Engeland en Schotland
Moderator: mods
-
Waar heeft hij geld voor nodig? Ik neem aan dat zijn aanstelling tijdelijk is. Daarbij, Chelsea heeft geld genoeg.Rishi schreef:Waarom niet Carvalho verkopen aan Inter voor een smak geld? Met Alex en Terry heb je dan een goed duo en Hiddink heeft zo geld over voor een vleugelspeler van klasse
Het stinkt aan alle kanten!
The special one over Chelsea en Hiddink:
voetbalonlineMourinho: Ik kom terug bij Chelsea
José Mourinho heeft met een boeiende uitspraken de stemming bij Chelsea weer aangewakkerd. Sinds het vertrek van de Portugees heeft de club uit Londen geen hoofdprijs meer gewonnen. 'Maar geen paniek: eens kom ik terug.'
De nog altijd door de aanhang op Stamford Bridge bejubelde coach sluit een terugkeer bij de club op de middellange termijn niet uit. 'Ik zal Chelsea altijd in mijn hart dragen,' laat Mourinho vandaag weten in een paar Engelse kranten. 'Guus Hiddink is een goede coach, maar echt alleen om het seizoen af te maken. Niet om iets nieuws op te bouwen, want hij gaat maximaal anderhalf jaar mee. Daarna wil hij zich bezig houden met zijn hobby: het rijden op een Harley. Maar hij kan natuurlijk altijd een prijs winnen in dit seizoen als hij de ploeg voor zich weet te winnen.'
Chelsea lijdt aan het PMT, oftewel het post Mourinho trauma. 'Veel spelers hebben mijn gedwongen vertrek nauwelijk kunnen verwerken. Er zijn er een paar die nooit meer hun oude peil hebben gehaald. Dat doet mij ook pijn, want ze kunnen natuurlijk wel beter dan ze dit seizoen hebben laten zien.' Voorlopig blijft Mourinho bij Inter.
-
- AT Toto winner 15/16
- Daily Blind