Ja idd, rara hoe kan dat toch.Peter schreef:We komen er dus gewoon niet uit. Ik kijk naar de feiten en die liegen helaas niet. Jij ziet prima aankoopbeleid en een halve selectie die beter is geworden. Voeg daarbij een trainer die tactisch briljant is en je hebt.....niets. He-le-maal niets. Geen goed voetbal, geen prijzen en 2 schamele puntjes meer
Luis Suárez
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
brigade zuid schreef:Ja idd, rara hoe kan dat toch.Peter schreef:We komen er dus gewoon niet uit. Ik kijk naar de feiten en die liegen helaas niet. Jij ziet prima aankoopbeleid en een halve selectie die beter is geworden. Voeg daarbij een trainer die tactisch briljant is en je hebt.....niets. He-le-maal niets. Geen goed voetbal, geen prijzen en 2 schamele puntjes meer
Door de verkoop van Huntelaar en het rare wisselbeleidJa idd, rara hoe kan dat toch.
Sportweek:
Danny Blind wil contract van Luis Suarez bij Ajax openbreken
Daniel Fonseca was afgelopen week in de Arena. De zaakwaarnemer van Luis Suarez maakte kennis met algemeen directeur Rik van den Boog. “Dat was alles,” verzekert manager technische zaken Danny Blind. Toch lijkt het erop dat er wat beweging komt rond de aanvaller.
Geruchten over interesse van topclubs nemen toe. “Je hoort genoeg,” zegt Blind. “Logisch dat Luis voor veel clubs een interessante speler is. Maar officieel heeft zich nog niet één club gemeld. We zitten daar ook niet op te wachten. Luis heeft nog een driejarig contract, we hopen dat hij nog één à twee jaar bij ons speelt. Ik heb het idee dat Luis het naar zijn zin heeft. Hij ontwikkelt zich prima, al beseft hij ook dat hij nog dingen moet bijleren. Bij Ajax kan dat perfect. Natuurlijk wil Ajax niets liever dan Suarez’ contract openbreken. Daar zullen we best een keer een poging toe wagen. Maar we weten ook dat Luis een jongen is met gezonde ambitie, die niet vijf, zes jaar bij ons zal blijven.”
Inderdaad.joey schreef:Best een keer? Pffffff...
Klopt het echt? Er staat: Luis heeft nog een driejarig contract. Heeft hij destijds voor vijf jaar getekend?
Zou er over een vertrek zijn gesproken, lijkt mij waarschijnlijker. Na één jaar Groningen wilde hij hoger op, eventueel via arbitrage. Hij zal, als hij de kans krijgt, dat nu ook doen, hij heeft er al (bijna) twee jaar opzitten.
Wat mij betreft wordt hij nu verkocht. Bij Ajax ontwikkelt hij zich dit seizoen niet of nauwelijks (op een paar wedstrijden na, zoals tegen Fiorentina en OM of is dat toeval?)
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
De vraag is wat het belang van Ajax is, maar het belang van Suarez zal bij Suarez toch echt voor gaan, dat ging bij Groningen ook zo.Jöhnk schreef:Waarom wil je dat hij verkocht wordt? Hij ontwikkelt zich niet, lees ik, maar het lijkt me dat het belang van Ajax voor een Ajax-supporter voor het belang van Suarez gaat.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Wie niet waagt, wie niet wint. Ondanks dat het niet waarschijnlijk is dat hij hapt, kun je het best een keer proberen.Benji schreef:Sportweek:
Danny Blind wil contract van Luis Suarez bij Ajax openbreken
Daniel Fonseca was afgelopen week in de Arena. De zaakwaarnemer van Luis Suarez maakte kennis met algemeen directeur Rik van den Boog. “Dat was alles,” verzekert manager technische zaken Danny Blind. Toch lijkt het erop dat er wat beweging komt rond de aanvaller.
Geruchten over interesse van topclubs nemen toe. “Je hoort genoeg,” zegt Blind. “Logisch dat Luis voor veel clubs een interessante speler is. Maar officieel heeft zich nog niet één club gemeld. We zitten daar ook niet op te wachten. Luis heeft nog een driejarig contract, we hopen dat hij nog één à twee jaar bij ons speelt. Ik heb het idee dat Luis het naar zijn zin heeft. Hij ontwikkelt zich prima, al beseft hij ook dat hij nog dingen moet bijleren. Bij Ajax kan dat perfect. Natuurlijk wil Ajax niets liever dan Suarez’ contract openbreken. Daar zullen we best een keer een poging toe wagen. Maar we weten ook dat Luis een jongen is met gezonde ambitie, die niet vijf, zes jaar bij ons zal blijven.”
Er is geld genoeg in kas. Ajax moe verkopen als het daar beter van kan worden. Op zich lijkt het me een goed idee om Suarez te verkopen en een echte vleugelspits terug te halen, alleen ik denk niet dat het gebeurt. Suarez is niet goed genoeg en met de financiele problemen in grote delen van Europa zal geen ploeg de gok aandurven.
I think I lost my fucking headache
- Giacomo Puccini
Suarez is een fantastische vleugelspits. Een betere kun je niet hebben.
Ik hoop dat hij blijft en dat hij volgend seizoen niet meer in de spits hoeft te spelen. Volgens mij hebben we het beste van Suarez namelijk nog niet gezien. Als een grote club de hoofdprijs wil betalen is hij helaas weg, daar hoeven we niet aan te twijfelen. Kan me alleen wel voorstellen dat er niet veel clubs zullen zijn die nog geld hebben liggen voor een dure aankoop.
22 Miljoen moet hij minstens opbrengen, anders kun je hem beter nog een jaar aan zijn contract houden. Denk niet dat Suarez daar problemen mee zou hebben. Voor een goeie speler als hij blijft altijd interesse, over een jaar zal dat niet minder zijn.
Ik hoop dat hij blijft en dat hij volgend seizoen niet meer in de spits hoeft te spelen. Volgens mij hebben we het beste van Suarez namelijk nog niet gezien. Als een grote club de hoofdprijs wil betalen is hij helaas weg, daar hoeven we niet aan te twijfelen. Kan me alleen wel voorstellen dat er niet veel clubs zullen zijn die nog geld hebben liggen voor een dure aankoop.
22 Miljoen moet hij minstens opbrengen, anders kun je hem beter nog een jaar aan zijn contract houden. Denk niet dat Suarez daar problemen mee zou hebben. Voor een goeie speler als hij blijft altijd interesse, over een jaar zal dat niet minder zijn.
Laatst gewijzigd door Giacomo Puccini op ma mar 23, 2009 9:07 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ajax!