toekomst voor hem via feyenoord. Krijgt Biseswar geen mega/gyga-aanbod uit het buitenland (Dat is er nog niet!) dan blijft hij.

Moet je het Been kwalijk nemen? Ik denk het niet, zijn droom komt uit. Voor hem is feyenoord het ultieme einddoel. NEC was een tussenstation op weg naar feyenoord. Hij deelt niet voor niets al een paar jaar kaartjes uit voor thuiswedstrijden voor feyenoord!

Er zijn meer trainers die Nederlandse ploegen zien als een tussenstaion; Mario ziet feyenoord als HET eindstation!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » zo mar 22, 2009 2:31 am

Ach, deze tijd volgend jaar is Been vast alweer ontslagen bij Feyenoord. Misschien doet een thuisnederlaag tegen NEC dan voor hem wel het licht uit. En wie weet zakken de lui die hij volgende maand van NEC meeneemt straks het hardste door het ijs. Verder geloof ik best dat veel spelers bij Feyenoord zullen blijven. Tot half september is Feyenoord altijd een grote club. En Beenhakker weet het natuurlijk mooi te verpakken. Dat het er vanaf October doorgaans allemaal weer heel anders uit ziet dat komt in Rotterdam elk jaar toch zeker weer als een volslagen verrassing?

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » zo mar 22, 2009 7:49 am

Pothuizen: "Onnodig gelijkspel"
Door: Steven | Gepubliceerd: Gisteren 23:31 | Laatst bewerkt: Gisteren 23:33

Zaterdagavond was er maar één ploeg die het verdiende om te winnen in de wedstrijd tussen NEC en Willem II. De Nijmegenaren verzuimde echter om de Tilburgse doelman te passeren, waardoor het duel doelpuntloos bleef. ‘’Een onnodig gelijkspel’’, vond Patrick Pothuizen. ‘’Ondanks een iets mindere tweede helft, hebben we er wel voor gevochten. Willem II kwam hier echt voor één punt en wij waren niet scherp genoeg om het af te maken. Het is gewoon zonde.’’

Opgeven in de strijd om een plek in de Playoffs is niet aan de orde. ‘’We hebben nu twee weken rust, met nog een oefenwedstrijd en kunnen we weer helemaal fris worden. We hebben natuurlijk een zwaar jaar gehad en dan moeten we er weer staan. We hebben nog drie punten voorsprong op Feyenoord en ik neem aan dat AZ morgen wint, dan hebben wij het ook nog steeds in eigen hand.’’

De verdediger ziet ook dat de ploeg niet de vorm van het afgelopen jaar heeft, maar vindt dat het verwachtingspatroon door het voorgaande jaar ook wel erg hoog is, geeft hij aan tegenover ForzaNEC.nl. ‘’Vandaag was het publiek in de tweede helft toch wel vaak negatief, ze zijn natuurlijk een beetje verwend na vorig jaar. Wij zijn maar gewoon NEC en met de middelen die we hebben, hebben we gewoon heel goed gepresteerd en we staan er nog steeds goed voor. We staan nu op 37 punten en hebben nog vier thuiswedstrijden en twee uit, dus we moeten die klus gewoon zien te klaren.’’

Een doelstelling qua aantal punten wil de verdediger nog niet aan. ‘’Ik ga niet voor een aantal punten, want dan is het simpel; zes wedstrijden maal drie punten is achttien. We moeten het gewoon per wedstrijd bekijken, daar moeten we het op houden. We gaan niet praten over finales, want dan heb ik al 250 finales gespeeld.’’

Met zijn toekomst bij NEC is hij ook nog niet echt bezig. ‘’Ik heb nog niet echt een gesprek gehad met de club over volgend jaar, Ik zie het wel. Ik denk dat het gewoon stilzwijgend wordt verlengd, haha.’’

Bron: http://www.forzanec.nl/

Precies, Potje! :headbang.gif:

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo mar 22, 2009 10:25 am

Gelul... ze hebben laten zien dat ze het kunnen... sinds Been bekend heeft gemaakt naar Feyenoord te gaan, gaat het kut... en dat ligt niet alleen aan "we zijn maar gewoon NEC"... want ook "gewoon NEC" moet met 2 vingers in de neus van degradanten als ADO, Volendam en een beetje Willem II kunnen winnen.

