Oleguer Presas
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Nee, hoor. Tegen Volendam beker zat bijvoorbeeld Rommedahl en de minder wedstrijdfitte Bodul op de tribune en mocht Leonardo invallen, hoor.
Je kan zoveel vertrouwen kweken als je gewoon met vaste mensen, vaste patronen werkt. Heel misschien krijgen we dan ook nog eens voetbal te zien. Nu is iedereen bang voor z'n plekkie. Voor je het weet zit je weer op maandagavond te bikkelen.
Je kan zoveel vertrouwen kweken als je gewoon met vaste mensen, vaste patronen werkt. Heel misschien krijgen we dan ook nog eens voetbal te zien. Nu is iedereen bang voor z'n plekkie. Voor je het weet zit je weer op maandagavond te bikkelen.
De eerste 18 staan vast. Van de spelers die daarachter komen mochten er een aantal weg, maar die konden nergens anders onderdak vinden. Dus heeft Van Basten meer keuze. Als Sarpong en De Jong dan ondermaats presteren of er veel blessures zijn, dan is het niet heel gek dat Van Basten toch Leonardo of Kennedy de kans wil geven. Van Basten gaat daar overigens te ver in hoor, in die wisselingen. Maar bij het vormen van de selectie heeft hij zeker wel getracht rigoureus te zijn. Ajax raakte die spelers alleen aan de straatstenen niet kwijt.Peter schreef:Hij wil het wel, maar na 7 maanden is het nog niet gelukt. Het is allemaal een beetje een kwestie van willen bij Ajax geworden. Moeten is een beetje passé.Enganche schreef: Volgens mij is dat weldegelijk zo en ik geloof dat mijn vorige post(s) dat ook wel laten zien. Van Basten wil dus naar een groep van 24 toe en dan binnen die groep nog doorselecteren (aangezien er in de zomer heus nog wel aankopen bij komen).
- Ajaciedjuh
Tja, sommigen verwachten blijkbaar dat Ajax in staat is verdedigers van Europese topklasse in huis te hebben. Natuurlijk zijn onze verdedigers geen Europese topklasse. Maar over de twee wedstrijden tegen Fiorentina hebben ze het behoorlijk gedaan. Natuurlijk kreeg Fiorentina een paar grote kansen, maar de keeper is ook onderdeel van de verdediging. Het stond gewoon goed, het feit dat Fiorentina toch een paar kansen kreeg ligt aan het feit dat er daar een paar zeer goede aanvallers rondlopen
I think I lost my fucking headache
Ik vond het juist niet goed staan. De spelers van Fiorentina kwamen voorin steeds gemakkelijk aan de bal.
De waarheid ligt in het midden. Natuurlijk was die assist van Mutu prachtig. Maar een echte topverdediger had er waarschijnlijk voor gezorgd dat die bal geen assist werd. Dat dan ook wel weer.
Ik vind Gilardino geen topklasse. Mutu wel.
De waarheid ligt in het midden. Natuurlijk was die assist van Mutu prachtig. Maar een echte topverdediger had er waarschijnlijk voor gezorgd dat die bal geen assist werd. Dat dan ook wel weer.
Ik vind Gilardino geen topklasse. Mutu wel.
Het stinkt aan alle kanten!
- Ajaciedjuh