Ajax - Olympique Marseille 19-03-2009
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Jullie zijn allemaal successupporters en nepperts en pannekoeken.
De enige echten zijn Demosthenes, Zuidema, Voetske en Ramona. Die waren er zelf hoogstpersoonlijk bij tijdens de degradatiewedstrijd in het seizoen 1913/1914. De splinters van de oude houten tribune zitten nu nog steeds in hun achterwerk. Als dat geen barre tijden waren...
Vandaar dat Feyenoord dit seizoen via de nacompetitie de Jupilerleague inmoet. Dan staat het wat dat betreft tenminste 1-1.
De enige echten zijn Demosthenes, Zuidema, Voetske en Ramona. Die waren er zelf hoogstpersoonlijk bij tijdens de degradatiewedstrijd in het seizoen 1913/1914. De splinters van de oude houten tribune zitten nu nog steeds in hun achterwerk. Als dat geen barre tijden waren...
Vandaar dat Feyenoord dit seizoen via de nacompetitie de Jupilerleague inmoet. Dan staat het wat dat betreft tenminste 1-1.
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
-
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Suarez had de 0-1 moeten maken... Verder probeer de bal in het spel te houden.. het is maar lang lang lang
Laatst gewijzigd door mattie op do mar 12, 2009 11:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Weer op zoek naar een Interim coach..
- SylvievdVaart
- SylvievdVaart
- SylvievdVaart
- SylvievdVaart
Oké, leuk! Ik heb kaartjes gekocht voor ons, met deze uitslag is dat ook nog best spannend! Alhoewel we niet zulke goede ervaringen hebben met Europese thuiswedstrijden. Ik herinner me Celtic en Kopenhagen bijvoorbeeld... 

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
- SylvievdVaart
Ja, die kaartjes zijn inderdaad heel duur. Maar we zijn sinds 9 maart officieel verloofd, dus ik vond dat ik wel leuke kaartjes voor vak 122 kon kopen
Je hebt trouwens je stickerboekjes inmiddels vol? Of heb je nog lege vakjes?

Je hebt trouwens je stickerboekjes inmiddels vol? Of heb je nog lege vakjes?
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
- SylvievdVaart
Als ze met 2 spitsen blijven spelen en urby geen directe man heeft, dan kan hij wel linksback spelen, anders zou ik voor Schilder kiezen. Is gabri woensdag fit? Anders hij zeker op de plek van Anita.Peter schreef:De opstelling heb ik al voorbij zien komen.
Silva-Alderweireld-Oleguer-Urby
-------Enoh-Aissati-Anita------
--Suarez-Cvitanich-Sulejmani--
Hoe staat het eigenlijk met Sarpong, de Jong en Kennedy? De bank moet ook gevult worden.
We zullen door de vele blessures met een behoudende tactiek beginnen, dan doen we toch altijd Europees.
Ik vrees de snelle tegenstoten, want hoe Alderweireld ook de hemel werd ingeprezen door vele AT-ers, schrik niet van de fouten die hij kan maken. Deze jongen had al uitgeleend moeten worden, het liefst aan een ploeg waar hij regelmatig in de problemen zal komen, duels zal moeten aangaan, ook koppend. Niet alleen meespringen, maar tegen de tegenstander aanspringen, beletten dat die kan koppen enz.
Ik vrees de snelle tegenstoten, want hoe Alderweireld ook de hemel werd ingeprezen door vele AT-ers, schrik niet van de fouten die hij kan maken. Deze jongen had al uitgeleend moeten worden, het liefst aan een ploeg waar hij regelmatig in de problemen zal komen, duels zal moeten aangaan, ook koppend. Niet alleen meespringen, maar tegen de tegenstander aanspringen, beletten dat die kan koppen enz.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!