1 man van 16,2 miljoen euro op de bank en de rest op de bank haalt die waarde in de totale verkoop niet inclusief salaris.brigade zuid schreef:Ha mooi Sulejmani op de bank.

Wat dacht je van Lindgren en Wielaert. Oleguer stond ook lekker te pitten, trouwens. Maar goed, hopelijk zijn de heren nu wakker.Ajaciedjuh schreef:Stelletje tobbers weer. Stekelenburg twijfelt ..... klote zooi.
Inderdaad. De ervaren jongens gaan het schip in.Zuidema schreef:Wat dacht je van Lindgren en Wielaert. Oleguer stond ook lekker te pitten, trouwens. Maar goed, hopelijk zijn de heren nu wakker.Ajaciedjuh schreef:Stelletje tobbers weer. Stekelenburg twijfelt ..... klote zooi.
Klopt, maar als ook Suarez zijn dag niet heeft (m.b.t. kansen benutten), dan hebben we verdomd weinig scorend vermogen voorin. Dat vind ik een groot probleem met dit Ajax. Geen scorende spelers voorin en op het middenveld.Peter schreef:Het is vooral achterin grote chaos, vind ik.Ajaciedjuh schreef:Kan Aissati al 70 minuten spelen!?
We kunnen ons blijkbaar zelfs tegen Volendam geen opkomende backs enz veroorloven.Peter schreef:Het is vooral achterin grote chaos, vind ik.Ajaciedjuh schreef:Kan Aissati al 70 minuten spelen!?