Fenerbahce schreef:Yup .. Come on Ajax .. :hupajax.gif:elliquido schreef:begint nu wel te kriebelen toch...
Brrrrrrrr... COME ON, AJAX!!! :hupajax.gif:

Net zo logisch dus.999 schreef:Nu eens kijken hoe MVB de boel neer gaat zetten ..LucaS schreef:Tenzij van Basten een ultra verdedigende variant verzint:
Stekelenburg
Wiel
Oleguer
Vermaelen
schilder
Anita
Lindgren
Emanuelson
Sulejmani
Kennedy
Suarez
Luuk bewijst met zijn voorspelling wederom dat het wel meevalt met die onvoorspelbaarheid van Van Basten. Volgens mij vinden de meeste mensen hier dit een logische opstelling.joey schreef:Iemand die de opstelling durft te voorspellen? Er is geen peil op te trekken met Van Basten.
Gezien je huidige benadering van 'Marco' lijken het wel een beetje krokodillentranen.Peter schreef:Afscheid van Marco nu bij DWDD. Krijg ik nog altijd kippevel van(en tranen van in de ogen).
Umh, Jabu wel goed quoten héJabu schreef:Net zo logisch dus.999 schreef:Nu eens kijken hoe MVB de boel neer gaat zetten ..LucaS schreef:Tenzij van Basten een ultra verdedigende variant verzint:
Stekelenburg
Wiel
Oleguer
Vermaelen
schilder
Anita
Lindgren
Emanuelson
Sulejmani
Kennedy
Suarez
Luuk bewijst met zijn voorspelling wederom dat het wel meevalt met die onvoorspelbaarheid van Van Basten. Volgens mij vinden de meeste mensen hier dit een logische opstelling.joey schreef:Iemand die de opstelling durft te voorspellen? Er is geen peil op te trekken met Van Basten.
Gezien je huidige benadering van 'Marco' lijken het wel een beetje krokodillentranen.Peter schreef:Afscheid van Marco nu bij DWDD. Krijg ik nog altijd kippevel van(en tranen van in de ogen).
Jammer is natuurlijk wel dat dit nog steeds geen ingespeelde spelers zijn en in de tijd onder van Basten weinig bijgeleerd hebben want anders zou je zelfs van een goed elftal kunnen spreken ...
Gaat niet om winnen of verliezen, gaat om het vertoonde spel ..Neefkens schreef:Natuurlijk zijn we blij met een gelijkspel, dat zou elke club in Europa daar zijn. Maar AJAX moet net doen of we daar ff gaan winnen tegen de nr 4 van Italië en dat ook nog met een gedwongen fantasieopstelling.![]()
![]()
Ik ben blij dat jij zoveel plezier hebt.Neefkens schreef:Natuurlijk zijn we blij met een gelijkspel, dat zou elke club in Europa daar zijn. Maar AJAX moet net doen of we daar ff gaan winnen tegen de nr 4 van Italië en dat ook nog met een gedwongen fantasieopstelling.![]()
![]()