Dario Cvitanich

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

LucaS

Bericht door LucaS » zo mar 15, 2009 11:50 am

Alweer een speler die ernstig door van Basten wordt geschoffeerd en het dus niet naar zijn zin heeft. :hypocrite.gif:
'Ik hoop hier mijn hele carrière te blijven'

--------------------------------------------------------------------------------
Datum post: 15-03-09 11:16 - Gepost door: Boudy - Aantal keer bekeken: 172 - Aantal reacties: 3

Dario Cvitanich hoopt de komende seizoenen ook uit te komen voor Ajax. De aanvaller ziet de Amsterdamse club niet als een tussenstation om later een club te kunnen vinden in Spanje of Engeland, meldt Sportweek.

De Argentijnse aanvaller kwam dit seizoen over naar Amsterdam. Door het vertrek van Klaas-Jan Huntelaar in de winterstop kreeg de spits eerder een kans dan werd verwacht in de basisopstelling van het eerste elftal bij Ajax.

Cvitanich sluit een langdurig verblijf in de Nederlandse Eredivisie niet uit. "Het is mijn droom om een grote naam in het Europese voetbal te worden. Ik wil die droom in Amsterdam waarmaken. Ajax is geen tussenstation, hopelijk kan ik hier mijn hele carrière blijven. Velen denken aan Chelsea, Manchester of Barcelona, van mij hoeft het niet", aldus Cvitanich tegenover Sportweek.

Bron: Ajaxfans (Sportweek)
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » zo mar 15, 2009 11:51 am

Hij zegt ook in dat artikel dat hij techniek tekort komt voor Ajax.
Het stinkt aan alle kanten!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo mar 15, 2009 12:00 pm

Hopelijk blijft hij fit, want anders wordt het lastig voor die jongen.

Aristides

Bericht door Aristides » zo mar 15, 2009 12:02 pm

Alweer een speler die ernstig door van Basten wordt geschoffeerd en het dus niet naar zijn zin heeft.
Zullen we, om een volledig beeld te krijgen, wachten tot Cvitanich weg is bij Ajax? Welke speler zegt niet dat hij "dit en dat" wil voor de ploeg waarvoor hij speelt? (wel eens naar Timmer geluisterd, Beenhakker?)Welke speler komt in opstand tegen zijn trainer? Degene die een vertrek wil forceren, voetballers met een mening! ach.

Cvitanich is door MvB gehaald, was "al op leeftijd", te oud om het in Europa nog echt te maken en krijgt ineens het contract dat hem de rest van zijn leven in welstand kan doen leven. Hij is de aangewezen man om commentaar te leveren?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Daniel

Bericht door Daniel » zo mar 15, 2009 12:08 pm

Nee, natuurlijk is hij niet de aangewezen man, maar zijn de andere dat wel? Dan moet je ook zo consequent zijn en elke mening van de speler te af te wijzen hier en te wachten tot hij weg is.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo mar 15, 2009 12:17 pm

Vandaag 60 - 75 minuten laten spelen en dan moet hij er as woensdag staan.

LucaS

Bericht door LucaS » zo mar 15, 2009 12:46 pm

Natuurlijk niet Demo, ik weet dat we alleen de berichten die aangeven dat Ajax onder van Basten vreselijk is mogen geloven.
I think I lost my fucking headache

999

Bericht door 999 » zo mar 15, 2009 1:02 pm

LucaS schreef:Alweer een speler die ernstig door van Basten wordt geschoffeerd en het dus niet naar zijn zin heeft. :hypocrite.gif:
'Ik hoop hier mijn hele carrière te blijven'

--------------------------------------------------------------------------------
Datum post: 15-03-09 11:16 - Gepost door: Boudy - Aantal keer bekeken: 172 - Aantal reacties: 3

Dario Cvitanich hoopt de komende seizoenen ook uit te komen voor Ajax. De aanvaller ziet de Amsterdamse club niet als een tussenstation om later een club te kunnen vinden in Spanje of Engeland, meldt Sportweek.