Dit is gewoon bagger... er wordt niet meer gestreden en niet meer gevoetbald... en ze weten dondersgoed dat ze dat WEL kunnen.

Dan moet Potje naar het bestuur gaan en zeggen: "volgend naar niet meer roepen dat we voor het linker rijtje gaan, want "we zijn maar gewoon NEC."

En ... we staan er goed voor... je had er 7 punten BETER voor MOETEN staan. (om van de rest van de weggegooide punten maar niet te spreken)

Ramona

Bericht door Ramona » zo mar 22, 2009 11:01 am

Je vergeet 'ff' het vertrek van mr. NEC.

Daarbij werd er gisteren echt wel weer gestreden en was 't heus niet zo'n aanfluiting als tegen Ado hoor...

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo mar 22, 2009 11:30 am

Neemt niet weg dat NEC het niet gaat redden denk ik. Het programma is moeilijker als dat van Feyenoord en ze laten het de laatste weken gewoon afweten. Nee, ik vrees voor een 10e plek.

Ramona

Bericht door Ramona » zo mar 22, 2009 11:39 am

Mwah...tegen Twente valt een groot appeltje te schillen... 3 punten dus...
...ik denk dat ze 't redden...neemt niet weg dat 10 ook netjes is...

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » zo mar 22, 2009 12:51 pm

Ongebrijpelijk dat een speler als Van Beukering nog prof genoemd wordt. Maar het niveau wat hij laat zien in het veld is denk ik voor de gemiddelde nederlandse amateur voetballet met gemak haalbaar.

Poeder

Bericht door Poeder » zo mar 22, 2009 8:34 pm

Tja Van Beukering,... dikke prutser maar goed daar waren "wij" al van op de hoogte.

Vind dat Been dit seizoen een slechte hand heeft in de "versterkingen" die aangetrokken zijn.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo mar 22, 2009 11:41 pm

Poeder schreef:Tja Van Beukering,... dikke prutser maar goed daar waren "wij" al van op de hoogte.

Vind dat Been dit seizoen een slechte hand heeft in de "versterkingen" die aangetrokken zijn.
Ik weet niet of het de keus was van Been om Collins John en Bouaouzouan aan te trekken... maar het is fout uitgepakt inderdaad... Sibum vind ik daar en tegen wel een zeer welkome versterking en ik denk dat Goossens er ook wel wat van gaat bakken.

Davids... hij heeft zo zijn goede momenten, maar over het algemeen raakt hij veel te veel ballen kwijt op het middenveld. Hij moet een bal afpakken en afspelen... dat kan hij wel.. maar zelf verder iets met een bal ondernemen... dat gaat niet werken.

van Beukering... die kan van mij de boom in... prutser eeste klas.

Ramona

Bericht door Ramona » ma mar 23, 2009 12:03 pm

Hoe zit dat ook alweer met die play offs?
maa. 23 maart 2009

Dat we onszelf geen goede dienst hebben bewezen door de kansen tegen Willem II niet te benutten was duidelijk, maar uitgeschakeld voor de play offs zijn we nog allerminst. In principe spelen de nummers 5 t/m 8 een play off om de laatste Uefa Cup (voorronde) plek, maar het moet raar lopen wil de nummer 9 niet ook in aanmerking komen. Met Twente, Heerenveen en NAC in de halve finale van de beker is het zeer waarschijnlijk dat alles een plaatsje opschuift. In dat opzicht zou Volendam trouwens flink roet in het eten kunnen gooien.

De stand van zaken met nog 6 wedstrijden te spelen is als volgt:

6 FC Groningen 28 - 43 +14
7 NAC Breda 28 - 42 - 2
8 FC Utrecht 28 - 39 + 4
9 NEC 28 - 37 + 2
10 Feyenoord 28 - 35 + 4
11 Vitesse 28 - 30 -13

Zo op het eerste gezicht lijkt het onwaarschijnlijk dat FC Groningen en NAC nog uit het linkerrijtje gaan vallen en Vitesse zich nog in strijd gaat mengen, hetgeen zou betekenen dat het tussen Utrecht, NEC en Feyenoord gaat om de laatste twee (en met veel pech één) plekken in de play offs. Wij hebben daarbij het voordeel dat we van de laatste 6 wedstrijden er nog 4 thuis spelen, NAC heeft er nog steeds 2 thuis.

