Twente hoor!! Die maakt gehakt van Marseille vond dat geen wereldploegJeroen427 schreef:Ik ga niet, vrienden zitten in geldnood en ik heb het ook niet al te ruim (al was het wel mogelijk geweest hoor). Bovendien ben ik de laatste 2 jaar al twee keer in Florence geweest, en heb ik alle bezienswaardigheden inmiddels wel zo'n beetje gezien.
Ja, het blijven allemaal zeik excuses, ik ben er in Marseille gewoon weer bij.
Fiorentina - Ajax 19-02-2009
IK GELOOF!!!!!!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Shit na de euforie van gisteren lees ik op voetbalzone.nl dat Dario Cvitanich en Gabri niet meegaan...
AUB geen Anita donderdag
die jongen is leuk als opvulling tegen een Volendam of de Graafschap. A.S donderdag wordt er toch iets anders verwacht...
Dus ik zou het zo doen..
Steek
Wiel-Wielaert-Olequer-Vermaelen
Kennedy-Lindgren-Vertonghen-Urby
Leonardo-Suarez.
Geen Suljemani. Waarom niet? was gisteren nog grieperig en is gewoon hopeloos uit vorm.
Leonardo viel gewoon goed in en met een individuele aktie is deze gewoon gevaarlijker.
Voor het middenveld weet ik niet hoe anders.
AUB geen Anita donderdag

Dus ik zou het zo doen..
Steek
Wiel-Wielaert-Olequer-Vermaelen
Kennedy-Lindgren-Vertonghen-Urby
Leonardo-Suarez.
Geen Suljemani. Waarom niet? was gisteren nog grieperig en is gewoon hopeloos uit vorm.
Leonardo viel gewoon goed in en met een individuele aktie is deze gewoon gevaarlijker.
Voor het middenveld weet ik niet hoe anders.
Weer op zoek naar een Interim coach..
-
Kan aardig met je meegaan, mattie.
We moeten, gezien de afwezigen, gewoon een goed blok achterin en op het middenveld zetten. Anders zie ik het wel gebeuren dat je na 10 minuten met 2-0 achterstaat.
Als je het zo ziet is onze selectie echt krap. Bij de klassieker afgelopen zondag zat ik me erover te verbazen dat je voorin moet rooien met Bodul en Leonardo als vervangers....... Dat is echt veel te licht.
En dat geldt eigenlijk ook voor de overige linie's.
Wordt een zware wedstrijd waarin ik hoop dat we geen pak slaag krijgen.
We moeten, gezien de afwezigen, gewoon een goed blok achterin en op het middenveld zetten. Anders zie ik het wel gebeuren dat je na 10 minuten met 2-0 achterstaat.
Als je het zo ziet is onze selectie echt krap. Bij de klassieker afgelopen zondag zat ik me erover te verbazen dat je voorin moet rooien met Bodul en Leonardo als vervangers....... Dat is echt veel te licht.
En dat geldt eigenlijk ook voor de overige linie's.
Wordt een zware wedstrijd waarin ik hoop dat we geen pak slaag krijgen.
-
Vermeer: BS, Alderweireld, Vertonghen, Urby; Anita, Vermaelen; Enoh(Lindgren);Sarpong, Leo; Suarez
Vermaelen op Mutu, Vertonghen en Alderweireld op Gillardino. En die Italianen weten niet raad met Leonardo, Suarez en Sarpong hoor, let maar op: als ze maar gegroepeerd aanvallen. Emanuelsson en BS vleugelverdedigers..
1-3.
Juist wel, ik zie geen geschiktere speler om Montolivo te dekken.mattie schreef:AUB geen Anita donderdag![]()
Vermaelen op Mutu, Vertonghen en Alderweireld op Gillardino. En die Italianen weten niet raad met Leonardo, Suarez en Sarpong hoor, let maar op: als ze maar gegroepeerd aanvallen. Emanuelsson en BS vleugelverdedigers..
1-3.
Vermeer
Van der Wiel, Oleguer, Vermaelen, Emanuelson
Lindgren
Enoh, Vertonghen
Sarpong
Suárez, Sulejmani
Met Vertonghen die inzakt voor de opbouw en Lindgren die bij balverlies in de punt naar achteren speelt.
Van der Wiel, Oleguer, Vermaelen, Emanuelson
Lindgren
Enoh, Vertonghen
Sarpong
Suárez, Sulejmani
Met Vertonghen die inzakt voor de opbouw en Lindgren die bij balverlies in de punt naar achteren speelt.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op ma feb 16, 2009 6:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
-
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Enganche zet een prima opstelling neer. Las ergens anders ook al dat hij zich verbaasde over Urby, maar dat het inderdaad een goed duel van die jongen was.
Ik zou alleen wel over de vleugels komen. De backs van Fiorentina zijn erg zwak. De lange bal is overigens wel uiterst kansloos, want Suarez wint geen duel van die twee centrale verdedigers.
Ik zou alleen wel over de vleugels komen. De backs van Fiorentina zijn erg zwak. De lange bal is overigens wel uiterst kansloos, want Suarez wint geen duel van die twee centrale verdedigers.
Denk dat belangrijk gaat worden waar je voor gaat kiezen.Wil je echt wachten op een kans en achterover leunend die Italianen laten komen, of ga je gewoon het veld op om druk te zetten op de achterhoede van hun.Wat wordt de boodschap van MVB in deze wedstrijd, en komt die boodschap ook over op de spelers en het elftal .. want anders ben ik bang dat je zodadelijk weer in tweeën gaat breken ...
Blij met de punten ...
Opstelling van Elliquido. Veel anders is trouwens niet mogelijk.
Geen idee wat ons te wachten staat, want ik ken Fiorentina niet. Mutu en Gilardino: die kunnen wel wat. Het lijkt me niet dat er voor een gehandicapt Ajax tegen een ploeg met dat soort spelers veel te halen valt.
Voor het HSV-scenario zou ik meteen tekenen.

Geen idee wat ons te wachten staat, want ik ken Fiorentina niet. Mutu en Gilardino: die kunnen wel wat. Het lijkt me niet dat er voor een gehandicapt Ajax tegen een ploeg met dat soort spelers veel te halen valt.
Voor het HSV-scenario zou ik meteen tekenen.

-
-
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ja, je moet vooral via de vleugels iets proberen te forceren. Fiorentina speelt zelf ook het liefst op de aanval, namelijk. Ik zou het spel vooral niet door een Montolivo laten dicteren, bijvoorbeeld.joey schreef:Ik ken Fiorentina niet zo goed, maar spelen we ze niet in de kaart met zo'n countersysteem?