De Argentijnse aanvaller kwam dit seizoen over naar Amsterdam. Door het vertrek van Klaas-Jan Huntelaar in de winterstop kreeg de spits eerder een kans dan werd verwacht in de basisopstelling van het eerste elftal bij Ajax.

Cvitanich sluit een langdurig verblijf in de Nederlandse Eredivisie niet uit. "Het is mijn droom om een grote naam in het Europese voetbal te worden. Ik wil die droom in Amsterdam waarmaken. Ajax is geen tussenstation, hopelijk kan ik hier mijn hele carrière blijven. Velen denken aan Chelsea, Manchester of Barcelona, van mij hoeft het niet", aldus Cvitanich tegenover Sportweek.

Bron: Ajaxfans (Sportweek)
Wat een slijmjurk ..
Blij met de punten ...

Daniel

Bericht door Daniel » zo mar 15, 2009 1:21 pm

Als iemand positief is, is het een slijmjurk. Het kan ook gewoon niet oprecht zijn he?

peter

Bericht door peter » zo mar 15, 2009 1:22 pm

Of misschien is die jongen wel niet zo goed en is hij zich ervan bewust dat Ajax zijn plafond is. :hypocrite.gif:

999

Bericht door 999 » zo mar 15, 2009 1:25 pm

Daniel_vT schreef:Als iemand positief is, is het een slijmjurk. Het kan ook gewoon niet oprecht zijn he?
Oprechte slijmjurk .. beter zo :aai.gif: :smallgrin.gif:
Blij met de punten ...

Daniel

Bericht door Daniel » zo mar 15, 2009 1:25 pm

Of die jongen vind Ajax gewoon een mooie club en heeft het hier prima naar zijn zin. Oh wacht, nee dat kan natuurlijk niet, wat dom van me, wat zeg ik nou toch. Zeker niet onder het Van Basten bewind.

999

Bericht door 999 » zo mar 15, 2009 1:28 pm

Daniel_vT schreef:Of die jongen vind Ajax gewoon een mooie club en heeft het hier prima naar zijn zin. Oh wacht, nee dat kan natuurlijk niet, wat dom van me, wat zeg ik nou toch. Zeker niet onder het Van Basten bewind.
Tja als je het zelf al dom vind ...
Blij met de punten ...

Aristides

Bericht door Aristides » zo mar 15, 2009 1:43 pm

Natuurlijk niet Demo, ik weet dat we alleen de berichten die aangeven dat Ajax onder van Basten vreselijk is mogen geloven.
Wie zegt dat?

KJH mag nu wel iets zeggen, o.a. dat hij niet met MvB sprak en ik dacht dat we juist zo blij waren met MvB omdat hij als ex-spits zoveel zou kunnen toevoegen aan onze spitsen en dat laatste lijkt mij te ontbreken bij Ajax, onze spitsen worden niet beter ik zie eerder een achteruitgang.

Ik schreef al vaker dat spelers opportunisten zijn, de trainer is "dood", lang leve de nieuwe trainer, zie de soap bij feyenoord en psv. Hoe werden beide trainers wel niet binnengehaald door de spelers enz.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » zo mar 15, 2009 5:59 pm

Een heel bijzonder mens. Net als die keeper van PSV. Die wilde ook nooit meer weg...

Dario: "Ajax ies mijn kloep."
Dario Cvitanich schreef:Ajax is geen tussenstation, hopelijk kan ik hier mijn hele carrière blijven. Velen denken aan Chelsea, Manchester of Barcelona, van mij hoeft het niet.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

joey
Erelid

Bericht door joey » zo mar 15, 2009 6:01 pm

Peter schreef:Of misschien is die jongen wel niet zo goed en is hij zich ervan bewust dat Ajax zijn plafond is. :hypocrite.gif:
Zou kunnen. Ik ben vooralsnog niet onder de indruk.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo mar 15, 2009 7:44 pm

Dario begon vandaag goed en zakte daarna weg. Maar toch kun je zien dat hij overzicht heeft. De 2e helft gaf hij een schitterende steekpaas. De goal was vandaag ook prima.

