Inderdaad.Ik heb vroeger ook voor de lol F-jes getraind, en zelfs die kun je dat aanleren.En weet je wat nu het mooie van dat alles is .. na een tijdje komt er dan vanzelf dat frivole, dat meer risico nemen, de " hoogstandjes " boven drijven, immers men weet meteen weer terug te schakelen naar wat men geleerd heeft ..Zlatan Son of God schreef:Heb je helemaal gelijk in Voetske. Er is geen enkele duidelijkheid wat er gedaan moet worden. Spelers staan met hun handen in het haar als ze de bal ontvangen.999 schreef:Beetje elftal zal nooit afhankelijk zijn van een speler van het type Suarez ... het zegt alles in wat voor een belabberde staat AJAX verkeerd ..joey schreef:We hebben vandaag weer kunnen zien hoe afhankelijk we zijn van Suarez.
Wie moet er bewegen, welke loopacties moeten er gemaakt worden? Wat moet ik als linkshalf doen als de aanval oer de rechterkant gaat? Wat moet de nummer 4 doen als er ruimte voor hem ligt, waardoor hij gelijk ook een extra aanspeelpunt wordt.
Ik werk met jongens van 15-17 jaar op een redelijk hoog niveau, maar na 4 weken werken aan dit soort details is het voor iedereen in de ploeg duidelijk wat er moet gebeuren en zelfs in het geval van blessures of schorsingen kan iemand anders de plek zo innemen.
Oja, wel op F-jes nivo hé