Onbetrouwbaar transfernieuws 2008 - 2009
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
- Jinne
- Site Admin
Ja, ze hielpen ons een rondje verder in de UEFA cup.Ajaciedjuh schreef:Ajax heeft de laatste jaren telkens van psv gewonnen (Leo, Kennedy), maar of je daar blij mee moet zijnjoey schreef:Ik denk ook niet dat hij naar Ajax komt. Naar het buitenland misschien? In elk geval heeft hij PSV afgezegd, dus hij zal wel wat achter de hand hebben.

He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Ik vraag me bij Biseswar toch af hoe goed hij nu werkelijk is. Zo bijzonder is het toch allemaal niet wat hij laat zien? Ok, hij heeft een paar fraaie doelpunten gemaakt maar ik zie in hem niet echt een toptalent.
Hooguit een aanvulling voor de breedte maar ik zie in hem geen basisspeler.
Nil volentibus arduum
- Daily Blind
In de breedte zijn we ook wel wat versterkingen nodig voorin.Marillion schreef:Ik vraag me bij Biseswar toch af hoe goed hij nu werkelijk is. Zo bijzonder is het toch allemaal niet wat hij laat zien? Ok, hij heeft een paar fraaie doelpunten gemaakt maar ik zie in hem niet echt een toptalent.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
'Ajax gaat in zomerstop opnieuw voor Bojan Krkic' Tell-a-Friend print nieuwsartikel
--------------------------------------------------------------------------------
Home > Nieuws > Voetbalnieuws - Datum: 4-mrt-2009 14:16
Atlético Madrid, Internazionale, Olympique Lyon, AC Milan, Tottenham Hotspur en Ajax willen
Bojan Krkic (foto) komend seizoen op huurbasis onderdak bieden. Dat schrijft het dagblad Sport.
De achttienjarige Krkic is een van de parels van de jeugdopleiding van FC Barcelona, maar schurkt al anderhalf jaar tegen de hoofdmacht aan. Deze jaargang doet hij voornamelijk speelminuten op in de Copa del Rey. In de ‘belangrijke’ competities kiest coach Josep Guardiola steevast voor Thierry Henry, Lionel Messi en Samuel Eto’o.
Sport maakte vorige maand ervan gewag dat Ajax, Olympique Marseille en Hoffenheim in de afgelopen winterstop een vergeefse poging deden om Krkic tijdelijk over te nemen. (MA)
Sportweek Online
- Daily Blind
- Daily Blind