Ajax - Olympique Marseille 19-03-2009
Zo is het. Ik ben nu midden-30, ooit dacht ik dat deze liefde wel zou slijten en dat het minder belangrijk voor me zou worden. Is niet het geval.LucaS schreef:Nee hoor, moet je zelf weten. Ik vind het heerlijk om Ajacied te zijn.
Ik kan me een leven zonder Ajax eigenlijk niet voorstellen. Ajax boeit me iedere dag weer, jaar in, jaar uit.
-
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Nee, ik ook niet. Maar echt vrolijk word ik op dit moment niet van ons cluppie.wimpey schreef:Zo is het. Ik ben nu midden-30, ooit dacht ik dat deze liefde wel zou slijten en dat het minder belangrijk voor me zou worden. Is niet het geval.LucaS schreef:Nee hoor, moet je zelf weten. Ik vind het heerlijk om Ajacied te zijn.
Ik kan me een leven zonder Ajax eigenlijk niet voorstellen. Ajax boeit me iedere dag weer, jaar in, jaar uit.
-
Toch is het heerlijk om je verbonden te voelen met Ajax, hoe het ook gaat. Niemand beleeft het in mijn omgeving, maar ik weet precies wat het is. De denkwijze, de humor, de eigenzinnigheid: fantastisch. Dat er nu even wat slechter gaat omdat er niet goed wordt gedacht verstoort mij niet van mijn ideaal!
Ik kan me zeker mateloos irriteren aan het reilen en zeilen bij Ajax, maar die innerlijke band blijft. Ik kan niet zonder Ajax!
Ik kan me zeker mateloos irriteren aan het reilen en zeilen bij Ajax, maar die innerlijke band blijft. Ik kan niet zonder Ajax!
-
- AT Toto winner 15/16
-
Ik beweer helemaal niet dat je een neppe bent. Ik vind alleen dat je jouw club in de kou laat staan als je niet komt opdagen als er niks te behalen valt. Dan nog moet je interesse hebben in de club, in de vertoning en in het contact met jouw sociale kring bij Ajax. Niet alleen voor het feest komen, ook samen de mindere tijden doorstaan. Alleen dan voel je jezelf echt klote en snakkend naar het moment dat het wel lukt. Daardoor wordt je vanzelf fanatieker, als je intens meeleeft met de club. Dat is de passie die ik graag zie in alle scharen van de club!
-
- AT Toto winner 15/16
-