PSV 2008 - 2009
Nu ben je wat PSV betreft uberhaupt niet snel om, geloof ik.wimpey schreef:Lange zin!NFP schreef:Beetje makkelijk, ik snap dat je vurig hoopt dat ie faalt omdat jij vantevoren voorspelde dat het een miskoop zou zijn en dat even flink tegenvalt tot nu toe maar Toivonen heeft tegen die kleinere clubs iniedergeval al meer laten zien dan zijn concurrenten de afgelopen jaren gedaan hebben tegen datsoort clubs.![]()
Ik vraag me af of Toivonen er tegen AZ ook 2 had gemaakt en er in de CL in een baggerelftal 4 in schiet. Onze Cvita schoot er in 3 potjes ook 6 in. Leuke spits, maar ik ben nog niet 'om'. Voor Toivonen geldt hetzelfde.

Op zich niet vreemd natuurlijk, maar dan is het helemaal niet vreemd dat dat voor Toivonen ook op gaat.
Ik ben redelijk objectief, geloof ik. Marcellis en Bakkal zijn i.m.o. klasbakken.Frank schreef: Nu ben je wat PSV betreft uberhaupt niet snel om, geloof ik.![]()
Ik ken die Toivonen een beetje via de Zweedse TV. Geen grootheid. 3 potjes tegen 3 van de 4 onderste clubs in de HCE zegt me weinig. Net zoals de 6 goals in 3 potjes van Cvitanich me weinig zeggen.Op zich niet vreemd natuurlijk, maar dan is het helemaal niet vreemd dat dat voor Toivonen ook op gaat.
Maar jullie mogen a.s. weekend rustig de pOLAnaise lopen en 'Toivonen troelala' zingen.

Weinig polonaise voor mij. Ik hou niet zo van carnaval, woon niet in het zuiden en moet zondag om 07:00 uur op mijn werk in Apeldoorn zijn.
Ik ben het overigens wel met je eens over Toivonen, heb ik volgens mij ook al eens ergens neergezet. Hij moet het inderdaad eerst maar eens tegen wat betere tegenstanders laten zien. Hij heeft in ieder geval nog nauwelijk een serieuze tegenstander gehad.
Ik ben het overigens wel met je eens over Toivonen, heb ik volgens mij ook al eens ergens neergezet. Hij moet het inderdaad eerst maar eens tegen wat betere tegenstanders laten zien. Hij heeft in ieder geval nog nauwelijk een serieuze tegenstander gehad.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ook Arnautovic staat dus in de belangstelling van PSV.'PSV heeft jonge vleugelspitsen in het vizier'
Geschreven op woensdag, 18 februari om 20:56
PSV is druk op zoek naar versterkingen, die de regerend landskampioen weer sportieve successen moeten gaan brengen. De Eindhovenaren lijken hun prioriteit te hebben gelegd bij een talentvolle vleugelaanvaller. Naast Roy Beerens (SC Heerenveen) en Eljero Elia (FC Twente) wordt nu ook Twentenaar Marko Arnautovic nauwlettend in de gaten gehouden door de Brabanders, zo meldt Het Eindhovens Dagblad.
Daarnaast volgt de club van interim-trainer Dwight Lodeweges de Duitse buitenspeler Lewis Holtby. De achttienjarige linkspoot voetbalt momenteel bij Alemannia Aachen. PSV is echter niet de enige club die geïnteresseerd is in de jeugdige aanvaller. Afgelopen weekend zaten er scouts van veertien clubs op de tribune voor de voorhoedespeler.
Holtby heeft nog een contract tot 2010 bij de Kartoffelkäfer. De Duitser vertoeft met zijn club Alemannia in de top van de tweede divisie van Duitsland, maar wil graag zo snel mogelijk op het hoogste niveau actief zijn. “Ik wil natuurlijk graag zo snel mogelijk in de Bundesliga voetballen. En natuurlijk het liefste met Alemannia." Holtby maakte tot dusver vier goals en zes assists dit seizoen namens de nummer vijf van de 2.Bundesliga.
Een goede zaak dat PSV op zoek is naar buitenspelers !
