Past wel bij deze wedstrijd, op alle vlakken een dikke onvoldoende.Ajaciedjuh schreef:Hetzelfde als heel de wedstrijd. Bagger fluiten.Benji schreef:Waar is die scheids mee bezig
ADO Den Haag - Ajax 08-03-2009
Peptalk heeft niks met het spel op zich te maken, maar wel met inzet, scherpte en concentratie .. maar blijkbaar begrijpen jullie dat niet .. en MVB ook niet zo te zien ...Donkey Shot schreef:alleen wat ontslagaanvragen [hoop ik]Benji schreef:Inderdaad, hier helpt geen peptalk tegen...
Blij met de punten ...
Wie heeft het erover dat het daar aan ligt, ik kan toch gewoon sec vast stellen dat hij er niets van bakt?joey schreef:Ach, dat gezeur over de scheidsrechter... Den Haag is zo matig, dat je van een slechte scheidsrechter geen last hebt als je de turbo er even op gooit.
Mocht Ajax hier puntverlies lijden, dan heeft het dat volledig aan zichzelf te wijten.
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Inderdaad wij schrokken er ook van...joey schreef:mattie schreef:hmm ik moest mijn tanden nog ff poetsen... Hoor ik opeens mijn zoon van 7 vloeken
Foei!![]()
Maar ongelooflijk Utrecht uit daar verwacht je puntverlies en gaan ze met de volle bak naar huis. Maar dit Ajax vandaag is een SCHANDE. niks meer en niks minder!!! GVD
Weer op zoek naar een Interim coach..
- Ajaciedjuh