UEFA Champions League 2008-2009
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Moeten die Engelsen dan maar express verliezen zodat er ook nog een paar andere landen meedoen.. laat anderen maar zorgen dat ze beter zijn.. ik vind het wel goed zo.. ik kijk met veel meer plezier naar Man United op Old Trafford met een fantastische sfeer en goed voetbal dan bijv. Juve in die saaie betonbak met minder voetbal.
Dat komt ook door de NOS. Misschien kunnen ze eens een wedstrijd uitzenden waarin géén Engelse clubs meedoen? Erger ik me groen en geel aan.LucaS schreef:Nee, dan zou ik betrokken zijn bij Ajax. Maar dadelijk weer drie Engelse ploegen in de halve finale, nou dan haak ik af. Het is nu inmiddels ook dat je een reactie krijgt als "al weer arsenal".
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Villarreal mensen.
De NOS moet gewoon kiezen voor de spannendste pot wat mij betreft. Liverpool-Real is leuk en aardig, maar bij die 0-1 heenwedstrijd weet je eigenlijk al dat het in de tas is.
De NOS kiest overigens altijd voor Engelse clubs inderdaad. Een confrontatie Barcelona - Bayern wordt bijvoorbeeld never uitgezonden als daar een confrontatie Liverpool - Arsenal tegenover staat. Heel jammer.

De NOS moet gewoon kiezen voor de spannendste pot wat mij betreft. Liverpool-Real is leuk en aardig, maar bij die 0-1 heenwedstrijd weet je eigenlijk al dat het in de tas is.
De NOS kiest overigens altijd voor Engelse clubs inderdaad. Een confrontatie Barcelona - Bayern wordt bijvoorbeeld never uitgezonden als daar een confrontatie Liverpool - Arsenal tegenover staat. Heel jammer.
Alsof het een straf is om naar ManU te kijken en alsof bijv. de wedstrijd Liverpool-Real saai was
De Engelse topclubs zijn erg sterk en winnen van andere grote clubs, dus daarom wordt de CL saai en voorspelbaar en moet het maar anders ? Dat die andere Europese topclubs maar sterker moeten worden om van die Engelse clubs te winnen doet niet ter zake ? Dat een club als Real ook vele miljoenen investeert doet niet ter zake ? Dat Engelse clubs erg populair zijn in Nederland en de NOS daarom logischerwijze kiest voor wedstrijden van Engelse clubs doet niet ter zake ?
ManU-Inter werd uitgezonden, is dat een mindere wedstrijd dan Barca-Lyon ?
Wat een gezeur om niets zeg.

