Ik moet Oleguer hier eventjes verdedigen. Het klopt dat hij niet goed bezig was bij die 0-1, maar Lindgren liet ook te veel ruimte aan die Volendammer én... onze verlosser Wielaert weigerde ook om Oleguer rugdekking te geven. Wielaert liep gewoon lucht te dekken, terwijl hij naar die Shotahuel had moeten trekken.joey schreef:De zogenaamd solide verdediger Oleguer stond weer lekker te prutsen bij de 0-1.
(Lindgren trouwens ook)
Oleguer Presas
Moderator: mods
-
-
Dat is waar. Maar Oleguer wordt er nogal snel uitgepikt als hij een duel verliest, terwijl anderen fout na fout mogen maken. Wielaert is bijvoorbeeld ook niet daadkrachtig bezig de laatste paar wedstrijden, maar dat zien we dan door de vingers.joey schreef:O ja, er ging weer van alles mis. En niet alleen op dat moment.
- Daily Blind
Exact, die speler kon de hoek uitzoeken.
Lindgren ging ook de fout in. Hij liep met Van Dijk mee, hield toen in en was dus veel te laat om de pass of Sheodinges eruit te halen.
http://www.ajax.tv/index.php?item=cat&type=new&vid=3377
Lindgren ging ook de fout in. Hij liep met Van Dijk mee, hield toen in en was dus veel te laat om de pass of Sheodinges eruit te halen.
http://www.ajax.tv/index.php?item=cat&type=new&vid=3377
Laatst gewijzigd door joey op ma feb 23, 2009 12:56 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!
- Daily Blind
Ondanks dat Stekelenburg richting de bal loopt, mag Lindgren hem nooit zo maar laten lopen. Stekelenburg zt in dat hij de bal niet meer kan halen en gaat daarom terecht terug.Jöhnk schreef:Een hoop gepruts van Stekelenburg, ja. Een keeper die uitkomt moet de bal altijd hebben. Ik schrijf de 0-1 dan ook volledig op zijn conto. Temeer omdat hij ook nog eventjes als een zoutzak naar de hoek gaat.joey schreef:Ja, die liep raar zijn doel uit.
Al met al weer een hoop gepruts.
- Daily Blind
Wat denk je zelf? als stekelenburg het niet red heeft die speler een vrije schietkans langs Stekelenburg heen.
Lindgren is verantwoordelijk om deze speler op te pakken en mag niet zo maar blind uit gaan van Stekelenburg het wel ff haalt.
Hij maakt ten eerste de fout dat van Dijk zo uit zijn rug mag lopen en daarnaast herstelt hij het niet eens.
Lindgren is verantwoordelijk om deze speler op te pakken en mag niet zo maar blind uit gaan van Stekelenburg het wel ff haalt.
Hij maakt ten eerste de fout dat van Dijk zo uit zijn rug mag lopen en daarnaast herstelt hij het niet eens.
- Daily Blind
Ik vind dat Lindgren er best vanuit mocht gaan dat Stekelenburg die bal ging pakken. Maar uiteindelijk maakt Stekelenburg hoe dan ook dus wéér een fout. Alleen tegen Fiorentina ging vrijwel alles goed. Tegen Feyenoord hield hij zo'n bal tegen als die vrije trap van Volendam, tegen Volendam dus die fout, tegen Heracles liet hij er een houdbare bal door, evenals tegen Heerenveen en Groningen. Het is echt huilen met de pet op met die gozer. Zo snel mogelijk vervangen.
Zo is het. Maar het dilemma is dat ie de keeper van Oranje is en dus in de etalage moet staan om 'm voor een leuk bedrag te verpatsen.Enganche schreef: Zo snel mogelijk vervangen.
Maar Vermeer deed het gewoon beter. 2 fouten, maar hij pakte bij Twente bijv. een paar cruciale ballen.
Stekelenburg kostte ons tegen Groningen, H'veen en Heracles minimaal 4 punten.
Verpatsen en volgend seizoen Vermeer. Hij heeft het verdiend.
Of omdat hij denkt/dacht dat Steek de betere keeper was? Daar is/was hij niet de enige in.joey schreef:Dus Van Basten stelt een speler op die punten kost, alleen om aan het einde van het seizoen meer geld te kunnen verdienen? Waar voetballen we dan nog voor?
Dit gegrabbel mag natuurlijk niet te lang meer duren, dat is duidelijk.
En ook niet met mij.joey schreef:Oké, dus Van Basten is het niet met Enganche en Wimpey eens.

Maar daar dacht je een paar maanden geleden heel anders over. Wie weet hoe je er over een half jaar over denkt.Ik vind Stekelenburg en Vermeer ongeveer van gelijk niveau. Allebei geen toppers.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Vermeer talentvoller is. Hij is kleiner, dat dan weer wel.