De resterende programma's van alle kandidaten:

FC Groningen:
Thuis: Vitesse, Willem II, NAC
Uit: Utrecht, Graafschap, Volendam

NAC Breda:
Thuis: AZ, Graafschap
Uit: Willem II, Heracles, NEC, Groningen

FC Utrecht:
Thuis: Groningen, Heerenveen, Feyenoord
Uit: PSV, Vitesse, Heracles

NEC:
Thuis: Twente, Roda, NAC, Sparta
Uit: Graafschap, PSV

Feyenoord:
Thuis: Heracles, Twente, Roda
Uit: Volendam, Den Haag, Utrecht

Vitesse:
Thuis: Graafschap, Utrecht, Heracles
Uit: Groningen, AZ, Den Haag

Bron: http://www.detrouwehonden.nl/

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma mar 23, 2009 1:22 pm

Fnoord gaat het gewoon nog redden.. ik dacht zelfs dat er nog een kans was dat de nummer 10 ook mee mag doen omdat we hoog staan in het fair play klassement van de uefa en derhalve een extra uefa-cup plek zouden krijgen al weet ik daar niet het fijne van.. hoorde zoiets een paar weken terug ergens op tv.

Ramona

Bericht door Ramona » ma mar 23, 2009 1:27 pm

:eusa_pray.gif:

Aristides

Bericht door Aristides » ma mar 23, 2009 3:56 pm

brigade zuid schreef:Fnoord gaat het gewoon nog redden.. ik dacht zelfs dat er nog een kans was dat de nummer 10 ook mee mag doen omdat we hoog staan in het fair play klassement van de uefa en derhalve een extra uefa-cup plek zouden krijgen al weet ik daar niet het fijne van.. hoorde zoiets een paar weken terug ergens op tv.
Met de selectie van feyenoord zou het toch een schande zijn als feyenoord het niet redde.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » ma mar 23, 2009 10:59 pm

En al zou NEC mee mogen doen aan de Play Offs... dat redden ze nooit.
"NEC doet Groenendijk aanbieding"
Door: Jeroen | Gepubliceerd: Vandaag 20:22 | Laatst bewerkt: Vandaag 20:23 | 20 reacties

NEC wil definitief Willem II-trainer Fons Groenendijk als opvolger van de in de zomer vertrekkende coach Mario Been. De Nijmeegse club doet Groenendijk deze week een concrete aanbieding. Dat heeft de oefenmeester zijn huidige club maandag laten weten.

Ook Willem II wil graag met Groenendijk verder. Na het aanbod van NEC zal de coach aan de Tilburgers laten weten of hij ook prijs stelt op een aanbieding van Willem II.

In eerste instantie wilde Groenendijk op eigen verzoek pas na het seizoen met Willem II over de toekomst praten. Door de interesse van NEC is alles in een stroomversnelling gekomen.

Bron: Omroep Brabant
zegt me niet zoveel...

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » di mar 24, 2009 4:37 am

brigade zuid schreef:Fnoord gaat het gewoon nog redden.. ik dacht zelfs dat er nog een kans was dat de nummer 10 ook mee mag doen omdat we hoog staan in het fair play klassement van de uefa en derhalve een extra uefa-cup plek zouden krijgen al weet ik daar niet het fijne van.. hoorde zoiets een paar weken terug ergens op tv.
Dat zou een afknapper zijn; wordt Feyenoord 10e en dan krijgen ze ineens nog weer een fair play plaats... 'Dan liever de lucht in'.

