Ajax - Olympique Marseille 19-03-2009
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Ajax - Olympique Marseille 19-03-2009
Probeer ik net mijn eigen plaatsen te kopen, geeft die kutsite weer aan dat die plaatsen al weg zijn....
Zal het ooit gaan werken???
Zal het ooit gaan werken???
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Ik heb een vraagje/oproep aan mensen met een seizoenskaart of CC. Ik had eventueel het plan om samen met een Wallonische uitwisselings student (komt uit Luik) bij mij op school naar Ajax - Olympique Marseille te gaan. Zijn er hier mensen waarbij ik via hun seizoenskaart kaarten kan regelen? Zo ja, had ik graag dat je me even een PM zou sturen.
Alvast bedankt!
P.S. Heb het maar even hier neergezet, stond in de verkeerde topic kwam ik net achter.
Alvast bedankt!
P.S. Heb het maar even hier neergezet, stond in de verkeerde topic kwam ik net achter.
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Maandagmiddag besteld, en nog niet ontvangen. Ik laat mijn blijdschap dus nog niet blijken. Kaartjes voor Fiorentina gingen ook niet vlekkeloos. Naar verkeerde adres gestuurd, die moest terugsturen, en dan zou het weer zo snel mogelijk naar mij gestuurd worden. 1e dag van verkoop toen gekocht, week van de wedstrijd pas binnen.
Maar... er zat een Ajaxspeldje als goedmakertje bij.
Maar... er zat een Ajaxspeldje als goedmakertje bij.

Op naar de vierde ster!
- Daily Blind
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
wil ik ook een keer krijg ik de melding het online ticket foutmelding... het is te druk 
wat een wereldsysteem
dus ik vanaf 08.40 uur al klaar.... stond het nog niet bij ajax vermeld. Pas vanaf 09.00 uur. Kijk ik om 08.50 uur je kunt bestellen en vanaf dat moment al constant te druk. Werelds

wat een wereldsysteem
dus ik vanaf 08.40 uur al klaar.... stond het nog niet bij ajax vermeld. Pas vanaf 09.00 uur. Kijk ik om 08.50 uur je kunt bestellen en vanaf dat moment al constant te druk. Werelds
Weer op zoek naar een Interim coach..
- mattie
er zat er 1 bij mij in het dorp... die ik goed kon. Nu moet ik helemaal naar Delft.Jinne schreef:Hmm, gelukkig ben ik niet de enige dus met die melding. Er is jammer genoeg echter geen sigarenboer in de buurt waar ik op kan terugvallen...

ik ben nu al ruim 30 min. bezig maar nog steeds dezelfde melding
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
- mattie
---------------------------------------------------------------------------------------Kowalczyk schreef:Nog steeds die f*cking melding...
K.
Online ticketshop foutmelding
Het reserveringssysteem is op dit moment te druk. Probeer het later nog eens.
deze melding zeker...
Gaat ervan uit dat het uitverkocht.. Dank je wel ticketbox en Ajax voor het fijne systeem
- Jinne
- Site Admin
Ik word er ook strontziek van. Dacht lekker even op 't werk de kaartjes te kunnen regelen, maar nu komt er van zowel het kaartjes kopen als het werk maar niks omdat ik me zit op te vreten.
Ontzettend slecht systeem dan, als deze drukte al niet aankunnen.
Ontzettend slecht systeem dan, als deze drukte al niet aankunnen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!