Goal Leo deed denken Maradonna

Zeker weten. Ook als Ajax vanavond uitgeschakeld was, had ik alle lofvoor de strijdlust gehad. Ze hebben gevochten voor wat ze waard zijn, hoe moeilijk soms ook. En dan toch het lef na de 1-0 de bakens te verzetten met dat maffe doelpunt als bekroning en ongekende beloning. Tijd voor een feestje...wimpey schreef:Geweldige prestatie!!!!!
Absoluut. Tegen Twente zag ik ons al afgaan.Justin schreef:Blij toe dat Twente uitgeschakeld werd door Marseille. Liever Marseille dan Twente.
Prachtig trouwens hoe ie de bal terug kreeg na die mislukte pass. Het leek wel muurtjesvoetbal!!!LucaS schreef:Goede aanvallende wissels van van Basten
Goede wissel van onze trainer, Nestor!Zuidema schreef:Zeker weten. Ook als Ajax vanavond uitgeschakeld was, had ik alle lofvoor de strijdlust gehad. Ze hebben gevochten voor wat ze waard zijn, hoe moeilijk soms ook. En dan toch het lef na de 1-0 de bakens te verzetten met dat maffe doelpunt als bekroning en ongekende beloning. Tijd voor een feestje...wimpey schreef:Geweldige prestatie!!!!!![]()
Peter is enthousiast!Peter schreef:We staan g*dv!^%!(*^%! weer op de kaart. Ik heb trots. Gevochten als leeuwen en het maximale eruit gehaald. Dit is wel mijn cluppie.
Gouwe pik heeft die Marco van Basten. Eerlijk is eerlijk, het waren ook gouwe wissels.
Mooi hè jongens?
Je had het via de site van Studio Sport kunnen kijken. Prima streamJustin schreef:Blij toe dat Twente uitgeschakeld werd door Marseille. Liever Marseille dan Twente.
Vreselijk om trouwens de wedstrijd via een stream te volgen - het wordt hier niet uitgezonden -. Op het moment dat Leonardo de vierdubbele schaar erin gooit, loopt de stream vast voor 20 seconden. Ondertussen hoor je nog het geluid, maar dat stopt ook nét na het schot.
Zenuwslopende seconden, maar wat een ontlading.
That's the spirit. Anita viel trouwens ook goed in. Begin te zien wat MVB in hem ziet.Peter schreef: Mooi hè jongens?