Johan Cruyff Schaal en KNVB beker
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Hopelijk levert dit een tikkie op. Vergeet niet dat ze nog een loodzwaar programma hebben en dan moet ik het nog altijd maar zien. NEC kan ze een stevige slag toe dienen, maar sinds Been een handtekening in Rotterdam heeft gezet is het daar ook huilen met de pet op. Bij verlies zie ik AZ het nog wel weggeven.mattie schreef:de vraag is gaat en kan NEC hiervan profiteren?Peter schreef:Aan de kaasklappers erger ik me mateloos. Wat een suffe hap.
- Daily Blind
Waaaaat zijn die klappers stil. Haha moest toch wel lachen toen het uitvak dat begon te zingen. En terecht overgens. Die klappers zijn echt kansloos. Je krijgt een beetje zo'n Amerikaans high-school sfeertje. Het enige wat nog ontbreekt in het DSB-stadion zijn een paar yellende cheerleaders.Peter schreef:Aan de kaasklappers erger ik me mateloos. Wat een suffe hap.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Mag best een keertje. Die jongen is geweldig goed. Was ook mooi om te zien hoe hij een kwartier lang ontzettend chagrijnig in z'n goal heeft gestaan na de 1-1. Liet weer even zien ook maar een jong gastje te zijn, want op een gegeven moment moet je je natuurlijk herpakken.999 schreef:Verrek die " klasbak " maakt twee kapitale fouten in 1 wedstrijd ..
Het aller grootste drama was natuurlijk Luijckx. Dekt niet door, kan niet koppen, geeft geen rugdekking, kijkt alleen maar naar de bal, is te traag, mist drive en doet te lang over de opbouw.
Nee deze fouten mogen niet, ook niet een keertje.En ik vond zijn tweede fout opvallend.Hoe hij gewoon een dag te laat of te vroeg timede, net hoe je er tegen aan kijkt.Verder is het moeilijk in te schatten of dat ie echt " geweldig " goed is.Als je het hele jaar door, dankzij zo'n goede organisatie, zo weinig te doen krijgt.Enganche schreef:Mag best een keertje. Die jongen is geweldig goed. Was ook mooi om te zien hoe hij een kwartier lang ontzettend chagrijnig in z'n goal heeft gestaan na de 1-1. Liet weer even zien ook maar een jong gastje te zijn, want op een gegeven moment moet je je natuurlijk herpakken.999 schreef:Verrek die " klasbak " maakt twee kapitale fouten in 1 wedstrijd ..
Het aller grootste drama was natuurlijk Luijckx. Dekt niet door, kan niet koppen, geeft geen rugdekking, kijkt alleen maar naar de bal, is te traag, mist drive en doet te lang over de opbouw.
Hij is wel rustig in zijn goal ( maar zie hierboven ), al miste ie ook dat bij de tweede goal.Maar goed, ook voor deze doelman telt .. effe afwachten hoe het verder gaat .. gisteren ( en dat was niet de eerste keer volgens mij dit seizoen ) zag ie er in geval niet goed uit .. verder hebben fouten die Luijckx maakte niks met de fouten te maken die hij maakte.
Bij de tweede goal waren drie verdedigers terug dus ...
Blij met de punten ...
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Inderdaad.Beloki schreef:Waaaaat zijn die klappers stil. Haha moest toch wel lachen toen het uitvak dat begon te zingen. En terecht overgens. Die klappers zijn echt kansloos. Je krijgt een beetje zo'n Amerikaans high-school sfeertje. Het enige wat nog ontbreekt in het DSB-stadion zijn een paar yellende cheerleaders.
Respect voor Louis van Gaal; hem gun ik het succes van harte. Maar dat publiek...? Irritantste publiek van de Eredivisie. Met voorsprong.
K.
Still alive...