Ik voelde dit aankomen.
K.
Dat is in principe natuurlijk prima, maar dan moet er wel een erg geringe prijs tegenover staan. De kans dat het niet 1-1 wordt is natuurlijk levensgroot.Ajax Rules schreef:Ehhh.... jij zegt dat het 1-1 gaat worden en wil daar om wedden. Dan voorspel ik dat het geen 1-1 gaat worden.Ronald! schreef:Dan moet jij ook een uitslag voorspellen, want anders is de kansverhouding te scheef voor een degelijke weddenschap. Mocht je winnen, dan krijg van je van mij dit schitterende exemplaar.Ajax Rules schreef: Okee, die weddenschap neem ik aan. Hoeveel wil je er op zetten?
Oh ja, jij dient natuurlijk ook een prijs voor mij uit te kiezen ;)
Okee, dus ik begrijp nu dat je eigenlijk helemaal niet denkt dat het 1-1 gaat worden.Ronald! schreef:Dat is in principe natuurlijk prima, maar dan moet er wel een erg geringe prijs tegenover staan. De kans dat het niet 1-1 wordt is natuurlijk levensgroot.Ajax Rules schreef:Ehhh.... jij zegt dat het 1-1 gaat worden en wil daar om wedden. Dan voorspel ik dat het geen 1-1 gaat worden.Ronald! schreef: Dan moet jij ook een uitslag voorspellen, want anders is de kansverhouding te scheef voor een degelijke weddenschap. Mocht je winnen, dan krijg van je van mij dit schitterende exemplaar.
Oh ja, jij dient natuurlijk ook een prijs voor mij uit te kiezen ;)
Ik kan je bijvoorbeeld voetbalplaatjes van de AH toesturen ;)
Op welke uitslag je ook gokt, de kans zal op voorhand altijd gering zijn...Ajax Rules schreef:Okee, dus ik begrijp nu dat je eigenlijk helemaal niet denkt dat het 1-1 gaat worden.Ronald! schreef:Dat is in principe natuurlijk prima, maar dan moet er wel een erg geringe prijs tegenover staan. De kans dat het niet 1-1 wordt is natuurlijk levensgroot.
Ajax Rules schreef:Okee, dus ik begrijp nu dat je eigenlijk helemaal niet denkt dat het 1-1 gaat worden.Ronald! schreef:Dat is in principe natuurlijk prima, maar dan moet er wel een erg geringe prijs tegenover staan. De kans dat het niet 1-1 wordt is natuurlijk levensgroot.Ajax Rules schreef: Ehhh.... jij zegt dat het 1-1 gaat worden en wil daar om wedden. Dan voorspel ik dat het geen 1-1 gaat worden.
Zou Enoh echt in de basis kunnen starten?Rishi schreef: Op het middenveld zou ik starten met Enoh, Gabri en Lindgren. Gabri op rechts. Lindgren vlak voor de verdediging en Enoh daar weer voor. Ik zou Enoh op die arrogante kwal van een Melo zetten. Lindgren pakt Montolivo op.
Kan zijn, maar hij maakte op mij wel indruk met zijn fysiek, bewegelijkheid en diepgang. Ik ken deze jongen verder niet, maar hij leek mij erg talentvol op basis van die invalbeurt. Zelfs als zijn acties uiteindelijk niks opleverden.joey schreef:Tegen Ajax viel Jovetic in, maar hij deed werkelijk niets goed. Continu balverlies.
Ik zou het niet zo snel doen. Hij is er toch een tijdje uitgeweest. Je kunt misschien een gokje wagen met één speler maar als je start met meerdere jongens die terugkomen van een blessure is het vragen om problemen.Ajax Rules schreef:Zou Enoh echt in de basis kunnen starten?Rishi schreef: Op het middenveld zou ik starten met Enoh, Gabri en Lindgren. Gabri op rechts. Lindgren vlak voor de verdediging en Enoh daar weer voor. Ik zou Enoh op die arrogante kwal van een Melo zetten. Lindgren pakt Montolivo op.
