Engeland en Schotland
Moderator: mods
Klopt, maar sinds Hiddink het overgenomen heeft hebben ze alle wedstrijden nog gewonnen.Jöhnk schreef:Met Chelsea wint iedereen wel eens een partij. Zelfs de tuinman won zijn wedstrijden.
Tuurlijk zoekt Hiddink zijn momenten uit, maar hij is een meester in het vinden van de juiste momenten en hij is overduidelijk een toptrainer. Ik zie namelijk niemand zijn successen evenaren met Zuid-Korea, Australie en Rusland. Bij PSV was hij 2 maal erg succesvol en bij zijn buitenlandse clubs deed hij het redelijk tot goed.
Niemand kan elk team optimaal laten presteren, maar Hiddink lijkt alles wat hij de laatste 10 jaar aanraakt in goud te kunnen veranderen. Hem overschat noemen is echt onzin.
Hiddink heeft weinig scrupules, dat blijkt uit zijn banden met Lemic/Chelsea/MSI. Als trainer is hij niet zo mijn type, hij denkt puur resultaatgericht op een nogal cynische manier. Neemt niet weg dat ik grote bewondering heb voor de trainerscapaciteiten van Hiddink. Die man weet elke groep te raken en te vormen en slaagt in elke cultuur. Dat is razendknap.
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
Mooie constatering. Dat maakt hem i.m.o. bijv. een stuk beter dan LVG. Die moet eerst de groep die ie 'ontvangt' naar z'n hand zetten. Hiddink is een kameleon, LVG beheerst enkel z'n eigen kunstje.joey schreef: Die man weet elke groep te raken en te vormen en slaagt in elke cultuur. Dat is razendknap.
LVG wil zo graag nog eens een eindtoernooi 'doen'. Denk dat geen land erin tuint, want LVG gaat dan als een olifant door het porcelein. Hiddink daarentegen gaat aan de slag met hetgeen ie krijgt en haalt er doorgaans beduidend meer uit dan z'n voorganger.
Er zijn i.m.o. niet veel managers die 'meer' hebben dan Hiddink in het voetbal. Capello en Lippi misschien, maar verder?
Ferguson. Benitez schat ik tactisch hoger in. Aragonés. En nog wel een paar.
Van Gaal is inderdaad anders, maar imo zeker niet minder. Goed presteren met de underdog is 1, prijzen pakken met de underdog is al een stuk moeilijker. In dat kader noem ik ook Rehhagel.
Van Gaal is inderdaad anders, maar imo zeker niet minder. Goed presteren met de underdog is 1, prijzen pakken met de underdog is al een stuk moeilijker. In dat kader noem ik ook Rehhagel.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op za mar 14, 2009 3:51 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Aragones valt anders ook door de mand bij Fenerbahce.Jöhnk schreef:Ferguson. Benitez schat ik tactisch hoger in. Aragonés. En nog wel een paar.
-
- AT Toto winner 15/16