Spanje
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 10/11
Het is uiteraard nog heel erg vroeg en voorbarig, maar tot nu toe verloopt zijn tijd bij Real precies als zijn tijd bij Ajax. Een moeizaam begin zonder goals, waarna hij met een doelpuntenregen aan kwam zetten.
'Gewoon' 6 goals in zijn laatste 5 wedstrijden. Knap hoor, ik had het in alle eerlijkheid niet verwacht.
'Gewoon' 6 goals in zijn laatste 5 wedstrijden. Knap hoor, ik had het in alle eerlijkheid niet verwacht.
Tja, als je ziet hoeveel keer hij zich ontrekt aan de verdediging en vrijstaat.En in duel, wat keihard en gemeen was stond hij echt zijn mannetje.Maar natuurlijk, het is nog vroeg en voorbarig en met de tijd zal het misschien wat minder worden.Maar het punt is dat KJH er staat om nu net dat beetje meer ijskonijn te zijn om de goals te maken.En dat doet ie tot nu toe dan ook ...
Blij met de punten ...
Daar gaan we weer...LucaS schreef:Alweer die prutser, ik ben blij dat die hier weg is.
In het strafschopgebied is hij top, dat weet iedereen die Ajax wel eens heeft zien spelen. KJH is een heel goede afmaker. Maar buiten het strafschopgebied is hij gewoontjes, hij is niet snel, heeft een actie in huis en geweldig meevoetballen kan hij ook niet.
Het is dus maar wat je zoekt. Ik denk dat Madrid beter kan vinden. Neemt niet weg dat KJH altijd en overal scoort.
Het stinkt aan alle kanten!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Bedoel er mee te zeggen, dat Huntelaar niet in de basis zal staan als Real er voor 'kiest' om er een absoluut topteam neer te zetten. Op dit moment komen ze gewoon echt veel tekort voor de Europese top. Eerlijk gezegd denk ik niet dat Huntelaar die Europese topspits is die de ballen er dan in jaagt. Met alle respect, maar Real kan (als men de beurs wil trekken) betere opties vinden. Maar ja, Real is de laatste jaren sowieso een beetje de weg kwijt vwb aankopen.
Tja, zo kun je aan de gang blijven .. waren Gerd Muller, Geels, Kluivert, Makaay enz. nu topspitsen ?.Of deden ze juist dat wat andere in hun spel niet hadden n.l. scoren.Peter schreef:Bedoel er mee te zeggen, dat Huntelaar niet in de basis zal staan als Real er voor 'kiest' om er een absoluut topteam neer te zetten. Op dit moment komen ze gewoon echt veel tekort voor de Europese top. Eerlijk gezegd denk ik niet dat Huntelaar die Europese topspits is die de ballen er dan in jaagt. Met alle respect, maar Real kan (als men de beurs wil trekken) betere opties vinden. Maar ja, Real is de laatste jaren sowieso een beetje de weg kwijt vwb aankopen.
Real M. als daar gisteravond ene Robben, Marcelo, Higuaín, Sneijder en zelfs een keer KJH zelf een beetje meer oog hadden gehad voor andere medespelers het met nog grotere cijfers van het veld had gestapt.En daar gaat het om, of dat je de juiste mix bij elkaar hebt, en als trainer het voor elkaar krijgt juist die kleine accenten te verbeteren.En dan kun je er gewoon een top-team van maken, zelfs als je spits niet tien man voorbij kan pingelen of dat je back(s) niet tig keer opstoomt langs de zijkanten ..
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
- Jinne
- Site Admin
Robben en VDV vonden die 2 goals van Klaas Jan trouwens niet zo bijzonder:
http://s197.photobucket.com/albums/aa86 ... imedia.flv
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Zag het net op een ander forum staan..Jinne schreef:Robben en VDV vonden die 2 goals van Klaas Jan trouwens niet zo bijzonder:
Gaat lekker daar...
Victory over oneself is the greatest of victories-Plato
Nou, het jaloers zijn druipt er van af ... trouwens het geeft mijn inziens ook meteen aan dat het met zulke egoisten in je elftal moeilijk vliegen vangen is.Blijkbaar gaan die voor eigen succes ( van der Vaart bakt er al maanden geen ruk van ) en Robben krijgt alleen maar een natte droom als hij degene is die in de belangstelling staat.
Jammer, want dit geeft dan ook meteen aan dat zolang deze egootjes op het veld staan je tig kansen om zeep geholpen ziet worden, ondanks soms flitsende akties, en men blijkbaar nog steeds niet door heeft dat het om Real gaat ..........
Jammer, want dit geeft dan ook meteen aan dat zolang deze egootjes op het veld staan je tig kansen om zeep geholpen ziet worden, ondanks soms flitsende akties, en men blijkbaar nog steeds niet door heeft dat het om Real gaat ..........
Blij met de punten ...