AZ begon dan ook uitermate slecht aan het seizoen. De reden dat AZ ver op Ajax voor staat komt niet door de eerste wedstrijden.Aristides schreef:Ene Louis van Gaal was nog meer (en langer) spelers kwijt voor diezelfde Olympische Spelen, hij staat nu veertien? (Ik houd het niet meer bij) punten voor op Ajax. Over het niveau van het veldspel zullen we het maar niet hebben!
De Marco van Basten-topic
Moderator: mods
Nou, als de 2e rechtsback huilt en de eerste rechtsback wegvalt, is de 2e rechtsback aan de beurt.Toppie schreef: Morgen staat erin de krant dat je weg wil en drie dagen later sta in in het veld. Hoezo ongeloofwaardig
Het is zó logisch dat het zelfs voor de doorsnee AT´er te vatten zou moeten zijn.

Laatst gewijzigd door wimpey op za mar 14, 2009 3:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
In de laatste 8 wedstrijden hebben we evenveel punten verspeeld als in de 18 daarvoor. Aan de eerste seizoenshelft lag het dan ook niet, dat was qua resultaten de beste sinds 02-03.Jabu schreef: AZ begon dan ook uitermate slecht aan het seizoen. De reden dat AZ ver op Ajax voor staat komt niet door de eerste wedstrijden.
AZ: ene Van Gaal heeft dit decennium nog niets gewonnen, nu gaat het hem voor de wind.
MVB wordt nu door velen al afgeschreven, dat is me wat voorbarig. Want dan hadden we LVG na Oranje, na z'n 2e avontuur bij Barca, na z'n mislukte avontuur als TD bij Ajax en na vorig seizoen ook wel af kunnen schrijven.
REGELS:
Voordat je op een topic reageert:
Het is niet toegestaan om oud trainers te betrekken in discussies over de huidige trainer.
Voordat je op een topic reageert:
Het is niet toegestaan om oud trainers te betrekken in discussies over de huidige trainer.
Laatst gewijzigd door 999 op za mar 14, 2009 6:56 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- SylvievdVaart
Ik had verwacht dat we kampioen zouden worden. Ik heb echter ook gezien dat er enorm veel blessures zijn geweest, Huntelaar verkocht is, Suarez als een dweil speelt en Sulejmani meer tijd nodig heeft. Maar het belangrijkste is nog wel dat de kampioen van dit jaar eindelijk weer eens een hoog puntenaantal heeft. AZ is een echte kampioen, in tegenstelling tot de voorgaande jaren.
I think I lost my fucking headache
-
- AT Toto winner 15/16
-
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
laat ik het voorop stellen dat ik hoop dat het anders gaat... Maar het voetbal is slecht de prestaties zijn slecht en zo kan ik nog wel een poosje doorgaan maar ik hoop dat ik voor Ajax er naast zit. Echter wat gebeurt er als Ajax woensdag verliest en de zondag uit bij nac ook? sta je opeens zo maar 4....
Weer op zoek naar een Interim coach..
-
Falen is een groot woord, maar ik had er wel meer van verwacht. Ver komen in Europa is leuk, maar ik had liever gezien dat we gewoon kampioen waren geworden. Nu moeten we blij zijn dat we 2e worden, en zelfs dat zal heel moeilijk worden.LucaS schreef:Van Basten faalt niet,
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- LouisXIV & co
Ver in Europa is supertof! Alleen zitten we nog maar in de 1/8 finales en als we morgen niet winnen zijn we dus ook in Europa gewoon niet ver gekomen en kunnen we dit seizoen als het zoveelste mislukte zien.Duke schreef:Ver komen in Europa is leuk, maar ik had liever gezien dat we gewoon kampioen waren geworden.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ver komen in Europa is wat mij betreft 'halve finale UEFA' of 'kwartfinale CL'. Morgen winnen zou echt fantastisch zijn, maar bij een uitschakeling vallen we wel opeens *KLOENK* weer in de keiharde realiteit...
Geen kampioen. Voor de winter uitschakeling in de beker. Knokken voor de tweede plaats...Grr... Ik geniet nu nog van elke minuut dat we nog 'in Europa' zitten.
Geen kampioen. Voor de winter uitschakeling in de beker. Knokken voor de tweede plaats...Grr... Ik geniet nu nog van elke minuut dat we nog 'in Europa' zitten.
www.voetbalprimeur.nlVan Basten: "De club heeft tijd en vertrouwen nodig"
Ajax-trainer Marco van Basten ziet dit seizoen nog voldoende uitdagingen, ook als de Amsterdammers woensdag in de UEFA Cup worden uitgeschakeld door Olympique Marseille. De oefenmeester richt zich in dat geval op de tweede plek in de Eredivisie.
Wanneer Ajax de 1-2 achterstand tegen Marseille woensdag niet weet om te buigen, hebben de Amsterdammers het uitzicht op drie prijzen verloren. Na het mislopen van de landstitel en de uitschakeling in het bekertoernooi, zou daarmee ook de Europese droom uiteen spatten.
Maar voor Van Basten liggen er dit seizoen ook bij een exit in het UEFA Cup-toernooi nog voldoende uitdagingen. "Mochten we woensdag uitgeschakeld worden, dan hebben we nog een doel in de competitie. De tweede plek geeft ook recht op eventuele deelname aan de Champions League. En hoewel dat ook nog een moeilijk karwei wordt, zitten we nog midden in de race."
"Voor het vertrouwen zou het goed zijn als we doorgaan. Maar uitschakeling in de UEFA Cup betekent niet direct het einde van het seizoen", zei Van Basten, die daarmee eventuele onvrede bij supporters wilde indammen. "De club heeft tijd en vertrouwen nodig, de laatste jaren is al teveel gewisseld."
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali