Maar wel naar Parijs en Barcelona?LucaS schreef:De prijzen zijn dusdanig dat het mensen afschrikt denk ik. Wij hebben wel gekeken, maar meer dan 100 euro voor ons 2 vonden wij toch wat overdreven

LucaS schreef:Weet ik, is net zo iets als zo en zo. Ik doe dat soms expres. Als ik het zeg doe ik het altijd op zijn Brabants, dat geeft het een extra dom facet (niet dat alle Brabanders dom zijn, maar het taaltje klinkt wel heel debiel)
LucaS schreef:Moet nu echt alles en iedereen die ook nog maar iets met Ajax te maken heeft afgemaakt en belachelijk gemaakt worden?
Tja, zal wel.Blijkbaar moet er verschil zijn tussen brabanders en andere bevolkingsgroepen.On topic maar weer ..LucaS schreef:Ik reageerde op jouw post waarin je suggereert dat het raar is dat ik vind dat over Ajax met enig respect gesproken zou mogen worden terwijl ik dat zelf niet doe als het over Brabant gaat.
Mee eens hoor, ik vind het allemaal wat veel van het goede worden. Het moet wel leuk blijven. Ik hou mn scc aan en voor de rest zal ik af en toe zo'n wedstrijdje als dit meepakken.LucaS schreef:De prijzen zijn dusdanig dat het mensen afschrikt denk ik. Wij hebben wel gekeken, maar meer dan 100 euro voor ons 2 vonden wij toch wat overdreven
Iemand vraagt om een flinke draai om zijn oortjes!Jöhnk schreef:Maar Sylvie compenseert dat weer door slechts twee keer per week van bh te wisselen.
philippe schreef:Ajax - Fiorentina : 2 - 1.
![]()
![]()