PSV 2008 - 2009

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
wimpey

Bericht door wimpey » ma feb 16, 2009 8:47 pm

joey schreef:Volgens Jack van Gelder staat ook Adriaanse op het lijstje van PSV.
C.A. heeft een grafhekel aan Jan Reker. Wordt niets.

Denk dat PSV sowieso een trainer van naam kan vergeten zolang Reker er zit. De grote meneren gaan echt niet onder een omhooggevallen melkboer als Reker werken.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma feb 16, 2009 8:50 pm

Dat zie ik ook niet gebeuren. Als ervaren trainer zit je er niet op te wachten dat Reker zich overal mee gaat bemoeien. Hij is kennelijk zelfs al bezig om de selectie samen te stellen.
Nil volentibus arduum

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma feb 16, 2009 10:30 pm

'PSV heeft transfervrije Biseswar op de korrel'
Geschreven op maandag, 16 februari om 21:46

Diego Biseswar liet onlangs weten dat hij een transfer naar een andere Nederlandse topclub niet wilde uitsluiten en die boodschap lijkt niet aan dovemansoren te zijn gericht. Volgens Voetbal International heeft PSV interesse in de aanvaller van Feyenoord. De Eindhovenaren hebben echter moeite met de wensen van de zaakwaarnemer.

Belangenbehartiger Jeroen Hoogerwerf zou volgens het praatprogramma liefst 1,2 miljoen euro willen verdienen aan de transfer van Biseswar, die na dit seizoen transfervrij De Kuip uit kan lopen. Het lijkt niet waarschijnlijk dat PSV dit bedrag wil ophoesten. In hoeverre een transfer daarom nog tot de mogelijkheden behoort is nu maar de vraag.

Het contract van de twintigjarige aanvaller van Feyenoord loopt aan het einde van het seizoen af en voorlopig heeft hij nog geen aanstalten gemaakt om ook na dit seizoen in De Kuip actief te zijn. Met zeven doelpunten is de jeugdinternational, die een half jaar geleden uit Rotterdam-Zuid mocht vertrekken, zelfs clubtopscorer. Volgens Hoogerwerf zijn er clubs uit het binnen- en buitenland geïnteresseerd in de dribbelaar.

De hoofdrolspeler wilde vorige week niets uitsluiten. "Ik houd alle opties open”, zei Biseswar. “In maart word ik 21. Het is belangrijk dat ik de komende twee jaar heel veel wedstrijden kan spelen en mezelf kan blijven ontwikkelen. Ik moet nu eerst voor mezelf duidelijk krijgen waar ik daar de meeste kans op maak."

VZ

joey
Erelid

Bericht door joey » ma feb 16, 2009 10:32 pm

Wat een zakkenvuller, die zaakwaarnemer. :excited.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma feb 16, 2009 10:37 pm

Ongeloofelijk. Ik weet niet wat normale bedragen zijn in dit soort gevallen maar zo is transfervrij natuurlijk een rekbaar begrip. Reker lijkt me in ieder geval niet het type dat even ruim één miljoen euro laat overmaken naar een zaakwaarnemer.
Nil volentibus arduum

NFP

Bericht door NFP » di feb 17, 2009 12:48 am

Volgens De Telegraaf gaat die hele 'transfer' sowieso al niet door.
PSV schijnt achter Elia aan te zitten maar te vrezen dat die vraagprijs te hoog ligt (wat een openbaring).

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di feb 17, 2009 9:37 am

Zolang ze maar van die Arnautovic afblijven.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di feb 17, 2009 9:39 am

Die zal net zo duur zijn. Twente geeft z'n spelers natuurlijk niet zomaar weg.
Nil volentibus arduum

joey
Erelid

Bericht door joey » di feb 17, 2009 10:03 am

NFP schreef:Volgens De Telegraaf gaat die hele 'transfer' sowieso al niet door.
PSV schijnt achter Elia aan te zitten maar te vrezen dat die vraagprijs te hoog ligt (wat een openbaring).
Prima, van mij mogen jullie hem hebben. Wat mij betreft is hij veel te duur.

