Ik kijk nooit naar die filmpjes van Sportweek. Jullie wel? Het amateurisme straalt ervan af. Alsof je naar een home-video zit te kijken.
Moderator: mods
Die ene (Van den Heuvel, met bril) heeft de biografie van Van der Vaart geschreven. Die was vroeger kind aan huis bij Ajax. Ik weet niet of hij tegenwoordig Ajax nog 'doet'.Jöhnk schreef:Mwah, ik heb er ooit eens naar gekeken, en het leek me een goedkoop filmpje met goedkope analisten.Duke schreef:De presentatie (het ziet er inderdaad niet uit) zegt uiteraard niets over de inhoud.
Maar goed, als er inderdaad onvrede is, komt dat vanzelf naar buiten.
R.I.P.vanaf heden echt niet meer om aan te zien onze eens geliefde club uit Amsterdamvan Basten heeft het echt voor elkaar geen enkele combinatie en slechts geholpen door de scheidsrechter nog een redelijk resultaat in Marseille.Het is zeer duidelijk aan te zien spelers staan niet op de juiste plaatszitten niet lekker in hun vel(zie het grote aantal gele en rode kaarten dit seizoen)Bestuur help!!! verlos ons van deze pannenkoek.. of nog beter van Basten trek je conclusies, STAP ZELF OP !!!
'Ajax ziet af van De Lutte in de zomer'
Volgens het Algemeen Dagblad is het hoogst onzeker of Ajax komende zomer opnieuw naar De Lutte gaat voor een trainingskamp. Van Basten zou een andere voorbereiding willen. Sinds 1973 werkt Ajax bijna onafgebroken het eerste trainingskamp af in De Lutte.
Assumption is the mother of all fuckups.Vedette-10- schreef:Maar ik betwijfel of het wel zo zinnig is om naar elders te gaan. Net zoiets als het wisselen van de buschauffeur, die vast niet doekjes wikkelde om de waarheid voor Van Basten. Nu gaat hij vast het liefst naar een warm land, is ook iets aangenamer.
Alsof het aan die factoren ligt..
Ik kan me nog het klagen van MvB herinneren, hij was zoveel spelers kwijt aan de Olympische Spelen, kon geen goede voorbereiding doen enz. Hij hoefde niet eens voorronde CL te spelen!We kwamen ook zo geweldig uit de winterstop ...