joey schreef:Die gaan ze langzaam brengen, enz. enz. Hij is Sulejmani niet.
Ismail Aissati
Moderator: mods
Klopt niet, ik ben er voorstander van om spelers die lang geblesseerd zijn geweest rustig te brengen.Zeker als ze nog te vet zijn ook.Jabu schreef:Zo is het bij jou natuurlijk nooit goed. Als hij zoals nu snel een kans krijgt dan is dat onverstandig, maar als hij langzaam gebracht wordt dan is het in jouw ogen ook niet goed:
joey schreef:Die gaan ze langzaam brengen, enz. enz. Hij is Sulejmani niet.
Het stinkt aan alle kanten!
-
-
-
-
Absoluut. Altijd al van overtuigd geweest. Dat die v.Basten het nog presteerde om hem op de bank te zetten tegen Willem II ten faveure van Sno. Ongelooflijk.Jöhnk schreef:Wat een wedstrijd. Dit wordt een gouden aankoop.
Aissati is gewoon een geniale voetballer. Verliest bijna nooit de bal, geeft ballen met de juiste snelheid en ziet de 3e man. Eindelijk weer een speler bij Ajax met inzicht en handelingssnelheid. Type Xavi, Iniesta. Wat zal PSV hier een spijt van krijgen..
Genoeg twijfelaars op AT aan het begin van het seizoen. Dat mag natuurlijk, maar als je zag hoe Aissati zich vandaag staande hield tussen die fysieke beulen van Marseille...weergaloos. Maar goed, ook andere jongens waar flink aan getwijfeld werd speelden vandaag uitstekend, zoals Emanuelson en Enoh.
Inderdaad, je zegt het precies zoals het is ... speelden VANDAAG uitstekend ... nu die andere wedstrijden nog ..Enganche schreef:Genoeg twijfelaars op AT aan het begin van het seizoen. Dat mag natuurlijk, maar als je zag hoe Aissati zich vandaag staande hield tussen die fysieke beulen van Marseille...weergaloos. Maar goed, ook andere jongens waar flink aan getwijfeld werd speelden vandaag uitstekend, zoals Emanuelson en Enoh.
Blij met de punten ...
Tja, op Assati na maken al de spelers die jij opnoemt deel uit van dit AJAX.En ondanks dat ik vanavond een helft een goed AJAX hebt gezien zijn zij toch ook medeverantwoordelijk voor de rest van de baggerwedstrijden, de uitschakeling in de beker en de uitzichtloze plaats op de ranglijst w.b. het kampioenschap ... dus wacht ik maar weer af ...
Blij met de punten ...
Graag even aangeven waar ik de laatste maanden in de competitie hem als uitblinker heb genoemd!Jabu schreef:Vermoedelijk net zo vaak als dat jij wedstrijden zag waar Suarez niet de uitblinker was.
Ik maak er geen geheim van Suarez erg goed te vinden, sterker nog ik denk dat niemand objectief oordeelt over spelers, ook al willen sommigen wel de schijn ophouden (niet tegen Enganche gericht).
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Speelde gisteren een nagenoeg perfecte wedstrijd, echt fantastisch. Als hij 2x balverlies heeft geleden is het veel.
Liep vrijwel constant vrij en was aanspeelbaar. Zowel verdedigend als aanvallend aanwezig. m.i. samen met Anita MotM.
Was hij trouwens geblesseerd geraakt dat hij gewisseld werd? Hij werd daarvoor wel hard geraakt.
Onze nieuwe vormgever! Eindelijk.
Liep vrijwel constant vrij en was aanspeelbaar. Zowel verdedigend als aanvallend aanwezig. m.i. samen met Anita MotM.
Was hij trouwens geblesseerd geraakt dat hij gewisseld werd? Hij werd daarvoor wel hard geraakt.
Onze nieuwe vormgever! Eindelijk.
Face your fears and live your dreams, No Fear