Dus was iets van 1.80 destijds (Anderson links is 1.76).Jöhnk schreef:Hij is in ieder geval groter dan Tevez en Evra:
Aankopen SUGGESTIES
Moderator: mods
.. Blijft voor mij precies het zelfde ..joey schreef:Dat is Zweuds, Voetske.![]()
Maar serieus, de Engelse topclubs hebben deze jongen blijkbaar in het vizier gekregen toen hij met de onder-17 gehakt maakte van de Engelsen:
http://www.thefa.com/England/U17s/NewsA ... report.htm
Kan verder nergens vinden hoe die stage bij Man. Utd. gelopen is. Blijkbaar hebben ze hem niet gecontracteerd. Een stage zegt op zich niet veel, want Man. Utd. heeft continu jeugdspelers op stage.

Blij met de punten ...
Dat Deens is geen touw aan vast te knopen. Zweeds is makkelijker. Het Zweeds dat ze in Finland spreken is voor een Hollander zelfs goed te volgen.
Dit ter info.
Die Deen lijkt wel wat op Dirkie Kuijt!
Er wordt gescout trouwens. Die jongen wordt in Denemarken vergeleken met Daniel Agger las ik ergens. Als dat klopt, mag ie komen.
Dit ter info.

Die Deen lijkt wel wat op Dirkie Kuijt!
Er wordt gescout trouwens. Die jongen wordt in Denemarken vergeleken met Daniel Agger las ik ergens. Als dat klopt, mag ie komen.
-
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Onze scouting maakt overuren inderdaad. Blijf geloven dat die Rus is gescout en dat Enoh ook niet van onze eigen jeugdopleiding komt, hoor.wimpey schreef:Stödiö Spört begint daar ook om 19.00 uur, Luuk. Net als in Rusland (Ztudioski Zportski) en Zuid-Afrika (Kamertje Sportie).LucaS schreef: Natuurlijk niet, die was ongetwijfeld laatst om 7 uur op tv.
Damn, Peet, de volgende keer plak ik er een smilie achter. Beloofd.Peter schreef:Onze scouting maakt overuren inderdaad. Blijf geloven dat die Rus is gescout en dat Enoh ook niet van onze eigen jeugdopleiding komt, hoor.wimpey schreef:Stödiö Spört begint daar ook om 19.00 uur, Luuk. Net als in Rusland (Ztudioski Zportski) en Zuid-Afrika (Kamertje Sportie).LucaS schreef: Natuurlijk niet, die was ongetwijfeld laatst om 7 uur op tv.
Jij maakt een Gijntje.Peter schreef:Jij bent niet in staat om dagelijks op de Toekomst te kijken, want anders had jij misschien Cijntje wel in de basis gezet morgen.
Danilio had sowieso moeten spelen. En dat Leonardo geen basisplaats krijgt als middenvelder is echt niet te bevatten.
Verder moet Padt natuurlijk in het doel staan.
-
- Cluijffert
- Ajaciedjuh
Hopelijk heeft hij een afkoopsom in zijn contract staan (wat gespeculeerd werd na verlenging van zijn contract <=> interesse begin van het seizoen van feyenooit).Peter schreef:Hoe een goeie wedstrijd het aankoop'beleid' kan beïnvloeden. Iemand die nog denkt dat Elia hoog op de verlanglijst staat?![]()
Ajax zal Arnautovic polsen als opvolger van Suarez, denk ik zo.
Volgens de VI (tjah), is de vraagprijs 15 miljoen.
Arnautovic is wel een veel betere oplossing dan Elia. Daarnaast denk ik dat ze Suarez niet zo snel zullen laten gaan.