Al betwijfel ik of Arnautovic (zal duur zijn), Elia (sowieso veel te duur) en Holtby (erg gewild) haalbaar zijn. Dan lijkt Beerens mij een betere optie, goedkoper en een ex-PSV'er. Ik ben nog steeds niet overtuigd van hem, maar vanaf vorig seizoen presteert hij heel aardig bij Heerenveen en dit seizoen speelt hij ook een stuk constanter.
Op PN zijn trouwens een aantal mensen zeer verbaasd over Toivonen, degenen die hem een beetje hebben bekeken hadden niet verwacht dat hij het zo goed zou doen bij PSV. Hij heeft nu blijkbaar een andere rol dan bij Malmo en vooralsnog vult hij die erg sterk in. Maar we komen er vanzelf achter als hij terug is van zijn schorsing, ik ben erg benieuwd of hij het ook kan laten zien tegen betere clubs.
Al betwijfel ik of Arnautovic (zal duur zijn), Elia (sowieso veel te duur) en Holtby (erg gewild) haalbaar zijn. Dan lijkt Beerens mij een betere optie, goedkoper en een ex-PSV'er. Ik ben nog steeds niet overtuigd van hem, maar vanaf vorig seizoen presteert hij heel aardig bij Heerenveen en dit seizoen speelt hij ook een stuk constanter.
Dit ontkent ook niemand, maar zoals NFP terecht aangeeft is het natuurlijk onzin om Toivonen nu al als miskoop te bestempelen. Helemaal omdat hij in zijn eerste 3 wedstrijden een hele goede indruk maakte. Dat zegt nog niets natuurlijk, maar de uitblinker een miskoop noemen na slechts 3 wedstrijden slaat nergens op.joey schreef:Ik ben het eens met Wimpey. Ik moet het nog zien met Toivonen en ook met Cvitanich. Misschien zijn het allebei wel spelers voor de kleine wedstrijden.
Op PN zijn trouwens een aantal mensen zeer verbaasd over Toivonen, degenen die hem een beetje hebben bekeken hadden niet verwacht dat hij het zo goed zou doen bij PSV. Hij heeft nu blijkbaar een andere rol dan bij Malmo en vooralsnog vult hij die erg sterk in. Maar we komen er vanzelf achter als hij terug is van zijn schorsing, ik ben erg benieuwd of hij het ook kan laten zien tegen betere clubs.
- Daily Blind
Is hij al ± € 20.000.000? Zo niet, dan wachten we nog even.Zlatan Son of God schreef:Arnautovic is geen vleugelspeler, maar is een echte spits! Als AJAX deze jongen niet haalt dan zijn ze echt helemaal gek. Betere spits is er voor AJAX niet denkbaar.
Ik kom een paar keer per jaar in Oostenrijk, maar daar kennen ze hem niet. Ik spreek geen echte voetballiefhebbers, maar als hij een "terra-talent" is, dan zouden ze hem toch wel moeten kennen (zeg ik maar steeds)
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Hoeveel moet hij tegenwoordig kosten, ZSoG?Zlatan Son of God schreef:Arnautovic is geen vleugelspeler, maar is een echte spits! Als AJAX deze jongen niet haalt dan zijn ze echt helemaal gek. Betere spits is er voor AJAX niet denkbaar.
Arnautovic moet toch het uithangbord worden van het nieuwe Twente? Ik denk niet dat ze hem makkelijk laten gaan. Maar ik ben sinds dit seizoen ook fan hoor. Goed gezien.
-
- AT Toto winner 15/16
Je bent al een stuk positiever over Beerens dan een dag of 71 geleden:Baseman schreef: Dan lijkt Beerens mij een betere optie, goedkoper en een ex-PSV'er. Ik ben nog steeds niet overtuigd van hem, maar vanaf vorig seizoen presteert hij heel aardig bij Heerenveen en dit seizoen speelt hij ook een stuk constanter.
Baseman schreef:Omdat hij niet goed genoeg is ?LouisXIV & co schreef:Wat betreft Beerens: ik snap niet dat Ajax daar niet al eerder achteraan is gegaan.
In zijn beste doen een redelijke speler met goede momenten voor PSV en Ajax, maar in zijn gemiddelde doen een matige tot redelijke speler. Niet iemand waar Ajax sterker van wordt,