Fiorentina - Ajax 19-02-2009
- SylvievdVaart
Achjoh, jij loopt nog te zeiken als Ajax in de CL finale voetbalt, met 3-0 voorstaat en prachtig one-touch voetbal speelt.999 schreef:Allemaal leuk en aardig, maar zelfs in zo'n klote wedstrijd is er maar een club die voetbalt ... en dat is niet AJAX ..
Je kunt stiekem wel een beetje positieve emotie tonen omdat je club voorstaat terwijl het vooraf gezien vrij kansloos was.
Ik hou liever tegen dan dat ik 'wederom' op mijn bek ga in Europa. Die jongens hebben vertrouwen nodig. Een zege zal hun een enorme boost geven met als gevolg dat we misschien een klein beetje verzorgd voetbal vooruit zullen zien, het rest van het seizoen... 
Welke verzorgd spelende ploeg (of de intentie hebbende) heeft nou slordige spelers in haar team of op haar middenveld? Geen enkele ploeg!

Zulke jongens hebben tijd nodig. Het is geen supertalent nee, maar hij heeft duidelijk veel meer talent als een Robert Schilder. Anita speelt eindelijk eens op zijn favo positie, laat hem staan i.p.v. de standaard slordig spelende Gabri bijvoorbeeld...Rednose schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik die Anta best aardig vind spelen
Welke verzorgd spelende ploeg (of de intentie hebbende) heeft nou slordige spelers in haar team of op haar middenveld? Geen enkele ploeg!
Laatst gewijzigd door Starring op do feb 19, 2009 10:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
AFCA!
Maak jij toch niet uit.Dat jij hier een stijve lul van opwinding van krijgt moet jij weten .. ik ga mezelf toch niet voor de gek zitten houden als jij doet v.w.b. dit AJAX ...Daniel_vT schreef:Achjoh, jij loopt nog te zeiken als Ajax in de CL finale voetbalt, met 3-0 voorstaat en prachtig one-touch voetbal speelt.999 schreef:Allemaal leuk en aardig, maar zelfs in zo'n klote wedstrijd is er maar een club die voetbalt ... en dat is niet AJAX ..
Je kunt stiekem wel een beetje positieve emotie tonen omdat je club voorstaat terwijl het vooraf gezien vrij kansloos was.
Laatst gewijzigd door 999 op do feb 19, 2009 10:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Waar haal jij godverdomme vandaan dat ik hier opgewonden van wordt? Wat een klein kind ben jij soms toch, als iemand het niet met jou eens is, dan zal ie wel het andere uiterste bedoelen. Nee, absoluut niet, wat ik zie is een billenknijpend Ajax, dat ook een hoop geluk heeft. Dat een goede kans kreeg wat in een goal resulteerde. Maar het is godverdomme dan toch niet vreemd dat ik blij ben met een 0-1 voorsprong? Jezus.999 schreef:Maak jij toch niet uit.Dat jij hier een stijve lul van opwinding van krijgt moet jij weten .. ik ga mezelf toch niet voor de gek zitten houden als jij doet v.b. dit AJAX ...Daniel_vT schreef:Achjoh, jij loopt nog te zeiken als Ajax in de CL finale voetbalt, met 3-0 voorstaat en prachtig one-touch voetbal speelt.999 schreef:Allemaal leuk en aardig, maar zelfs in zo'n klote wedstrijd is er maar een club die voetbalt ... en dat is niet AJAX ..
-
- AT Toto winner 10/11
Mij meer aan Zagreb - Ajax... Die wonnen we met 0-1, ook door zo'n prutser (Rommedahl).Jöhnk schreef:Ik ook. En Stekelenburg inderdaad ook.Rednose schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik die Anta best aardig vind spelen
Deze wedstrijd doet me denken aan FC kopenhagen-Ajax. Hopelijk loopt de return dit keer beter af.
In beide gevallen zegevierde het recht in de ArenA. Dat wil ik niet nog eens meemaken.Scherrer schreef:Mij meer aan Zagreb - Ajax... Die wonnen we met 0-1, ook door zo'n prutser (Rommedahl).Jöhnk schreef:Ik ook. En Stekelenburg inderdaad ook.Rednose schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik die Anta best aardig vind spelen
Deze wedstrijd doet me denken aan FC kopenhagen-Ajax. Hopelijk loopt de return dit keer beter af.