Ramona

Bericht door Ramona » di mar 24, 2009 9:32 am

Zucht...moet je toch niet aan denken, die pracht Goffert te verlaten en naar een doodse industrieomgeving, zoals al velen voorgingen, heen te gaan ? :1evil.gif: :sad.gif:

NEC presenteert onderzoek nieuw stadion aan sponsors

In de zoektocht naar de vergroting van de thuishaven van NEC, heeft NEC een marktonderzoek gedaan naar de mogelijkheden voor een verhuizing. Het onderzoeksbureau heeft de resultaten daarvan gepresenteerd aan de grote sponsors en investeerders van de Nijmeegse club. Opvallendste conclusie: met een verhuizing naar industrieterein Bijsterhuizen (9,2 kilomter van huidige Goffert) moet zeer serieus rekening worden gehouden.

Het zit zo: op de lange termijn heeft NEC een doorgroeipotentieel naar 30.000 mensen die het stadion willen bezoeken. Aangezien de huidige Goffert maar uitgebreid kan worden tot een capaciteit van 22.500 mensen, is een verhuizing voor de lange termijn dus beter. Die verhuizing zou dan moeten zijn naar industrieterein Bijsterhuizen.

Hetzelfde onderzoeksbureau deed eerder een soorgelijk onderzoek voor FC Twente, SC Heerenveen en FC Groningen. Volgens het bureau heeft NEC meer doorgroeimogelijkheden qua achterban dan de laatstgenoemde, FC Groningen.

2009-03-23 - Wouter
http://www.nectoday.nl/

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di mar 24, 2009 1:57 pm

Dubbel schreef:
Dat zou een afknapper zijn; wordt Feyenoord 10e en dan krijgen ze ineens nog weer een fair play plaats... 'Dan liever de lucht in'.
Misschien dat die fair play plaats inmiddels door AJAX om zeep is geholpen tegen Marseille.. ik telde 2 rode kaarten en een handvol gele kaarten.. :ajaxscarf.gif:

Ramona

Bericht door Ramona » di mar 24, 2009 4:24 pm

Aanstekerincident NEC-HSV kost NEC 50.000 euro
din. 24 maart 2009

Zojuist is bekend geworden dat NEC een boete van 50.000 euro moet betalen voor het aansteker-incident tijdens de UEFA Cup-wedstrijd tegen HSV. Bovendien heeft NEC een voorwaardelijke straf van één wedstrijd zonder publiek met een proeftijd van drie jaar opgelegd gekregen.

Tijdens de wedstrijd tegen HSV werd de Sloveense scheidsrechter Darko Ceferin in de 61ste minuut geraakt door een aansteker, die was gegooid door een supporter van NEC. Hierop besloot de tuchtcommissie van de UEFA NEC een straf op te leggen.

Daar zijn we mooi lekker mee.

Afbeelding

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » di mar 24, 2009 9:27 pm

Een boete van niks en een voorwaardelijk strafje waarvan de proeftijd toch afloopt voordat NEK zich weer voor europees voetbal plaats... wat komen jullie daar weer vreselijk makkelijk weg met die aanstekermisdaad. Op die manier komt dat criminele tuig in het McDOSstadion natuurlijk nooit tot inkeer.

Dus laat dat hooliganclubje maar lekker verhuizen naar een afgelegen industrieterrein. Een betomklomp met graszaaddodend schuifdak en een slotgracht van tientallen meters breed om het veld in the middle of nowhere, dat zal jullie leren!

:666.gif:
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Ramona

Bericht door Ramona » wo mar 25, 2009 7:33 am

Alfons Groenendijk wordt geen trainer bij N.E.C.
Uitgegeven op 24 maart 2009 23:50

Woensdag 25 maart stond er een afspraak gepland tussen de directie van N.E.C. en de zaakwaarnemer (Karel Jansen) van Alfons Groenendijk. Het doel van de bijeenkomst was om op het gebied van de arbeidsvoorwaarden de laatste punten met elkaar in te vullen wat betreft een dienstverband als hoofdtrainer. Deze afspraak is dinsdagavond laat door Jansen afgezegd omdat Groenendijk in tegenstelling tot eerdere toezeggingen geen hoofdtrainer van N.E.C. wil worden maar er de voorkeur aan geeft om langer bij Willem II te blijven.