De Engelse topclubs zijn erg sterk en winnen van andere grote clubs, dus daarom wordt de CL saai en voorspelbaar en moet het maar anders ? Dat die andere Europese topclubs maar sterker moeten worden om van die Engelse clubs te winnen doet niet ter zake ? Dat een club als Real ook vele miljoenen investeert doet niet ter zake ? Dat Engelse clubs erg populair zijn in Nederland en de NOS daarom logischerwijze kiest voor wedstrijden van Engelse clubs doet niet ter zake ?
ManU-Inter werd uitgezonden, is dat een mindere wedstrijd dan Barca-Lyon ?
Wat een gezeur om niets zeg.
Gezeur? Ik mag toch hopelijk wel vinden dat ik de CL geen zak meer aan vind?
En dat het altijd dezelfde clubs zijn, maakt het verschil tussen grote en kleine landen alleen maar groter. Een funeste ontwikkeling voor alle voetballanden buiten de grote drie. Duitsland en frankrijk zijn feitelijk ook al afgehaakt. Nu komt dat deels ook door het televisiegeld, maar ook de vette inkomsten uit de CL maken dat deze ontwikkeling alleen maar wordt versterkt.
En dat het altijd dezelfde clubs zijn, maakt het verschil tussen grote en kleine landen alleen maar groter. Een funeste ontwikkeling voor alle voetballanden buiten de grote drie. Duitsland en frankrijk zijn feitelijk ook al afgehaakt. Nu komt dat deels ook door het televisiegeld, maar ook de vette inkomsten uit de CL maken dat deze ontwikkeling alleen maar wordt versterkt.
I think I lost my fucking headache
- peter
Ik zie ook graag wel een keer een andere wedstrijd inderdaad. Barcelona doet het ook altijd 'vrij aardig' in Europa, maar die zie je zelden tot nooit. Ik zou zelfs niet weten wanneer ik een (hele) wedstrijd heb gezien waarin geen Engelse club mee deed, bijvoorbeeld. Ik denk dat een beetje afwisseling er ook voor zorgt dat de mensen wat langer geboeid blijven. Je wordt nu doodgegooid met Engelse ploegen in de CL. Er komt een tijd dat mensen de tv niet meer aanzetten, hoor. Alweer ManU of Liverpool gaat namelijk een keer vervelen. Ik kan me prima voorstellen dat mensen ook een keertje Barca - Lyon willen zien ofzo.
Ieder zijn meug uiteraard, maar ik hoop in ieder geval dat er een kwartfinale wordt uitgezonden waarin géén Engelse club aanwezig is. Ik heb bijvoorbeeld wel zin om een confrontatie Porto - Barcelona te zien. Of Bayern - Barcelona. Is een keer leuker dan weer Chelsea - Liverpool ofzo.
Ieder zijn meug uiteraard, maar ik hoop in ieder geval dat er een kwartfinale wordt uitgezonden waarin géén Engelse club aanwezig is. Ik heb bijvoorbeeld wel zin om een confrontatie Porto - Barcelona te zien. Of Bayern - Barcelona. Is een keer leuker dan weer Chelsea - Liverpool ofzo.
- peter
Precies. Stel je voor:LucaS schreef:Gezeur? Ik mag toch hopelijk wel vinden dat ik de CL geen zak meer aan vind?
Halve finales CL:
Chelsea - ManU
Arsenal - Liverpool
De kans dat er een verrassing doordringt tot de halve finale is marginaal door dit systeem.
Ik overdrijf ook wat, maar je kunt het moeilijk de Engelse clubs kwalijk nemen dat ze winnen...en gezien de kijkcijfers kan ik me goed voorstellen dat de NOS graag wedstrijden van de Engelse clubs uitzendt.
Maar ik ben het met jullie eens wat betreft de minder gunstige ontwikkeling en het gebrek aan afwisseling.
Ik had alleen even zin om te schoppen
Maar ik ben het met jullie eens wat betreft de minder gunstige ontwikkeling en het gebrek aan afwisseling.
Ik had alleen even zin om te schoppen

Het probleem is simpelweg dat er van bepaalde landen meer teams mee mogen doen aan de start van het toernooi. Hierdoor zullen er van kleine landen ook logischerwijs minder teams in de eindronden komen. Ook ik vind dat landen die het beter doen recht hebben op een plaats meer aan de start van een toernooi, maar de huidige situatie is gewoon scheef als het maar kan!
gr
gr
-
- AT Toto winner 15/16
De NOS kiest ook vaak wedstrijden waarin de meeste Nederlanders betrokken zijn.. Bij Liverpool-Real waren aan beide kanten Nederlanders actief en de dag erna kozen ze voor United - Inter.. ik vind dat opzich een mooier affiche dan Barca - Lyon, allebei koploper in hun land, eerste wedstrijd 0-0 enz.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- Jinne
- Site Admin
Die redenen die je aanhaalt verschillen dan weer net niet veel met Barca en Lyon. Alleen dat het bij hen 1-1 was in de eerste wedstrijd.brigade zuid schreef:De NOS kiest ook vaak wedstrijden waarin de meeste Nederlanders betrokken zijn.. Bij Liverpool-Real waren aan beide kanten Nederlanders actief en de dag erna kozen ze voor United - Inter.. ik vind dat opzich een mooier affiche dan Barca - Lyon, allebei koploper in hun land, eerste wedstrijd 0-0 enz.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- peter
ManU als finalist denk ik zo.Loting kwartfinale Champions League
Villarreal - Arsenal
Manchester United - FC Porto
Liverpool - Chelsea
Barcelona - Bayern München
Speeldata: 7/8 en 14/15 april
Loting halve finale Champions League
Manchester United/FC Porto - Villarreal/Arsenal
Barcelona/Bayern München - Liverpool/Chelsea
-
- AT Toto winner 15/16
- peter
Re: UEFA Champions League 2008-2009
Vanavond ManU - Porto op de NOS.
Genieten van Lisandro López.
Genieten van Lisandro López.

- peter
Daar was 'ie gelijk al! Oeii.
GOOOOOL!!!
Lekker Ronaldo.
GOOOOOL!!!
Lekker Ronaldo.

- peter
Brrr. Bruno Alves toch. Wat een verschrikkelijke fout, zeg.
Porto krijgt kans op kans.
Porto krijgt kans op kans.