Bobby Haarms

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

wizard_w

Bobby Haarms

Bericht door wizard_w » vr mar 06, 2009 5:29 pm

Las net een bericht dat Bobby Haarm op de IC van het VU ligt, en is er niet best aan toe. Wil graag Bobby Veel sterkte wensen en hoop dat die ouwe er weer boven op komt, want we kunnen nog niet zonder die fantastische man.

Bobby haarms voor altijd DE man :ajax.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » vr mar 06, 2009 8:00 pm

Ja, hopelijk knapt onze Bobby snel op!

Gaat het zo slecht met hem? :sad.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Jeroen126

Bericht door Jeroen126 » vr mar 06, 2009 8:07 pm

Wel heel mooi dat hij zegt dat hij nog één keer kampioen wil worden voor hij gaat. Dat vind ik van een ontroerendheid (dat is geen woord, vergeef me) waar ik tranen van in de ogen krijg.

:ajax.gif:

Pride of Amsterdam
AT Toto Admin

Bericht door Pride of Amsterdam » vr mar 06, 2009 8:10 pm

Zolang het dan maar als landskampioen is, dat duurt namenlijk nog wel effe. Maar ik hoop echt dat hij weer wat aansterkt... zou het volgende icoon zijn wat ons zou verlaten.

Bobby... hou je taai! :anew.gif:
Op naar de vierde ster!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » vr mar 06, 2009 8:10 pm

Idem hier. Dat stukje was écht Bobby. Hopelijk houdt hij het nog jaren vol, want hij is een echte Ajacied. Zou een enorm gemis zijn en zoals wizward al zegt is hij een fantastische man.

999

Bericht door 999 » vr mar 06, 2009 8:12 pm

Tja, ik had toch het gevoel dat ie een beetje aan het dementeren was ... zoals ik hem hoorde praten de laatste keren.Neemt niet weg dat ik hoop dat ie vlug beter wordt ... :aai.gif:
Blij met de punten ...

Thafunk

Bericht door Thafunk » zo mar 08, 2009 9:59 am

Op Ajax.nl staat dat Bobby Haarms vandaag jarig is:
Bobby Haarms 75 jaar
Amsterdam, 08 mrt 2009
Bobby Haarms is vandaag 75 jaar oud geworden. Ajax feliciteert de goede beul, die momenteel in het ziekenhuis ligt, met deze mijlpaal en wenst hem ook heel veel beterschap.
Haarms werd afgelopen week opgenomen in het VU medisch centrum. Hij ligt nog op de intensive care, maar het gaat wel iets beter met hem.
Gefeliciteerd Bobby, en heel veel beterschap!! :yourock.gif:

Vedette-10-

Bericht door Vedette-10- » zo mar 08, 2009 11:57 am

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do jan 07, 2010 8:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo mar 08, 2009 2:25 pm

Sorry, Bobby. Hopelijk heb je ondanks het gelijkspel van Ajax nog een beetje een fijne dag. :aai.gif: :blush.gif:

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » zo mar 08, 2009 3:07 pm

Gefeliciteerd, Bobby! Vandaag is weer aangetoond dat deze selectie een hersteltrainer van jouw kaliber danig mist.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Jeroen126

Bericht door Jeroen126 » zo mar 08, 2009 3:29 pm

Vedette-10- schreef:Gefeliciteerd, ouwe!
Ik weet het niet, ik krijg er een beetje jeuk van als je zo tegen/over Bobby praat... Meneer en u voor jou!

Gefeliciteerd, lieve Bobby.

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » zo mar 08, 2009 4:15 pm

Dan is het dus Meneer Bobby voor jou, J427!

:666.gif:
Jeroen427 schreef:Gefeliciteerd, lieve Bobby.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Jeroen126

Bericht door Jeroen126 » zo mar 08, 2009 4:18 pm

:blush.gif:
Ik doelde er meer op dat je neit tegen een clubicoon als Haarms praat alsof het je gabber is. Ik weet niet, ik vind het incorrect.

SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart » zo mar 08, 2009 5:03 pm

Van harte, Bobs! :00001732.gif:
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo mar 08, 2009 5:20 pm

Van harte gefeliciteerd clubbeul! Echte Ajacied die ik graag nog een schaal in zijn handen gun.
Boby is een en al Ajax. :ajax.gif: Geweldig mens!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma mar 09, 2009 8:14 pm

Niet schrikken, hoor. Ik kwam deze tegen op AN en vond hem erg leuk:
Bob Haarms maakte als assistent- en hersteltrainer zo'n beetje alle clubsuccessen van nabij mee. Zondag viert hij zijn 75e verjaardag. Zelfs nu het eigen lichaam begint te sputteren, blijft hij hard voor zichzelf. "Ik moét die schaal nog één keer in mijn handen hebben. Daarna is het goed."

Regie
Als hij de regie in eigen hand zou hebben, verlaat zijn ziel de aarde pas als de felbegeerde dertigste landstitel op het Leidseplein is gevierd. "Dat is voor mij een extra stimulans om iedere dag te blijven knokken. Daarna is het goed. Die schaal moet ik nog minimaal een keer in mijn handen hebben. Dat lijkt me fantastisch. Het moet toch kunnen? Ik heb het niet over de wereldcup, hoor", grijnst Haarms.