Harm

Bericht door Harm » di feb 17, 2009 10:17 am

Marillion schreef:Ongeloofelijk. Ik weet niet wat normale bedragen zijn in dit soort gevallen maar zo is transfervrij natuurlijk een rekbaar begrip. Reker lijkt me in ieder geval niet het type dat even ruim één miljoen euro laat overmaken naar een zaakwaarnemer.
1 miljoen is toch peanuts als je gelooft dat die jongen een groot talent is? Wat maakt het nu uit of je 1,2 miljoen naar de zaakwaarnemer overmaakt en nog een miljoentje naar de speler, of dat je Feyenoord 2,2 miljoen geeft?

joey
Erelid

Bericht door joey » di feb 17, 2009 10:19 am

Niets, maar ik neem aan dat de speler ook nog tekengeld wil.

Michael_B

Bericht door Michael_B » di feb 17, 2009 10:44 am

joey schreef:
NFP schreef:Volgens De Telegraaf gaat die hele 'transfer' sowieso al niet door.
Prima, van mij mogen jullie hem hebben. Wat mij betreft is hij veel te duur.
Inderdaad. Als wij Arnautovic maar halen.

Biseswar zie ik wel naar Alkmaar gaan.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di feb 17, 2009 10:52 am

Het gaat mij een beetje om het principe dat je niet meer dan 1 miljoen gaat betalen voor één enkele transactie. Overigens mag je waarschijnlijk ook zo'n bedrag aftikken als er nog wel een transfersom betaalt moet worden hoor. Die zaakwaarnemer is dan niet ineens gratis.

Maar goed, Biseswar heeft al aangegeven dat PSV geen optie is. Dus het verhaal is niet meer relevant.
Nil volentibus arduum

NFP

Bericht door NFP » di feb 17, 2009 11:08 am

PSV moet gewoon verder kijken dan spelers als Elia.
Laat Ajax nou lekker steeds de hoofdprijs betalen voor spelers van subtopclubs, PSV hoort er voor te zorgen dat het de scouting zo op orde heeft dat het goedkopere alternatieven voor de positie van Elia op de korrel heeft. Zo overleef je.

Biseswar wil ik helemaal niets van weten, hoe goedkoop ie ook mag zijn.
Oppurtunistische aanvallers met gebrek aan overzicht en finesse in de kleine ruimte hebben we al, zie Amrabat. Ik zie Biseswar ook niet naar AZ gaan trouwens, vind het niet echt een Van Gaal-speler.

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » di feb 17, 2009 11:11 am

Zal wel een Blackburn of een Malaga worden ofzo.

wimpey

Bericht door wimpey » di feb 17, 2009 8:00 pm

NFP schreef: Laat Ajax nou lekker steeds de hoofdprijs betalen voor spelers van subtopclubs
Nee, daar doet PSV niet aan mee. Zie Isaksson, Koef, Lazo, Maza, Toivonen, Pieters. Kosten; 25 miljoen. Rendement: nada. :excited.gif:

Ik hoop dat die SRV-man Reker nog effe mag blijven zitten. Tot ver na z'n pensioen ofzo. Die heeft die club precies daar gebracht waar ik ze graag zie.

NFP

Bericht door NFP » di feb 17, 2009 8:03 pm

wimpey schreef:
NFP schreef: Laat Ajax nou lekker steeds de hoofdprijs betalen voor spelers van subtopclubs
Nee, daar doet PSV niet aan mee. Zie Isaksson, Koef, Lazo, Maza, Toivonen, Pieters. Kosten; 25 miljoen. Rendement: nada. :excited.gif:
Volgens mij zeg ik helemaal niet dat PSV het goed heeft gedaan op transfergebied de laatste tijd al hoort Toivonen natuurlijk absoluut niet in het rijtje. Ik gaf in mijn bovenstaande post alleen een advies, de dure spelers uit de subtop aan Ajax laten en zelf verder kijken want op qua financieen kunnen we sowieso niet wedijveren met Ajax.

wimpey

Bericht door wimpey » di feb 17, 2009 8:09 pm

Toivonen deed het leuk tegen 3 van de 4 onderste ploegen in de HCE. Eens kijken wat ie brengt wanneer de lat wat hoger ligt. Ik denk dat ik het antwoord al weet...

