Nou, niet zo belangrijk als Gomes de laatste twee jaar was hoor. AZ heeft een beter team dan dat PSV. De huidige verdediging stelt zonder Moreno, Moisander en Pocognoli natuurlijk niet veel voor, maar desondanks krijgt AZ niet echt veel kansen tegen.Baseman schreef:Bij de media misschien, bij degenen die een beetje (of meer) verstand hebben van keepen niet. Romero is nu al een hele goede keeper en hij gaat een echte topper worden, een klasbak. Hij betekent voor AZ wat Gomes voor PSV betekende en mede daarom wordt AZ dit seizoen kampioen, hij is ontzettend belangrijk voor ze.Daarnaast is Romero zeker wel een goede doelman, maar weet wel dat deze ophemeling ook te maken heeft met de positie op de ranglijst van AZ.
PS: In het begin was Romero talentvol, maar vooral onstuimig. Hij veroorzaakte 3 pingels in zijn eerste 3 wedstrijden, maar sindsdien heeft hij zich stormachtig ontwikkeld. En vergeet ook niet dat een topper als Gomes na zjin eerste wedstrijden voor PSV tijdelijk werd vervangen door Zoetebier, die jongens hebben gewoon wat aanpassingstijd nodig.
Romero was in het begin inderdaad onstuimig. Ik kan me nog herinneren dat veel mensen het destijds maar een clown vonden. Net als velen dat in het begin van Gomes vonden. Gomes kende ik destijds nog niet, maar van Romero wist ik wel beter.