Voor de directie van N.E.C. kwam deze mededeling volkomen onverwacht en is het een buitengewoon onaangename verrassing. "In de selectieprocedure voor de nieuwe trainer zijn we naar Groenendijk steeds duidelijk en open geweest. Hij heeft vrijdag aan Technisch Directeur Carlos Aalbers het jawoord gegeven dat hij trainer bij N.E.C. wilde worden. Wij zijn erg teleurgesteld dat hij de gemaakte afspraken niet nakomt. Al voor het weekend wilden wij het contract met hem afronden maar hebben dat op zijn verzoek over de wedstrijd N.E.C. - Willem II heengetild. Als dit dan uiteindelijk gebeurd voel je je daar op z'n zachtst gezegd niet prettig bij. Vanavond balen we hier dus nog geweldig van en vanaf morgen gaan we weer keihard aan de slag om de beste trainer voor N.E.C. te vinden! En dat zal zeker lukken want er zijn veel goede trainers in Nederland."

Jacco Swart, Algemeen Directeur N.E.C. BV
Carlos Aalbers, Technisch Directeur N.E.C. BV

Bron: http://www.nec-nijmegen.nl/

Ramona

Bericht door Ramona » wo mar 25, 2009 8:11 am

Dani Fernández: "Ik wil graag bij NEC blijven"
din. 24 maart 2009

Onze rechtsback, Dani Fernández kwam ongeveer een jaar geleden op huurbasis over van het Oekraïense Metallurg Donetsk. In zijn eerste half jaar was hij nog tweede keus achter Muslu maar inmiddels is Fernández uitgegroeid tot onze vaste rechtsback.

De afgelopen weken verschenen er in de media zelfs berichten dat Mario Been onze Spaanse topper volgend seizoen wil mee nemen naar De Kuip. Op Goal.com kwamen wij vandaag een interview met Dani tegen waarin hij aangeeft graag bij NEC te willen blijven.

Fernández geeft aan het erg naar zijn zin te hebben in Nijmegen: "Dat klopt. Het voetbal hier bevalt me enorm goed en dat geldt ook voor Nederland zelf. Het leven is lekker rustig, alles is goed georganiseerd en de punctualiteit ligt me wel. Alleen de kou is niets", grapt de Spaanse back.

Dani over zijn toekomst: "Mijn huurovereenkomst loopt komende zomer af. Ik sta echter nog tot medio 2010 onder contract bij Dimitri Selluk, mijn Russische zakenman. Hij is ook zaakwaarnemer van Yaya Touré, Marco Né en Igor Lolo. Inmiddels is hij vertrokken bij Metallurg Donetsk, maar daar wil ik sowieso niet meer naar toe. Terugkeren naar Barcelona zal altijd een droom blijven, maar het liefst blijf ik voorlopig bij NEC".

Wat ons betreft balt Fernández ook volgend seizoen dus in De Goffert!

Afbeelding
Dani mot blieve!

Ramona

Bericht door Ramona » wo mar 25, 2009 2:27 pm

Toch Everse?

FC Zwolle staat zwak

door Harry Hekkert. woensdag 25 maart 2009 | 11:46 | Laatst bijgewerkt op: woensdag 25 maart 2009 | 11:51

ZEIST - Het lijkt uitgesloten dat Jan Everse terugkeert als trainer van FC Zwolle.

Het bestuur van de voetbalclub ging dinsdagavond niet in op een voorstel van de arbitragecommissie van de KNVB om de zogenaamde 'Commissie van goede diensten' te laten bemiddelen over een terugkeer. De arbitragezaak doet nu binnen drie weken uitspraak.

Voorzichtig liet dat college al doorschemeren dat FC Zwolle de zwakste partij is en in de buidel zal moeten tasten om het tot 2011 doorlopende contract af te kopen. Everse's eis is dan een vergoeding van 250.000 euro.

De driekoppige arbitragecommissie in de Faas Wilkeszaal van het KNVB Sportcentrum nam opmerkelijk genoeg aan het eind van de ruim twee uur durende bijeenkomst al een voorschot op de uitspraak. ,,Er is geen boete aan Jan Everse uitgedeeld en er is geen waarschuwingsbrief aan hem verstuurd", zei commissievoorzitter mr. Hijmans. ,,Schorsing is dan een vrij vergaande maatregel."

