Moet je toch nog even een keer kijken. Torres raakt 'm aan z'n schouder, that's it. Pepe gaat gewoon dom liggen.Enganche schreef:Torres hield Pepe duidelijk even vast. En in zo'n duel heb je weinig nodig om achterover te vallen. Hoe dan ook, een overtreding was het zeker.
UEFA Champions League 2008-2009
Moderator: mods
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- Monkey Tonk
Ik moet een beetje lachen om de CL. Steeds meer amateurfouten die, op het allerhoogste niveau, tot doelpunten leiden. Voor mij is het niet langer geloofwaardig.
Twee weken geleden die goal van Lyon, nu een lachertje van Pepe bij de 1-0, en kort daarop de scheidsrechterlijke dwaling die het via een penalty 2-0 maakt.
Vroeger zag je op dit niveau nauwelijks blunders. Nu met de regelmaat van de klok. Zijn de goksyndicaten hier de baas?
Twee weken geleden die goal van Lyon, nu een lachertje van Pepe bij de 1-0, en kort daarop de scheidsrechterlijke dwaling die het via een penalty 2-0 maakt.
Vroeger zag je op dit niveau nauwelijks blunders. Nu met de regelmaat van de klok. Zijn de goksyndicaten hier de baas?
- Monkey Tonk
Wat een vreemde uitslagen gisteren zeg. Het niveau verschil was kennelijk hier en daar wel erg groot. Je zal maar supporter van Sporting zijn.
Wat verwachten jullie van de confrontatie tussen Manchester en Internazionale? Deze keer wel de moeite waard of net als vorige keer een teleurstelling kwa amusement?
Wat verwachten jullie van de confrontatie tussen Manchester en Internazionale? Deze keer wel de moeite waard of net als vorige keer een teleurstelling kwa amusement?
Nil volentibus arduum
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik verwacht een zelfde wedstrijd als gisteren. ManU zal furieus beginnen en al vroeg op 1-0 à 2-0 komen en daarna is het gebeurd. Het mooiste zou zijn als Zlatan met een individuele actie Inter op voorsprong weet te zetten, want dan krijg je dus wel echt een geweldige wedstrijd te zien. Ik zie het alleen niet gebeuren, helaas.
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Jöhnk schreef:Peter schreef:Exit ten Cate. 1-2 namelijk.![]()
![]()

Hendrik had Villarreal prima op scherp gezet. Hij had het in interviews immers voornamelijk over de kwartfinale en wist zeker dat zijn ploeg verder zou komen.
Geheel in stijl gaf zijn ploeg het in een europese thuiswedstrijd uit handen. Waar kennen we dat toch van?!

Ik kijk uit naar Man U - Inter. De PL domineert Europa, ik zou het vreemd vinden wanneer Man U het niet redt...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Balotelli en Zlatan moeten het gaan doen bij Inter. Verder zie ik bij Inter een blok met Vieira, Cambiasso en Zanetti. Stankovic zal opduiken achter de spitsen denk ik. ManU zet er een aanvallend team tegenover, zeg. Ronaldo, Scholes, Giggs, Rooney én Berbatov.
Heitinga staat overigens bij Atletico niet in de basis.
Heitinga viel geblesseerd uit tegen Real M.Peter schreef:Balotelli en Zlatan moeten het gaan doen bij Inter. Verder zie ik bij Inter een blok met Vieira, Cambiasso en Zanetti. Stankovic zal opduiken achter de spitsen denk ik. ManU zet er een aanvallend team tegenover, zeg. Ronaldo, Scholes, Giggs, Rooney én Berbatov.
Blij met de punten ...
www.voetbalprimeur.nlHeitinga vraagt om wissel door slaapgebrek
Tijdens de stadsderby tussen Real en Atlético Madrid vroeg John Heitinga ongeveer tien minuten voor het einde van de wedstrijd om een wissel. De verdediger had kramp, wat volgens hem komt doordat hij de laatste dagen weinig slaapt.
"Ik had kramp in allebei mijn kuiten, kon geen stap meer zetten en moest wel gewisseld worden. Niet zo gek, want woensdag werd mijn dochtertje Jezebel geboren en sindsdien heb ik geen nacht meer geslapen", aldus de Nederlandse international tegenover De Telegraaf.
Het duel eindigde, mede door een goal van Klaas-Jan Huntelaar, in een 1-1 gelijkspel. Volgens Heitinga was dat echter onnodig. "Als we ooit een kans hadden om van Real Madrid te wnnen, was het nu."
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Waarom stel je als coach in hemelsnaam iemand op die al een paar nachten niet heeft geslapen? Dan speel je toch met iemand die wel fit is?"Ik had kramp in allebei mijn kuiten, kon geen stap meer zetten en moest wel gewisseld worden. Niet zo gek, want woensdag werd mijn dochtertje Jezebel geboren en sindsdien heb ik geen nacht meer geslapen", aldus de Nederlandse international tegenover De Telegraaf.
Nil volentibus arduum
Duke schreef:www.voetbalprimeur.nlHeitinga vraagt om wissel door slaapgebrek
Tijdens de stadsderby tussen Real en Atlético Madrid vroeg John Heitinga ongeveer tien minuten voor het einde van de wedstrijd om een wissel. De verdediger had kramp, wat volgens hem komt doordat hij de laatste dagen weinig slaapt.
"Ik had kramp in allebei mijn kuiten, kon geen stap meer zetten en moest wel gewisseld worden. Niet zo gek, want woensdag werd mijn dochtertje Jezebel geboren en sindsdien heb ik geen nacht meer geslapen", aldus de Nederlandse international tegenover De Telegraaf.
Het duel eindigde, mede door een goal van Klaas-Jan Huntelaar, in een 1-1 gelijkspel. Volgens Heitinga was dat echter onnodig. "Als we ooit een kans hadden om van Real Madrid te wnnen, was het nu."

Okay, die wordt de komende 3 tot 4 jaar dus wekelijks gewisseld.