ehm...LucaS schreef:Jij maakt foute keuzes, vriend!

laat leo lekker gaan, leo speelt alleen een goede samenvating, tops.Toppie schreef:En zo loopt onze supersub Leo gratis de deur uit richting Griekenland. Als ze dit internationaal zien hangt er aan hem al een aardig prijskaartje hij schiet Ajax in de volgende ronde en naar de achstefinale. Levert Ajax dit dubble recettes op laat staan misschien een halve finale of of of F.....
Ik zie niet zo in wat er in de halve finale anders is dan in de kwartfinale. De meeste ploegen ontlopen elkaar niet veel. De ploegen die er echt een beetje boven uit staken (in theorie) zijn gisteren uitgeschakeld (Milan, Valencia, Fiorentina, Spurs, etc.).Peter schreef:Na een nachtje slapen denk ik hier dan wel weer anders over, hoor. Ajax heeft zich kranig geweerd, maar had over geluk niet te klagen.Ajax Rules schreef:Kijkend naar de 16 ploegen die over zijn.....
Dan denk ik "ze kunnen die cup alle zestien winnen".
Ik zie ons die cup in ieder geval niet winnen. Een halve finale zie ik als maximum, .
Idd. Van mij had Leo in de winterstop weg gemogen, maar hij heeft al meer geld opgebracht dan een mogelijke transfer.Kowalczyk schreef:Als hij ermee kan leven dat hij supersub blijft, houd ik 'm er graag bij.
Maar als basisspeler brengt hij het nooit, dus als 'ie beslist wil starten, dan gaat 'ie maar naar Ome Henk.
K.
Belangrijk voor dit Ajax is dat Dario fit geraakt. We missen gewoon een aanspeelpunt voorin. Dat is een foute keuze geweest in de winterstop. Of je hebt vertrouwen in de jeugd (Bodul / Castillion) en schuift ze vervolgens door naar de A-selectie of je haalt een opvolger voor Huntelaar (alternatief voor Dario).Enganche schreef:Ach, als Rangers de finale kan halen dan kan Ajax het ook.
De selectie van Ajax is an sich prima (en nee, niet beter dan die van AZ), maar dan moeten de beste 14-15 spelers wel fit blijven. Met de spelers daar achter krijgen we een probleem.
Ik blijf zeggen dat Ajax de beste selectie van Nederland heeft. Maar niet de beste trainer.Enganche schreef:De selectie van Ajax is an sich prima (en nee, niet beter dan die van AZ), maar dan moeten de beste 14-15 spelers wel fit blijven. Met de spelers daar achter krijgen we een probleem.
Want? Je was voor Fiorentina? Of je verheugde je op de verlenging?Khraa schreef:(scheidsrechter na de "overtreding" op vd Wiel, gebaald, (na de 1-1), gewanhoopt (eerlijk gezegd na de wissel van Van Basten, een middenveld van Anita, Enoh, Emanuelson) en de heerlijke ontlading na het doelpunt.
on aggregate?LucaS schreef:Want? Je was voor Fiorentina? Of je verheugde je op de verlenging?Khraa schreef:(scheidsrechter na de "overtreding" op vd Wiel, gebaald, (na de 1-1), gewanhoopt (eerlijk gezegd na de wissel van Van Basten, een middenveld van Anita, Enoh, Emanuelson) en de heerlijke ontlading na het doelpunt.