Was jij nou Minervaan?Bertje schreef:Onze sociëteit.
Ajax - Olympique Marseille 19-03-2009
-
Dan weten we in ieder geval wie we de schuld moeten geven als het niet goed afloopt.SylvievdVaart schreef:Oké, leuk! Ik heb kaartjes gekocht voor ons, met deze uitslag is dat ook nog best spannend! Alhoewel we niet zulke goede ervaringen hebben met Europese thuiswedstrijden. Ik herinner me Celtic en Kopenhagen bijvoorbeeld...

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- SylvievdVaart
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Zo wordt het me wel heel erg makkelijk gemaakt. Als de simpele zieltjes zelfs dure kaartjes kopen om in het vak van de duivel te mogen zitten...
Welkom.
Welkom.

SylvievdVaart schreef:Ja, die kaartjes zijn inderdaad heel duur. Maar we zijn sinds 9 maart officieel verloofd, dus ik vond dat ik wel leuke kaartjes voor vak 122 kon kopen![]()
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
- SylvievdVaart
Lucas een simpel zieltje, oké. Maar van mij kun je een pak rammel verwachten als je zo doorgaat666 schreef:Zo wordt het me wel heel erg makkelijk gemaakt. Als de simpele zieltjes zelfs dure kaartjes kopen om in het vak van de duivel te mogen zitten...

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Ik weet het niet, het kan dooien het kan vriezen.
Ik start dit seizoen iedere 'moeilijke' wedstrijd met een redelijk negatief gevoel over het resultaat.
Echter, weten 'ze' mij af en toe positief (hsv-uit, fiorentina, psv-thuis) of negatief (dat zijn er helaas iets meer dit seizoen) te verrassen, zo ook gisteren (na die 2-0 dacht ik echt nu gaan we...).
Dus ik hoop 1-0 én het zou zomaar kunnen maar eigenlijk weet ik wel beter...
Ik start dit seizoen iedere 'moeilijke' wedstrijd met een redelijk negatief gevoel over het resultaat.
Echter, weten 'ze' mij af en toe positief (hsv-uit, fiorentina, psv-thuis) of negatief (dat zijn er helaas iets meer dit seizoen) te verrassen, zo ook gisteren (na die 2-0 dacht ik echt nu gaan we...).
Dus ik hoop 1-0 én het zou zomaar kunnen maar eigenlijk weet ik wel beter...
- Ajaciedjuh
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Een pak rammel? Echt waar? Met zweepje?
Klinkt goed, maar ik vrees dat het weer een loze belofte van een simpel zieltje is en dat de enige die een pak rammel gaat krijgen Ajax is. In eigen huis. Van Olympique.
De laatste (en eerste) keer dat ik Ajax in eigen stadion tegen Olympique Marseille zag spelen kwamen we met 1-0 voor om vervolgens toch met 1-2 te verliezen. Gelukkig hadden we toen een 3-0 marge uit de eerste wedstrijd op zak. Nu niet, dus als ik straks een dodelijk teleurgesteld meisje met een slaphangend zweepje in vak 122 zie weet ik wie het is.
Klinkt goed, maar ik vrees dat het weer een loze belofte van een simpel zieltje is en dat de enige die een pak rammel gaat krijgen Ajax is. In eigen huis. Van Olympique.
De laatste (en eerste) keer dat ik Ajax in eigen stadion tegen Olympique Marseille zag spelen kwamen we met 1-0 voor om vervolgens toch met 1-2 te verliezen. Gelukkig hadden we toen een 3-0 marge uit de eerste wedstrijd op zak. Nu niet, dus als ik straks een dodelijk teleurgesteld meisje met een slaphangend zweepje in vak 122 zie weet ik wie het is.
SylvievdVaart schreef:Lucas een simpel zieltje, oké. Maar van mij kun je een pak rammel verwachten als je zo doorgaat
Sign your name on
the dotted line:
the dotted line:
- SylvievdVaart
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Is dat dit seizoen al een keer gebeurd, Europees op de aanval spelen? Oh ja tegen??? de eerste wedstrijd?Voor de rest zullen we vol op de aanval moeten spelen en hopen op een Ajax-Werder Bremen wedstrijd.
Na een achterstand moeten wel wel, maar bij 0-0 zal MvB echt niet op de aanval willen spelen, afgezien van het gebrek aan middenvelders die iets beslissends kunnen doen.
Werder thuis, we waren wel uitgeschakeld (voor de wedstrijd thuis al), misschien omdat het in de uitwedstrijd opstellen van Lindenbergh (speelt hij nog, deze miljoenen aankoop van DB?), Anita, Donald enz. "te veel van het goede" was?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Het verhuren van Vertonghen was een goed idee totdat hij scoorde voor rkc, Ajax zou meer spelers moeten verhuren. Vertonghen was toen nog niet toe aan het grote werk, zeker niet door de ziekte toen van zijn vader. Ajax laat ze liever op de reservebank bij Jong Ajax zitten dan dat spelers verhuurd worden.Jöhnk schreef:Het niet opstellen van Huntelaar en het verhuren van Vertonghen bedoel je zeker.
Ik denk liever niet meer terug aan die gruwel.
De link Huntelaar - opstellen Anita, Lindenbergh, Donald is mij niet duidelijk.
Een gruwel die uitwedstrijd. Ajax speelt Europees al jaren slecht, dit seizoen zijn de resultaten beter, wat het slechte spelen verbloemt.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
-