Als dat zou kunnen! Na de 1-1 compleet losgaan met zijn allen. Geweldig.Thijs schreef:Hopelijk wordt het ook écht een uitverkocht huis, dat zijn al mooi zijn. En weer zo'n sfeertje als tegen Viola!
Ajax - Olympique Marseille 19-03-2009
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Krijg net met de post mijn kaartjes binnen. Ik ben er dus klaar voor.
Hoop echt dat deze pot uitverkocht raakt. Dit team kan alle steun goed gebruiken, en de sfeer zoals die er was tegen die Paarsen uit Italië... HEERLIJK!
Zat gisteren weer via ajax-tv de samenvatting te kijken. Hoe het publiek uit z'n pan gaat bij de eerste reddingen van Vermeer... heerlijk... maar nog veel lekkerder hoe die ontlading door het stadion bruist bij de 1-1, onbetaalbaar!
Hoop echt dat deze pot uitverkocht raakt. Dit team kan alle steun goed gebruiken, en de sfeer zoals die er was tegen die Paarsen uit Italië... HEERLIJK!
Zat gisteren weer via ajax-tv de samenvatting te kijken. Hoe het publiek uit z'n pan gaat bij de eerste reddingen van Vermeer... heerlijk... maar nog veel lekkerder hoe die ontlading door het stadion bruist bij de 1-1, onbetaalbaar!
Op naar de vierde ster!
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Hey,
Weliswaar dezelfde prijzen, maar veel is helaas al weggekocht door seizoenskaart houders... Helaas... Mochten ze een ronde verder komen dan heb ik het er wel voor over
Ik las trouwens al 1.5 jaar hoor op dit forum, mischien wel 2 jaar.... maar al die tijd de moeite niet genomen om aan te melden...
Groeten,
ajaxx
Weliswaar dezelfde prijzen, maar veel is helaas al weggekocht door seizoenskaart houders... Helaas... Mochten ze een ronde verder komen dan heb ik het er wel voor over

Ik las trouwens al 1.5 jaar hoor op dit forum, mischien wel 2 jaar.... maar al die tijd de moeite niet genomen om aan te melden...

Groeten,
ajaxx
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Nee, dat is het niet... je vergelijkt hiermee een prijs van nu met een koers van 7 jaar geleden! Kun je net zo goed zeggen hoeveel Nederlandse Florijnen dat is... zegt nu ook niks meer.LucaS schreef:Klinkt niet duur, maar is wel 80 gulden. Zo hoog was de inflatie nou toch ook weer niet de afgelopen 7 jaar?
Laat die gulden lekker los... wordt alleen maar gebruikt om aan te geven of iets duur is.
Maar Ajaxx... zo zie je maar... 36 euro is ook nog mogelijk blijkbaar.
EDIT: zie trouwens net dat ik nog kaartjes kan kopen in 129. 29 euro per stuk, maximaal 2 kaartjes. Ik hoor het wel.
Op naar de vierde ster!
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Hey,De Dominee schreef:Gisteravond nog even snel kaart gescoord voor 425, 36 euro inclusief extra kosten.
Vind ik niet zo gek.
Vreemdgenoeg kon ik donderdag niet uit die vakken kiezen. Zullen nu idd wel weer een hoop successeizoenskaarthouders komen ja, die heb ik met alle afgelopen uefa wedstrijden niet gezien :hupajax.gif:
36 euro heb ik er zeker voor over!
Helaas geen seizoenskaart voor mij, ik kan teveel zondagen daarvoor niet. Hopelijk komen ze in de volgende ronde!
Groetjus
ltr
Ik had het ook niet over jou, Spijvo! Maar het feit dat het nu in no-time uitverkocht raakt betekent dat er velen zijn die nu een stuk happiger zijn dan tegen Fiorentina.El Clavo schreef:Wij waren er de vorige keer gewoon bij hoor Luuk, net als tegen Slavia en Zilina en hoe heette dat cluppie in de eerste ronde ook alweer?LucaS schreef:Successupporters!![]()
I think I lost my fucking headache
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
En tegen Fiorentina zaten er al 10.000 meer dan tegen Slavia en Zilina, en tegen die clubs zaten er alweer 10.000 dan tegen FK Borac.
Zo zijn we allemaal in bepaalde gradaties successupporters, want voor de beker tegen ADO thuis zaten er twee jaar geleden 6.000 man.
Behalve ik dan he, want ik heb in de afgelopen vier jaar 3 wedstrijdjes gemist.
Ik ben allang blij dat het hopelijk eíndelijk eens vol gaat komen. 't Is al veel te lang geleden!
Zo zijn we allemaal in bepaalde gradaties successupporters, want voor de beker tegen ADO thuis zaten er twee jaar geleden 6.000 man.
Behalve ik dan he, want ik heb in de afgelopen vier jaar 3 wedstrijdjes gemist.

Ik ben allang blij dat het hopelijk eíndelijk eens vol gaat komen. 't Is al veel te lang geleden!
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Denk dat je de mensen die het de afgelopen jaren op hebben kunnen brengen hun seizoenkaart te houden tekort doet als je ze successupporters gaat noemen.ajaxx schreef:Hey,De Dominee schreef:Gisteravond nog even snel kaart gescoord voor 425, 36 euro inclusief extra kosten.
Vind ik niet zo gek.
Vreemdgenoeg kon ik donderdag niet uit die vakken kiezen. Zullen nu idd wel weer een hoop successeizoenskaarthouders komen ja, die heb ik met alle afgelopen uefa wedstrijden niet gezien :hupajax.gif:
36 euro heb ik er zeker voor over!
Helaas geen seizoenskaart voor mij, ik kan teveel zondagen daarvoor niet. Hopelijk komen ze in de volgende ronde!
Groetjus
ltr
Anyway.... ik hoop echt dat het een keertje uitverkocht raakt. Successupporters of niet... we kunnen het stadion al niet vol krijgen tegen Fiorentina... voor mij een aansprekender tegenstander dan Marseille. Maar we zullen zien... vol huis zou me goed doen.
Op naar de vierde ster!
-
-