NFP

Bericht door NFP » di feb 17, 2009 8:16 pm

Beetje makkelijk, ik snap dat je vurig hoopt dat ie faalt omdat jij vantevoren voorspelde dat het een miskoop zou zijn en dat even flink tegenvalt tot nu toe maar Toivonen heeft tegen die kleinere clubs iniedergeval al meer laten zien dan zijn concurrenten de afgelopen jaren gedaan hebben tegen datsoort clubs.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo feb 18, 2009 10:13 am

Eigen spelers terugkopen, PSV lijkt Ajax wel:

'PSV denkt ook aan Beerens'

Volgens De Telegraaf heeft PSV ook belangstelling voor Roy Beerens. PSV lijkt nadrukkelijk op zoek naar vleugelspitsen. Hij zou in tegenstelling tot Elia wel een betaalbare gelimiteerde afkoopsom in zijn contract hebben staan. "Dat PSV me toen liet gaan is goed voor me geweest en daar ben ik de club nog steeds dankbaar voor. Net als iedere jonge voetballer wil ik ooit voor een Nederlandse topclub spelen. Voor PSV sta ik natuurlijk altijd open", aldus Beerens in De Telegraaf.
PN

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » wo feb 18, 2009 10:31 am

Peter schreef:Zolang ze maar van die Arnautovic afblijven.
Ik dacht dat de mensen hier op AT hem niks vonden!?!?!

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » wo feb 18, 2009 10:32 am

joey schreef:Eigen spelers terugkopen, PSV lijkt Ajax wel:

'PSV denkt ook aan Beerens'

Volgens De Telegraaf heeft PSV ook belangstelling voor Roy Beerens. PSV lijkt nadrukkelijk op zoek naar vleugelspitsen. Hij zou in tegenstelling tot Elia wel een betaalbare gelimiteerde afkoopsom in zijn contract hebben staan. "Dat PSV me toen liet gaan is goed voor me geweest en daar ben ik de club nog steeds dankbaar voor. Net als iedere jonge voetballer wil ik ooit voor een Nederlandse topclub spelen. Voor PSV sta ik natuurlijk altijd open", aldus Beerens in De Telegraaf.
PN
te duur!

joey
Erelid

Bericht door joey » wo feb 18, 2009 10:45 am

Dat lijkt dus wel mee te vallen:
Hij zou in tegenstelling tot Elia wel een betaalbare gelimiteerde afkoopsom in zijn contract hebben staan.

NFP

Bericht door NFP » wo feb 18, 2009 11:15 am

Liever Roy Beerens dan een peperdure Eljero Elia.
PSV lijkt iniedergeval een speler voor de flank te willen halen komende zomer en dat juich ik erg toe want het is één van de posities waar versterking gewenst is. Het zou mij ook niet verbazen als ze ook weer bij Mevlut Erding uitkomen, die heeft weliswaar z'n contract verlengd maar staat momenteel wel op een degradatieplaats met Sochaux.

En dan vervolgens nog:

- een keeper
- een centrale verdediger
- een vervanger voor Afellay mits die vertrekt
- en Kevin Strootman

Zo maak je NFP blij.

wimpey

Bericht door wimpey » wo feb 18, 2009 7:44 pm

NFP schreef:Beetje makkelijk, ik snap dat je vurig hoopt dat ie faalt omdat jij vantevoren voorspelde dat het een miskoop zou zijn en dat even flink tegenvalt tot nu toe maar Toivonen heeft tegen die kleinere clubs iniedergeval al meer laten zien dan zijn concurrenten de afgelopen jaren gedaan hebben tegen datsoort clubs.
Lange zin! :smallgrin.gif:

Ik vraag me af of Toivonen er tegen AZ ook 2 had gemaakt en er in de CL in een baggerelftal 4 in schiet. Onze Cvita schoot er in 3 potjes ook 6 in. Leuke spits, maar ik ben nog niet 'om'. Voor Toivonen geldt hetzelfde.

Gesloten