Het is geen spits van de buitencategorie (Zlatan, Kluivert), maar een zeer bruikbare spits. Ajax zal wel een tweede spits moeten halen, want Dario is tot nu toe erg blessuregevoelig (zoals alle nieuwe spelers, behalve Sno dan <=> en als we dan toch mogen kiezen ........ :hypocrite.gif: ).

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » zo mar 15, 2009 10:11 pm

Zijn loopacties zijn prima tot het moment dat de bal ingespeeld wordt. Dan vind meneertje het blijkbaar prima om stil te gaan staan en de tegenstander te blokkeren en daarmee achter hem te houden..

Het is werkelijk onbegrijpelijk dat dit te zien is op topniveau. Ik vond het spel van Dario vandaag ver onder het niveau van reserve 6de klasse.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo mar 15, 2009 10:18 pm

Zlatan Son of God schreef:Zijn loopacties zijn prima tot het moment dat de bal ingespeeld wordt. Dan vind meneertje het blijkbaar prima om stil te gaan staan en de tegenstander te blokkeren en daarmee achter hem te houden..
Ja, dat viel me ook op. Erg slim deed hij dat niet.
Het is werkelijk onbegrijpelijk dat dit te zien is op topniveau. Ik vond het spel van Dario vandaag ver onder het niveau van reserve 6de klasse.
Mwah, dát lijkt me weer iets overdreven. :666.gif:

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma mar 16, 2009 12:37 am

Punt is ook dat je je beweging wel door kunt willen zetten, maar dan moet daar bij de ingespeelde bal ook rekening mee gehouden zijn. Als een bal ergens komt, zul jij daar toch ook moeten komen. Als de bal dus komt voor jouw tegenstander, dan zul jij dus ook met die man in je rug de bal moeten controleren. Dat kan werken als je je tegenstander fysiek de baas bent, maar anders ben je het haasje. Dan moet je de bal dus ontvangen als je 'los' bent.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

joey
Erelid

Bericht door joey » ma mar 16, 2009 9:24 am

Tja, zo kan het niet aan Cvitanich liggen.

Ik vond dat hij dat erg zwak deed, hoor.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma mar 16, 2009 11:50 am

Uh, dat zeg ik dus niet. Ook met een goede pass kun je nog voldoende fout doen.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma mar 16, 2009 12:50 pm

Zlatan Son of God schreef:Zijn loopacties zijn prima tot het moment dat de bal ingespeeld wordt. Dan vind meneertje het blijkbaar prima om stil te gaan staan en de tegenstander te blokkeren en daarmee achter hem te houden..
Klopt. Raar dat hij de hele tijd inhoudt op het laatste moment. In Argentinie zag je hem wel vaak twijfelen over wat hij nou wilde (heb dat ook als zwak punt genoemd in m'n rapport), maar dan kwam hij vaak wel los van z'n tegenstander.

peter

Re: Dario Cvitanich

Bericht door peter » ma apr 20, 2009 8:43 pm

Ik raak langzaam het vertrouwen in deze jongen kwijt. Lag zondag weer veelvuldig op de grond en speelde ronduit beroerd. Nee, we schrijven hem nog niet af, maar ik begin sterke twijfels te krijgen. Brengt Ajax niet op een hoger niveau denk ik.

Khraa

Re: Dario Cvitanich

Bericht door Khraa » ma apr 20, 2009 11:00 pm

Bij de 3-1 zag ik hem anders doen wat ik van een Ajaxspits verwacht. De bal op naar de opkomende middenvelder kaatsen.

Ik denk nog steeds dat deze jongen er wel gaat komen.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Plaats reactie