Jan Vertonghen
Moderator: mods
-
Nee, zo bedoelde ik het niet. Ik bedoelde het als vraag op de bewering dat ondanks dat Keizer Michels haatte hij wel goed speelde, wat het probleem dan zou zijn als dit ook het geval is bij Suàrez? Als ie goed speelt is er geen probleem, maar joey kennende wil hij wat van Basten betreft ook weer even over kunnen zeiken denk ik. 

-
- AT Toto winner 10/11
En het jaar daarvoor. Ik heb Suarez bij Groningen een beetje gevolgd en daar was het patroon hetzelfde, een leuk en goed begin van het seizoen, slechte wintermaanden en weer een stuk beter vanaf maart.Enganche schreef:Inderdaad. Tot nu toe verloopt het met de prestaties van Suarez min of meer hetzelfde als vorig seizoen. Met het verschil dat z'n openingsfase nu sterker was dan vorig seizoen.
Misschien kan hij niet zo goed tegen de kou? De harde velden? De regen? Als je dat allemaal niet gewend bent, kan dat best invloed hebben op een menselijk lichaam.
Jij hebt altijd de praatjes van Derksen als zwetskoek bestempeld en nu spreekt ie ineens weer de waarheid. Wat laat jij je kennen zeg. Maar goed, inconsequent zijn is niet verboden.joey schreef:Hugo Borst? Waar heb je het over?
Komt niet uit één bron, GF. Derksen zei laatst ook dat Suarez en Van Basten elkaar niet liggen.
Suarez in de winter, dat lukt niet zo, maar dat item is al eerder afgehandeld? De winter eindigt ooit.
Vorig seizoen vond ik juist zijn opening gigantisch, beter dan nu. Ik weet of cijfers dit ook uitwijzen, maar ik dacht dat hij de eerste ± tien wedstrijden juist goed speelde.Met het verschil dat z'n openingsfase nu sterker was dan vorig seizoen.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
-
We zullen het zien, Enganche.goodfella schreef:Jij hebt altijd de praatjes van Derksen als zwetskoek bestempeld en nu spreekt ie ineens weer de waarheid. Wat laat jij je kennen zeg. Maar goed, inconsequent zijn is niet verboden.joey schreef:Hugo Borst? Waar heb je het over?
Komt niet uit één bron, GF. Derksen zei laatst ook dat Suarez en Van Basten elkaar niet liggen.

Voetbaljournalisten laten over het algemeen niet het achterste van hun tong zien, want ze hebben geen zin in problemen met de heren voetballers en trainers. Op het moment dat verschillende journalisten dit soort dingen hardop gaan zeggen, klopt het meestal wel, is mijn ervaring.
Daarbij, dat anders benaderen van spelers zal niet slaan op brave borsten als Vertonghen en Vermaelen, denk je wel?
Het stinkt aan alle kanten!
Marco van Basten gaf na afloop aan dat Jan Vertonghen aan heeft gegeven dat hij last had van een verkramping in een spier. Omdat de Belg dat zelf ook nog nooit had ondervonden, zal moeten afgewacht moeten worden hoe zich die blessure verder ontwikkelt
Als hij een scheur heeft kan dat minimaal 4 tot 6 weken duren bij 6 weken ben je hem tot bijna het einde van het seizoen kwijt.Vertonghen op Ajaxtv: ik voelde rond de 75-80 minuut al iets in mijn hamstring, maar ging voor de kans (alleen op de goal af) en toen schoot het erin. Hoopt alleen dat het geen scheurtje is, maar er is wel beschadiging.
Achteraf zal hij zelf ook wel denken dat dat dom was.
Nogmaals, hopelijk valt het mee en zijn we hem slechts 1 week kwijt, maar ik ben er bang voor.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Volgens voetbalzone en div. media is het inderdaad een scheurtje... vergeet die 4 tot 6 weken maar.. De medische staf zat/zit er tot nu toe al naast... maak er maar 6 t/m 10 weken van.Toppie schreef:Marco van Basten gaf na afloop aan dat Jan Vertonghen aan heeft gegeven dat hij last had van een verkramping in een spier. Omdat de Belg dat zelf ook nog nooit had ondervonden, zal moeten afgewacht moeten worden hoe zich die blessure verder ontwikkeltAls hij een scheur heeft kan dat minimaal 4 tot 6 weken duren bij 6 weken ben je hem tot bijna het einde van het seizoen kwijt.Vertonghen op Ajaxtv: ik voelde rond de 75-80 minuut al iets in mijn hamstring, maar ging voor de kans (alleen op de goal af) en toen schoot het erin. Hoopt alleen dat het geen scheurtje is, maar er is wel beschadiging.
Achteraf zal hij zelf ook wel denken dat dat dom was.
Nogmaals, hopelijk valt het mee en zijn we hem slechts 1 week kwijt, maar ik ben er bang voor.

Weer op zoek naar een Interim coach..
- Ajaciedjuh
Een enorme dreun inderdaad. Hij was de laatste weken weer een speler waaraan de rest zich kon optrekken. Speelde tegen Fiorentina en Utreg sterk.Ajaciedjuh schreef:Dit is zwaar klote. Vertonghen is heel belangrijk voor dit team
Als het mee zit, is hij er tegen psv weer bij (12 april).
Tegen l'OM hebben we een probleem. Oleguer en Vermaelen centraal en Schilder op linksachter? Niet echt jofel...
Ik denk trouwens dat het einde seizoen is voor Vertonghen. Snap trouwens niet dat ie het tegen Utreg niet gewoon voor gezien hield bij de eerste pijn. Er was geen enkele reden om door te gaan...
- Daily Blind
Gewoon Vermaelen op back en Olequer en Aldeirwereld oid centraal.Trab schreef:Gewoon Lindgren centraal achterin met Oleguer. Vermaelen linksback. Lindgren heeft daar vorig seizoen in de playoff tegen Twente ook gespeeld en deed het uitstekend.wimpey schreef:
Tegen l'OM hebben we een probleem. Oleguer en Vermaelen centraal en Schilder op linksachter? Niet echt jofel...
Lindgren achterin? Ben je wel goed bij je hoofd? Hoeveel vrije trappen op het randje 16 wil je weggeven.
-
Re: Jan Vertonghen
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do jan 07, 2010 4:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Re:
Het is maar wat je meezitten noemt.Ajaciedjuh schreef:Dit is zwaar klote. Vertonghen is heel belangrijk voor dit team
Als het mee zit, is hij er tegen psv weer bij (12 april).

Maar goed, hier had niemand rekening mee gehouden.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Ajaciedjuh
Re: Re:
Duke schreef:Het is maar wat je meezitten noemt.Ajaciedjuh schreef:Dit is zwaar klote. Vertonghen is heel belangrijk voor dit team
Als het mee zit, is hij er tegen psv weer bij (12 april).![]()

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Re: Re:
Vertonghen speelde als CV een dijk van een eerste seizoenshelft. Daarna kwam ie op het middenveld, werd geschorst, raakte geblesseerd. En nu is ie geen schim van de speler van 4 of 5 maanden geleden. Lijkt me stug dat ie het verleerd is.Duke schreef: Het is maar wat je meezitten noemt.![]()
Volgend seizoen weer centraal achterin.
Hij speelde aan het begin van het seizoen ook ijzersterk op het middenveld. Daar ligt het niet aan.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
-
niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do jan 07, 2010 4:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.