Ajax - Fiorentina 26-02-2009
Goed...beetje bijgekomen, ik had mijn tekst al klaar: "Jammer, maar ze waren net een maatje te groot. Maar niemand iets verwijten, ze hebben er voor gevochten en iedereen heeft zijn stinkende best gedaan".
En nu zit ik met gelukzalige grijns aan het bier. Of het helemaal verdiend is doet er geen fuck toe, ik heb genoten, had weer de gierende zenuwen en ben nu helemaal blij!!!!!
En nu zit ik met gelukzalige grijns aan het bier. Of het helemaal verdiend is doet er geen fuck toe, ik heb genoten, had weer de gierende zenuwen en ben nu helemaal blij!!!!!
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!
Check je PM. :)Peter schreef:Geef me je adres en ik doneer een Mods flesje champagne.Ronald! schreef:
Ik moet eerlijk zeggen dat deze laatste voorspelling moeilijk was. Je hebt toch te maken met een heleboel variabelen die een dergelijke wedstrijd kunnen beslissen. Deze keer heeft m'n ervaring de doorslag gegeven. Zonder twijfel.
Hehe...wimpey schreef:
Goede wissel van onze trainer, Nestor!![]()

Maar ere wie ere toekomt, die wissel pakte inderdaad geweldig uit. Leonardo blijft toch een vreemde vogel. Vaak kan je hem wel wurgen, en heel zo nu en dan kan je hem wel zoenen. Als ie zulke topmomentjes bewaart voor de uefacupwedstrijden staan we straks ook nog met de cup zonder oren in onze handen.

Dit herken ik.Rednose schreef:Goed...beetje bijgekomen, ik had mijn tekst al klaar: "Jammer, maar ze waren net een maatje te groot. Maar niemand iets verwijten, ze hebben er voor gevochten en iedereen heeft zijn stinkende best gedaan".

En dan als Phoenix uit de as herrijzen. Echt een puike prestatie van dit elftal. En z'n trainer.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Haha mooi zo. Als AR er wat bij doet dan kunnen we er een Piper van maken haha.Ronald! schreef:Check je PM. :)Peter schreef:Geef me je adres en ik doneer een Mods flesje champagne.Ronald! schreef:
Ik moet eerlijk zeggen dat deze laatste voorspelling moeilijk was. Je hebt toch te maken met een heleboel variabelen die een dergelijke wedstrijd kunnen beslissen. Deze keer heeft m'n ervaring de doorslag gegeven. Zonder twijfel.
Serieus: Ajax speelde volwassen. Fiorentina was een stuk beter, maar dat is ook geen schande. Wissels pakten prima uit. Verder heb ik genoten van Suarez. Pakte het prima op en hield ze allemaal bezig. Nee, dit is heel erg lekker. Oleguer was ook prima, trouwens.
- Ajaciedjuh
- Fenerbahce
- Cluijffert
Milan eruit en Bremen door? Ongelooflijk.elliquido schreef:Donderdag 12 maart:
Olymp.Marseille - AJAX -
Hamburger SV - Galatasaray -
Udinese - FC Zenit -
Paris St.Germain - Sporting Braga -
Werder Bremen - Saint-Etienne -
CSKA Moskou - Sjachtar Donetsk -
Manchester City - Aalborg BK -
Valencia - Metallist Charkov -
- Ajaciedjuh
Zou heel goed kunnen. Dit Ajax lijkt de weelde van een succesje niet echt te kunnen dragen (zie de serie na Nec), dus dat ze tegen Utrecht nog in de wolken zitten is zeker mogelijk. Maar dat is van later zorg, nu eerst even lekker nagenieten...Donkey Shot schreef:oh dat is niet moeilijk, 3 - 0 voor utrecht, maak je geen illusies vriend

Gefeliciteerd. Ik heb het ook gezien op televisie net. En ach, wat is verdiend? Je kon zien dat Fiorentina iets betere spelers had, maar Ajax heeft er hard voor geknokt. En over twee wedstrijden gewoon een doelpunt meer gemaakt. En de scheids was in de tweede helft behoorlijk coulant tegenover die Italianen, vond ik. Een tweede kaart had zo maar gekund. Hoewel, anderzijds, Enoh maakte in de eerste helft ook een aantal domme overtredingen waarvoor hij met wat meer pech de tweede gele kaart had kunnen krijgen...Rednose schreef:Goed...beetje bijgekomen, ik had mijn tekst al klaar: "Jammer, maar ze waren net een maatje te groot. Maar niemand iets verwijten, ze hebben er voor gevochten en iedereen heeft zijn stinkende best gedaan".
-