PSV 2008 - 2009
Da's grappig. Hij kickte wereldspeler Diego er juist uit.Jöhnk schreef:Op PN worden de verhalen over Adriaanse steeds mooier. Hij stond eerste toen hij bij Ajax ontslagen werd, hij haalde Chivu en hij haalde Diego naar Porto.
Ik zie het helemaal zitten: PSV schijnt een lastige groep te hebben, dus da's echt iets voor Co.

Tevens zou het niet lang duren eer SRV-man Reker en C.A. elkaar in de haren vliegen. Dit moesten PSV en C.A. maar doen, zou écht leuk worden!!
-
- AT Toto winner 15/16
VI'Verhaegh in beeld bij PSV als opvolger van Culina'
PSV heeft Paul Verhaegh van Vitesse op het oog om de naar Gold Coast United in Australië vertrekkende Jason Culina op te volgen, meldt Omroep Gelderland.
De aanvallend ingestelde rechtsback is zelf nog niet benaderd: 'Ik heb er zelfs nog niks van gehoord, maar het is leuk dat ze me in de gaten houden. Ik heb bij PSV in de jeugd gespeeld. Dat was een mooie tijd. Ik heb ook bij de selectie gezeten, maar nooit in het eerste elftal. Misschien komt dat nog via een omweg.'
Vooralsnog concentreert Verhaegh zich op zijn eigen club Vitesse. 'We zijn bezig met een goede reeks, die moeten we voortzetten.' De Arnhemmers verzamelden de laatste acht duels zeventien punten.
Verhaegh debuteerde in het betaalde voetbal bij AGOVV Apeldoorn. Voor zijn periode bij Vitesse kwam de 25-jarige verdediger uit voor FC Den Bosch.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik vind jullie toch wel erg negatief over een trainer met een prestatiegeschiedenis als Co Adriaanse. Een garantie voor heibel, wellicht maar dan toch ook zeker een garantie voor goed voetbal en succes, niet? Denk overigens niet dat hij het word, Reker en consorten zullen nooit een figuur als Adriaanse binnenlaten in hun ja-knikkers koninkrijk lijkt me.
-
Ach, maakt toch niks uit .. wij pompen volgend seizoen weer 30 miljoen in AJAX en worden voor de zoveelste keer op rij kampioen ..GangstaRiB schreef:Adriaanse's vakmanschap staat buiten kijf en ik zou met angst en beven toekijken als Co bij PSV zou tekenen. Hij is een rare kwibus, maar hij krijgt wel al zijn teams op stoom.

Blij met de punten ...
Als je ziet dat ze Stevens al te streng vinden... Nee, dan kan het met Adriaanse nooit wat worden.NFP schreef:Ik vind jullie toch wel erg negatief over een trainer met een prestatiegeschiedenis als Co Adriaanse. Een garantie voor heibel, wellicht maar dan toch ook zeker een garantie voor goed voetbal en succes, niet? Denk overigens niet dat hij het word, Reker en consorten zullen nooit een figuur als Adriaanse binnenlaten in hun ja-knikkers koninkrijk lijkt me.
Het stinkt aan alle kanten!
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Exact. Met spetterend voetbal, zoals altijd.999 schreef:Ach, maakt toch niks uit .. wij pompen volgend seizoen weer 30 miljoen in AJAX en worden voor de zoveelste keer op rij kampioen ..GangstaRiB schreef:Adriaanse's vakmanschap staat buiten kijf en ik zou met angst en beven toekijken als Co bij PSV zou tekenen. Hij is een rare kwibus, maar hij krijgt wel al zijn teams op stoom.
K.
Still alive...
Mwah, ik weet niet of het nou aan de strengheid van Stevens heeft gelegen dat hij niet erg geliefde was bij een deel van de spelersgroep. Sterker nog, uit de spelersgroep is juist het verzoek gekomen aan Stevens om dichter op de groep te gaan zitten na een tijdje. Wat Stevens wel heeft laten blijken is dat ie een slechte peoplesmanager was voor deze spelersgroep.joey schreef:Als je ziet dat ze Stevens al te streng vinden... Nee, dan kan het met Adriaanse nooit wat worden.NFP schreef:Ik vind jullie toch wel erg negatief over een trainer met een prestatiegeschiedenis als Co Adriaanse. Een garantie voor heibel, wellicht maar dan toch ook zeker een garantie voor goed voetbal en succes, niet? Denk overigens niet dat hij het word, Reker en consorten zullen nooit een figuur als Adriaanse binnenlaten in hun ja-knikkers koninkrijk lijkt me.
- Cluijffert
- Cluijffert