FC Zwolle, vertegenwoordigd door advocaat Serge Rossmeisl van de FBO (federatie van profclubs), noemde een reeks voorvallen op. Opzienbarende feiten waren dat niet. Van een voorval in Everses eerste periode als trainer (molestatie van speler Jan Gerver in november 1998) tot een onzedelijk voorstel van de trainer aan een twintigjarige stagiaire. Rossmeisl: ,,Vragen aan een meisje van twintig of ze een ritje op de achterbank wil en het dan afdoen als voetbalhumor is ernstig." Na dat voorval, dat vorig seizoen zou hebben plaats gevonden, was volgens de delegatie van de profclub een waarschuwingsbrief aan Everse gestuurd. Al bestreed advocaat Eric Vilé dat. Over futiliteiten als het met een verkeerde jas op de bank zitten, met voetbalschoenen over het tapijt lopen en de auto verkeerd parkeren bleek Everse nooit schriftelijk te zijn gewaarschuwd. Rossmeisl betoogde ook dat Everse het personeel van de club tegen de haren instreek door regelmatig de telefoon op te nemen met: 'met de koning van Zwolle'.
Het voorval met de hapjesschaal na de thuiswedstrijd tegen Veendam was volgens de Zwolse clubleiding de bekende druppel. De uitlatingen daarna in de media maakten volgens de club een terugkeer onmogelijk.

Mr. Vilé stelde meteen dat FC Zwolle geen grond had om de trainer aan de kant te schuiven. Zeker niet omdat een jaar geleden het contract nog werd verlengd. Hij eiste dan ook een bedrag van 250.000 euro als schadeloosstelling. Iets minder dan de 272.000 euro waar Everse contractueel gezien recht op had tot het einde van het contract (eind juni 2011).

Vilé had verklaringen van maar liefst veertien getuigen op schrift gesteld om de beweringen van de clubleiding te weerspreken.

Buiten de Wilkes-zaal wachtte de rest van Zwolle's trainersstaf om eventueel voor hun collega te getuigen. De arbitragecommissie vond het niet nodig om de getuigen te horen. De zaak leek hen zo wel duidelijk.

Bron: de Stentor

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » wo mar 25, 2009 8:39 pm

Groenendijk niet naar NEC
Door: Jeroen | Gepubliceerd: Vandaag 07:44 | Laatst bewerkt: Vandaag 10:44 | 145 reacties

NEC moet de zoektocht naar een opvolger voor trainer Mario Been nieuw leven inblazen. Vorige week vrijdag gaf Alfons Groenendijk zijn jawoord aan de club uit Nijmegen, maar dinsdagavond laat kwam hij daar op terug.

De interim-trainer van Willem II liet de directie van NEC weten dat hij bij nader inzien voor een langer verblijf bij zijn huidige club, waar hij ook kandidaat nummer één was, heeft gekozen.

''Vrijdag was er een akkoord en een jawoord van Groenendijk. Maar vanwege de onderlinge confrontatie op zaterdag hebben we besloten om de afronding van de zaak over het weekeinde heen te tillen. Het contract lag klaar, alle andere kandidaten hadden we al afgebeld. Ongelooflijk dat het nu toch niet doorgaat. We zijn hevig ontstemd'', aldus Carlos Aalbers, technisch directeur van NEC, in een eerste reactie.

Alabers had alle andere kandidaten reeds afgebeld. ''Die kan ik nu opnieuw gaan benaderen.''
Een kleine meerderheid van de bezoekers van ForzaNEC.nl gaf aan het niet te zien zitten in de trainer Groenendijk, maar bijna net zoveel bezoekers zullen teleurgesteld zijn. De poll gaf de verdeeldheid goed aan.
LOL... ik heb morgen ook een sollicitatiegesprek... als het een beetje goed gaat, ga ik gewoon mijn baan opzeggen. Als ik dan alsnog niet wordt aangenomen vraag ik wel aan mijn huidige werkgever of ik terug mag komen.

Oh nee... dat valt natuurlijk niet te vergelijken.

AMATEURISME!!!

Gesloten