Ismail Aissati
Moderator: mods
-
Ik denk dat die periode in de luwte/anonimiteit voor hem vrij relaxt is geweest, hij ging natuurlijk met veel bombarie van PSV naar Ajax. Als hij het direct waarmaakte kwam er een keiharde druk op zijn schouders dat hij moet blijven presteren (wat natuurlijk niet geheel onlogisch is als zo'n jongen dus ook zijn dipjes heeft).. Ging het niet direct goed, wordt zo'n jongen in de pers en in voetballand genadeloos afgebrand natuurlijk. Nu praat bijna niemand over Aissati meer, zo nu en dan hoor je wat nieuws over het herstel van zijn blessure. Nu kan hij rustig bij Ajax wennen en mee gaan draaien..
-
Niet het onmogelijke vragen. De vraag is of hij wordt opgesteld, op de bank zal hij het wel drie wedstrijden redden.999 schreef:Ben benieuw of ie het drie wedstrijden achter elkaar vol houd en niet weer pijntjes heeft ...
Op zijn zeventiende goed, nu is hij???2? Is hij nu beter dan toen? Ik hoop dat iedere aankoop van Ajax binnen drie weken in de belangstelling staat van MU, RM, Barcelona etc. maar na een stormachtig begin bij psv, een goede periode bij Twente is er weinig uitgekomen. Twente is al 1 1/2 jaar geleden???
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
-
-