Ajax - De Graafschap 15-03-2009
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Ajax - De Graafschap 15-03-2009
Hebben we d'r een beetje zin in? Geen gelul. Gewoon 3-0.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- Daily Blind
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
de opstelling zou ik zo doen.. Tenslotte moet je het woensdag ook met dit materiaal de klus klaren....
Vermeer
Silva-Toby/Wielaart-Olequer-Urby/schilder
Enoh-Anita/urby-Assaiti
Suarez-Dario_suljemani
Geef Vermaelen maar rust.
Wielaart zou ik de eerste 45 min. laten spelen.
Vermeer
Enoh-Anita/urby-Assaiti
Suarez-Dario_suljemani
Weer op zoek naar een Interim coach..
mattie schreef:de opstelling zou ik zo doen.. Tenslotte moet je het woensdag ook met dit materiaal de klus klaren....
Vermeer
Enoh-Anita/urby-Assaiti
Suarez-Dario_suljemani
Vermaelen en Wielaert doen sowieso niet mee woensdag...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Vandaar dat ik zeker de 2e helft met het materiaal wat je woensdag tot je beschikking hebt zou laten spelen.Mr. Ajax schreef:mattie schreef:de opstelling zou ik zo doen.. Tenslotte moet je het woensdag ook met dit materiaal de klus klaren....
Vermeer
Enoh-Anita/urby-Assaiti
Suarez-Dario_suljemani
Vermaelen en Wielaert doen sowieso niet mee woensdag...
Weer op zoek naar een Interim coach..
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- Ajaciedjuh
Marco past zijn opstelling niet t.b.v. aanstaande woensdag (Telegraaf vandaag).
Dus dat zal inhouden dat Vermaelen (mits fit) en Wielaert gewoon zullen spelen. Dit zal hem dan wel worden:
-------------- Vermeer
- Silva --- Oleguer - Wielaert - Vermaelen
---------------- Enoh
----Aisatti --------------- Urby
- Suarez ----- Dario ----- Sulejmani
Rechterkant is wel erg kwetsbaar. Als Dario niet kan spelen, dan zal Urby doorschuiven naar voren en Anita op het middenveld spelen.
Dus dat zal inhouden dat Vermaelen (mits fit) en Wielaert gewoon zullen spelen. Dit zal hem dan wel worden:
-------------- Vermeer
---------------- Enoh
Rechterkant is wel erg kwetsbaar. Als Dario niet kan spelen, dan zal Urby doorschuiven naar voren en Anita op het middenveld spelen.
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Tip voor AjaxTalkers die van heel ver moeten kopen: scoor een boekenweekgeschenk in de boekwinkel.
Niet om te lezen natuurlijk, want die boekjes zijn nog slechter dan het positiespel van Feyenoord. Maar omdat je met dat boekje gratis en voor niks met de trein naar Ajax-De Grafschaap kan. En ook weer terug.
En als de wedstrijd echt niet om aan te zien is heb je wat te lezen op de tribune.
Niet om te lezen natuurlijk, want die boekjes zijn nog slechter dan het positiespel van Feyenoord. Maar omdat je met dat boekje gratis en voor niks met de trein naar Ajax-De Grafschaap kan. En ook weer terug.
En als de wedstrijd echt niet om aan te zien is heb je wat te lezen op de tribune.
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
Inderdaad, zeg. Ik dacht altijd dat het ''in stand houden van het team'' zo belangrijk was?LucaS schreef:Ik zou het niet doen als ik hem was, want dan kan hij op internet door een of andere Peter weer onmiddellijk worden beschuldigd van het sollen met Oleguer.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Enoh is weer geblesseerd lees ik net. Verthongen,Van der Wiel, Lindgren, Gabri en Enoh doen sowieso niet mee.Ajaciedjuh schreef:Marco past zijn opstelling niet t.b.v. aanstaande woensdag (Telegraaf vandaag).
-------------- Vermeer
---------------- Enoh
De wedstrijdselectie van ajax.nl:
Maarten Stekelenburg
Bruno Silva
Oleguer
Thomas Vermaelen
Urby Emanuelson
Miralem Sulejmani
Ismaïl Aissati
Kenneth Vermeer
Luis Suarez
Rob Wielaert
Dario Cvitanich
Leonardo
Jeffrey Sarpong
Vurnon Anita
Robbert Schilder
Toby Alerweireld
Daley Blind
Darko Bodul
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Mwah, volgens mij wordt het een makkie. Ik heb gewoon meer zin om zelf te voetballen. We kunnen kampioen worden en er zijn zes jongens die niet kunnen spelen.
Poeh, Enoh heeft wel vaak wat, zeg. Zonder Enoh, Lindgren, Vertonghen, Gabri, Vermaelen, Wielaert en Van der Wiel wordt Marseille natuurlijk een hels karwei.
Poeh, Enoh heeft wel vaak wat, zeg. Zonder Enoh, Lindgren, Vertonghen, Gabri, Vermaelen, Wielaert en Van der Wiel wordt Marseille natuurlijk een hels karwei.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Hoezo? Hij zet Oleguer toch niet op de linkshalf positie neer? Maar goed, ik heb het al zo vaak uitgelegd en ik val in herhaling. Alderweireld is gewoon een centrale verdediger en kan daar dus spelen. Zoals je weet heb ik altijd zwaar afgegeven op Oleguer, maar blijkbaar is het zo'n topperrrr dat ik dit niet mag zeggen.LucaS schreef:Ik zou het niet doen als ik hem was, want dan kan hij op internet door een of andere Peter weer onmiddellijk worden beschuldigd van het sollen met Oleguer.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Nee vaste posities zijn belangrijk. Oleguer vind ik niet zo belangrijk en verder vind ik hem ook nog eens slecht. Dat jij hem wil laten staan is prima, maar ik ben dus niet overtugid.Beloki schreef:Inderdaad, zeg. Ik dacht altijd dat het ''in stand houden van het team'' zo belangrijk was?LucaS schreef:Ik zou het niet doen als ik hem was, want dan kan hij op internet door een of andere Peter weer onmiddellijk worden beschuldigd van het sollen met Oleguer.