joey schreef:Van Basten blij. Kan hij het middenveld van afgelopen woensdag nog een keer uitproberen en bij gebrek aan succes volgende week terugvallen op Lindgren.

Volgens mij ben jij niet geheel wakker, want Suarez staat rechtsbuiten! E.e.a. hangt af van welke spelers Marco voorin kiest.Donkey Shot schreef:Suarez als diepe spits? heb je de laatste weken lopen slapen? Suarez is voorbereider, de man met een prima pass/dodelijke steekpassje in de benen, niet de koele afmaker.
Jawel hoor. Suarez staat rechtsbuiten. Afhankelijk van keuzes (de openstaande posities <=> xxxxxx), dan zou Suarez in de spits terecht kunnen komen. Hetzelfde geldt voor Enoh. Als Anita wordt opgesteld, zal Enoh vanaf links spelen. Als Urby op het middenveld komt, dan zal Enoh vanaf rechts spelen.Donkey Shot schreef:nou niet in jouw overzicht:
of zijn die x-jes achter de - een typo? en wat is dat "of Suarez"?-- Suarez --- xxxxxx of Suarez - xxxxxxx
Een belangrijke dag, Twente tegen Groningen en wij tegen NAC. Twente verliest, wij winnen en we hebben weer uitzicht op plaats twee. Ik moet aan niet scenario denken dat Twente wint en wij punten verspelen.Donkey Shot schreef:Ajax verliezen?dat gebeurt niet!!!
Houdt moed, dat doe ik al zes seizoenen...
Misschien ben je nog niet op de hoogte, maar de uitslag van ee voetbalwedstrijd wordt niet bepaald door de uitslagen uit het verleden te nemen en daarvan het gemiddelde te berekenen. Beide ploegen hebben andere selecties dan in het verleden, en het schijnt dan ook gewoon op 0-0 te beginnen.brigade zuid schreef:Hoezo zwaar? Voor AJAX is dit door de jaren heen een zekerheidje.LucaS schreef:Heerlijk, een lekker zware uitwedstrijd.
Resultaten NAC - Ajax (alleen competitie)
2007/2008 2-3
2006/2007 1-2
2005/2006 0-2
2004/2005 1-2
2003/2004 4-2
2002/2003 0-3
2001/2002 0-1
2000/2001 0-3