De prachtige uitvaart van een ander clubicoon, Sjakie Wolfs, zette Haarms aan het denken. "Dat was een grandioos afscheid. Ik was erbij. Wat een mensenmassa! Het geeft ook aan hoe het de Ajaxfamilie kan zijn. Het leven is een keer afgelopen. Wanneer, dat heb ik niet voor het zeggen. Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Liever Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak."

Leden van de Supportersvereniging Ajax vinden vrijdag op de deurmat de nieuwe Ajax Life-krant met daarin het volledige interview met Bob Haarms, dat plaatsvond voordat hij in het ziekenhuis werd opgenomen.

LouisXIV & co

Bericht door LouisXIV & co » di mar 10, 2009 1:56 pm

Jeroen427 schreef:Wel heel mooi dat hij zegt dat hij nog één keer kampioen wil worden voor hij gaat. Dat vind ik van een ontroerendheid (dat is geen woord, vergeef me) waar ik tranen van in de ogen krijg.

:ajax.gif:
Dan blijft Bobby dus nog wel een tijdje onder ons... :blush.gif:

Sterkte Bobby, tot hopelijk snel op het Leidseplein!
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di mar 10, 2009 2:22 pm

AJAX jaagt Bobby regelrecht de dood met het afgrijselijke spel van de laatste jaren.. gun die man toch nog een kampioenschap.. hoeveel geld moet je er daarvoor nog tegenaan gooien.. 50 miljoen.. 100 miljoen?

Rednose

Bericht door Rednose » di mar 10, 2009 11:17 pm

Net naar godenzonen gekeken met Bobby.
Dat is toch prachtig om te zien?
Mooi ook met hoeveel warmte ze allemaal over hem praten, Jan Mulder, Cruyff, Rijkaard, Van Gaal....behoorlijk stukje geschiedenis.
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!

joey
Erelid

Bericht door joey » wo mar 11, 2009 10:19 am

De loyaliteit van Bobby is uniek. Nooit een kwaad woord over Ajax. Nooit zijn ego boven het belang van Ajax. :worshippy.gif:

Bobby die bij Volendam zat weg te kwijnen omdat Ajax hem niet meer wilde. Cruijff die belde: 'Ik heb je nodig, ouwe'. En Bobby die zei: 'Hoor je dat getoeter op de Middenweg? Ik kom er al aan.' :ajaxscarf.gif:

Ach, waar vind je zulke mensen nog? :worshippy.gif:

Daniel

Bericht door Daniel » wo mar 11, 2009 5:24 pm

Bobby Haarms lijkt me een geweldig mens. Maar was ook een geweldige herstel trainer. Kunnen we Haarms niet nog even vragen voor een training voor nieuwe herstel trainers of dat ie ergens nog een dagboekie heeft met allemaal trainingen erin?

wizard_w

Bericht door wizard_w » do mar 12, 2009 11:06 pm

Daniel_vT schreef:Bobby Haarms lijkt me een geweldig mens. Maar was ook een geweldige herstel trainer. Kunnen we Haarms niet nog even vragen voor een training voor nieuwe herstel trainers of dat ie ergens nog een dagboekie heeft met allemaal trainingen erin?

....................................................................jonge jonge :confused.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » vr mar 13, 2009 9:27 am

Daniel_vT schreef:Bobby Haarms lijkt me een geweldig mens. Maar was ook een geweldige herstel trainer. Kunnen we Haarms niet nog even vragen voor een training voor nieuwe herstel trainers of dat ie ergens nog een dagboekie heeft met allemaal trainingen erin?
Denk het niet, want het ging om hoe hij het aanpakte. Hoe hij zijn hele ziel en zaligheid erin legde. Dat doet niemand hem na.

Zulke mensen missen we node bij Ajax. De karakters, de echte Ajacieden. Mensen als Bobby en Sjakie. Echte Amsterdammers ook, die weten waar Ajax voor staat.

Aristides

Bericht door Aristides » vr mar 13, 2009 9:34 am

joey schreef:De loyaliteit van Bobby is uniek. Nooit een kwaad woord over Ajax. Nooit zijn ego boven het belang van Ajax. :worshippy.gif:

Bobby die bij Volendam zat weg te kwijnen omdat Ajax hem niet meer wilde. Cruijff die belde: 'Ik heb je nodig, ouwe'. En Bobby die zei: 'Hoor je dat getoeter op de Middenweg? Ik kom er al aan.' :ajaxscarf.gif:

Beenhakker met feyenoord?

Nee, dit is niet serieus, Beenhakker heeft iets met geld en publiciteit, zou, als hij nu tiener was, aan Idols e.d. meedoen. Booby Haarms, altijd op de Toekomst, altijd voor Ajax bezig.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

wizard_w

Bericht door wizard_w » vr mar 13, 2009 5:02 pm

Aristides schreef:
joey schreef:De loyaliteit van Bobby is uniek. Nooit een kwaad woord over Ajax. Nooit zijn ego boven het belang van Ajax. :worshippy.gif:

Beenhakker met feyenoord?

Nee, dit is niet serieus, Beenhakker heeft iets met geld en publiciteit, zou, als hij nu tiener was, aan Idols e.d. meedoen. Booby Haarms, altijd op de Toekomst, altijd voor Ajax bezig.

Beenhakker met Haarms vergelijken staat voor de doodstraf :1evil.gif:

Plaats reactie