Mmm..... ik hoop eigenlijk wel dat ze met hun sterkste opstelling komen. Anders zou ik het toch wel een beetje genant vinden.brigade zuid schreef:Ik ben ook benieuwd hoe Fiorentina deze wedstrijd bekijkt.. misschien hebben ze wel zoiets van zo belangrijk is die uefa cup nou ook weer niet.. we zetten alles op de serie A. Ze staan toch op een plek van wel champions league.. geen championsleague.. als ze er echt nog voor gaan en met hun sterkste opstelling verschijnen dan zie ik het AJAX niet redden.
Eh nee.... dat is niet wat ik bedoel. De wedstrijd tegen Feyenoord was voor mij niet erg spannend in de aanloop. Waarom niet? Omdat een overwinning niets zou bijdragen aan de manier waarop het seizoen in de zomer geevalueerd gaat worden. Datzelfde geldt in feite voor de overwinning op HSV. Dat was eigenlijk een vriendschappelijke wedstrijd. Dat geldt min of meer ook voor alle nog komende competitiewedstrijden, hoewel plek 2 natuurlijk ook wel iets waard is en je daar vol voor moet gaan.LouisXIV & co schreef:En dan is die wedstrijd daarop dus weer de wedstrijd van het jaar...Ajax Rules schreef:Dit is i.m.o. de wedstrijd van het jaar. Als ze doorkomen, is het het eerste echte succesje/lichtpuntje van het seizoen.
Kowalczyk schreef:@ Rishi: Zit absoluut iets in. Sounds like a plan.
Dan houd je Sulejmani, Leonardo en ook Aissati achter de hand voor eventuele invalbeurten.
K.
Of het klopt weet ik niet. Vooral Silva is opvallend (alhoewel VD Wiel de laatste wedstrijden natuurlijk niet in blakende vorm is).Trouw schreef: Ajax wijzigt veel voor return tegen Fiorentina
(Novum) - Ajax treedt donderdag in de Uefa Cup mogelijk aan met verdediger Bruno Silva in de gelederen. De Uruguayaan kreeg op de laatste training van de Amsterdamse club een hesje van coach Marco van Basten. Silva kreeg de afgelopen drie wedstrijden van Ajax geen speeltijd van Van Basten.
Ook Eyong Enoh, Gabri en Jan Vertonghen lijken op een basisplaats te kunnen rekenen. Het drietal keert terug van blessures. Ten slotte kregen ook Leonardo en Urby Emanuelson een hesje. Van die spelers stond alleen Emanuelson vorige week in Florence ook in de basis.
Telesport schreef:Van Basten rekent op Van der Wiel
AMSTERDAM - Marco van Basten verwacht dat Gregory van der Wiel donderdagavond met Ajax tegen Fiorentina kan voetballen. De rechtsback meldde zich woensdag met griep af voor de laatste training van de Amsterdamse club voor de return in de derde ronde van de UEFA Cup. Hij werd tijdens het afsluitende partijtje door Bruno Silva vervangen.
Van Basten wilde zijn opstelling nog niet prijsgeven. „Maar het lijkt mij duidelijk dat we zo weinig mogelijk ruimte willen weggeven. We verdedigen een voorsprong van 1-0 en moeten dus zorgen dat we niet kwetsbaar zijn. We beschikken namelijk ook over spelers die voorin het verschil kunnen maken.”
Dan zal dit wel de opstelling worden:Sportwereld schreef:Van Basten rekent op Van der Wiel
AMSTERDAM - Marco van Basten verwacht dat Gregory van der Wiel donderdagavond met Ajax tegen Fiorentina kan voetballen.
De rechtsback meldde zich woensdag met griep af voor de laatste training van de Amsterdamse club voor de return in de derde ronde van de UEFA Cup. Hij werd tijdens het afsluitende partijtje door Bruno Silva vervangen.
Afgaande op de laatste training begint Ajax met een versterkt middenveld aan het thuisduel met de huidige nummer vier van de Serie A. Gabri en Eyong Enoh keren na blessureleed terug in de basisformatie. Rasmus Lindgren is de meest verdedigende middenvelder. Urby Emanuelson speelt vlak achter de spitsen Luis Suarez en Leonardo. De laatstgenoemde Braziliaan krijgt opnieuw de voorkeur boven Miralem Sulejmani.