AZ 2008 - 2009
Misschien is F. zich aan het herstellen? De resultaten beginnen in elk geval beter te worden.Jöhnk schreef:Wel een veeg teken dat ze niet van Feyenoord kunnen winnen. De resterende tegenstanders zijn op papier sterker.
Ik denk dat wedstrijden tegen goede tegenstanders AZ juist zullen motiveren. Winnen in de Arena bijvoorbeeld zal een paar mensen in Alkmaar blij maken...
Het stinkt aan alle kanten!
AZ speelde tegen NEC en Utreg belabberd en won met het nodige geluk. Dat ze niet van Feyenoord, zonder JDT, winnen ze zal niet sterker maken.Jöhnk schreef:Wel een veeg teken dat ze niet van Feyenoord kunnen winnen. De resterende tegenstanders zijn op papier sterker.
Wat is hun resterende programma?
- Giacomo Puccini
Ajax is kansloos maar FC Twente zou nog op de laatste speeldag kampioen kunnen worden. Om te beginnen moet Ajax winnen van AZ. Als het gat tussen FC Twente en Ajax op de laatste speeldag meer dan 3 punten bedraagt en AZ is nog geen kampioen, dan zou ik het wel een mooie Jodenstreek vinden als Ajax zich alvast spaart voor de play-offs 

Ajax!
Ze hebben tegen ADO, Vitas en NAC dit seizoen al eens punten verspeeld dit seizoen. Maar als ze die winnen zijn ze er al.LucaS schreef:Ajax en Twente uit verliezen kan natuurlijk. Maar goed, zelfs als ze daarnaast nog eens drie punten zouden verspelen, moet Twente alles winnen. Het moet wel heel raar lopen inderdaad, wil AZ dit nog verspelen.
Wrang om te moeten constateren dat Ajax het in de eerste 5 wedstrijden van de HCE en de eerste 5 wedstrijden na de winterstop totaal heeft laten liggen. Die kostten 19 punten. De overige 18 wedstrijden maar 7 punten...
Kampioen worden in een wedstrijd waar Vitesse bij betrokken is... wordt dat traditie ofzo? :-)Peter schreef:Nee, ik heb er dus niets van gezien.
Waarschijnlijk worden ze kampioen tegen Vitesse.4 apr '09, 19:45 AZ ADO Den Haag
10 apr '09, 20:45 NAC Breda AZ
18 apr '09, 19:45 AZ Vitesse
26 apr '09, 14:30 Ajax AZ
3 mei '09, 14:30 FC Twente AZ
10 mei '09, 14:30 AZ SC Heerenveen
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
en dat Suarez meedeed?LucaS schreef:Dat zijn precies de wedstrijden dat Stekelenburg keepte!
Is het niet erg simpel om Stekelenburg erbij te betrekken? Vermeer keepte tegen OM, blunderde minimaal bij twee doelpunten! Of waren het toch fouten van Suarez?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- Daily Blind
Beide doelpunten van OM waren fouten van Vermeer en vandaag zat hij ook weer erg fout bij de kans van Amoah (net naast) en waren zijn spelhervattingen vandaag waren ook erg matig. Iets waar hij echt aan moet gaan werken.LucaS schreef:Ik heb geen blunders van Vermeer gezien, wel van Suarez inderdaad.
Niet helemaal. Ajax kreeg rammel in Heerenveen met Vermeer in het hok. Voor het overige (uit m'n hoofd) klopt het wel, ja. Het lijkt me stug dat het toeval is...LucaS schreef:Dat zijn precies de wedstrijden dat Stekelenburg keepte!
Ajax speelde dit seizoen 7 duels zonder Oleguer: 14 tegengoals. In de overige wedstrijden (22) speelde Oleguer en kreeg Ajax maar 15 goals tegen. Toeval?
Toch geen slechte stat voor iemand die een miskoop schijnt te zijn en er naar verluid echt geen reet van kan...