Ajax - Fiorentina 26-02-2009
-
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Dat was gewoon een gele kaart inderdaad. Onbegrijpelijk dat 'ie em niet geeft. Felipe is overigens wel een erg goeie voetballer.wimpey schreef:Die Felipe is niet wijs. De scheids gaf Ajax niet eens een vrije trap na die 'catch as catch can' aktie van 'm.LucaS schreef:Het lijkt me eerder de vraag of zij het eind halen met 11 man. Wat een kutploeg zeg
Ze voetballen lekker ja. Ze varieren lekker, dan snel diep, dan de steekpass vanaf het middenveld.Ajaciedjuh schreef:Wat een geweldige ploeg heeft Fiorentina.
Maar ik vind dat Ajax zich goed weert. Vind Ajax ook niet echt defensief spelen, ze proberen de Italianen te bestrijden door de duels te zoeken en er kort op te zitten. Ze doen het goed tot dusver.
- Ajaciedjuh
Ik zat eigenlijk aan rood te denken. Het leek wel een rugby-tackle. Hij was enkel bezig met de man, bij de bal was ie meters vandaan.Peter schreef: Dat was gewoon een gele kaart inderdaad. Onbegrijpelijk dat 'ie em niet geeft. Felipe is overigens wel een erg goeie voetballer.
Goede voetballer? Hij valt me eerlijk gezegd niet op. Donadel en Montolivo bepalen het ritme van die ploeg, dat vind ik lekkere spelers.
Alsof een ajax speler die ziek is goed nieuws is ??>>wimpey schreef:Zeker weten?elliquido schreef:slecht nieuwsDie reddingen van Vermeer aan het begin zou Steek niet hebben gemaakt.
Spannend zeg, ik zit te shaken op m'n stoel. Ajax doet het aardig, vind ik. Op balbezit spelen lukte einde eerste helft goed. Vervelend is dat we voorin geen balvast aanspeelpunt hebben.
Maar die Italianen zijn sterk.... Vind Gabri en Lindgren het echter goed doen tegen hun middenvelders.
Nog 45 minuten, hopelijk houden we stand en komt er een momentje waarop we kunnen toeslaan.
vermeer doet het uitstekend
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
- martijn401
- martijn401