Gefeli met de overwinning allemaal!

Jammer Doc. Ik kan het me levendig voorstellen dat je murw bent na zoveel jaren kommer en kwel. Er is inderdaad heel veel te kankeren op Ajax en er is nog zoveel, zo verdomde veel voor verbetering vatbaar.Donkey Shot schreef:lukt me niet meer, zuidema, na jaren verneukt te zijn door die anti-voetballers.
Dat klopt. Bij gebrek aan een aanspeelpunt had ik dan ook liever gezien dat v.Basten met Sulejmani en Suarez naast elkaar in de spits was gestart ipv Suarez alleen in het centrum en Urby en Mickey op de vleugels. Nu stond Suarez constant tegen een overmacht.wimpey schreef:
We missen wel een aanspeelpunt voorin he. 2 of 3 ballen kwamen er op een gegeven moment lekker de 16 in. Dan mis je KJH die meteen de eerste paal opzoekt en een bal weet vast te houden.
Ik ben ook trots .. op mezelf dat ik het op heb kunnen brengen om heel de wedstrijd uit te kijken ...Zuidema schreef:Jammer Doc. Ik kan het me levendig voorstellen dat je murw bent na zoveel jaren kommer en kwel. Er is inderdaad heel veel te kankeren op Ajax en er is nog zoveel, zo verdomde veel voor verbetering vatbaar.Donkey Shot schreef:lukt me niet meer, zuidema, na jaren verneukt te zijn door die anti-voetballers.
Maar een ploeg die tot op de bodem gaat om te overleven en zelfs na een optater alsnog uit zijn schulp durft te kruipen om een goed resultaat af te dwingen wat dan ook nog tot mijn grote verbazing lukt, en dat alles tegen een aanmerkelijk betere tegenstander.... Tja, dat doet mijn ouwe hart toch goed, heel erg goed. Ik ben best wel trots op Ajax, vanavond.
Kranig, Voetske.999 schreef:
Ik ben ook trots .. op mezelf dat ik het op heb kunnen brengen om heel de wedstrijd uit te kijken ...
Dat de spelers alles geven lijkt me niet meer als normaal. Voor de rest heeft v.Basten ongelooflijk veel geluk gehad. Vanaf minuut 1 was duidelijk dat het achterin veels te gevaarlijk stond. Dat v.Basten desondanks niet ingreep en alles op zijn beloop liet vond ik echt een zwaktebod. Hij mag Vermeer echt op zijn blote knieen bedanken dat hij Ajax zolang in de race hield.Zuidema schreef:
Maar zonder dollen: voor een ploeg die werkelijk voor geen meter loopt en van geen kant klopt, heeft Ajax vanavond alles gegeven wat er op dit moment mogelijk is met dit team.