MVB zei voor de microfoon van EDL dat ie speelde omdat Sarpong niet had gebracht wat men verwacht had.Afijn, Sarpong is net zo goed in het vasthouden van de bal.En had ook nog eens recent mee gedaan ..LucaS schreef:Kennedy mocht spelen omdat hij de enige is in de voorhoede die een bal nog wel eens even in het bezit weet te houden. Een volkomen terechte, hoewel treurige, vaststelling
brigade zuid schreef:En slecht dat ie was die Kennedy.999 schreef:En waarom nu ineens weer Kennedy, ik hoorde MVB dat de reden was dat ie mee mocht doen omdat Sarpong niet bracht wat men had verwacht .. en dan kom je dus uit bij Kennedy ( die weg mag ) .. ik snap er helemaal niks meer van van die MVB ...........
Gabri met hoofdwond naar ziekenhuis
Gabri heeft in de Klassieker tegen Feyenoord een hoofdwond opgelopen. De Spaanse middenvelder viel vlak voor het einde van de eerste helft aangeslagen uit met een hoofdwond. De ernst van de blessure is op dit moment nog niet bekend.
[update] Volgens ELF is Gabri voor de zekerheid naar het ziekenhuis vervoerd om zich te laten onderzoeken.
Maar het zag er strak uit. Complimenten!brigade zuid schreef:Nog ff over de tifo vooraf... het zag er strak uit moet ik zeggen, alleen er werd gezegd dat er vuurwerk zou zijn bij de f-side.. volgens mij is er iets gruwelijk fout gegaan want ik neem aan dat ze daar niet dat ene fakkeltje mee bedoelden op zuid1.
Klopt, de ontsteking deed het niet.brigade zuid schreef:Nog ff over de tifo vooraf... het zag er strak uit moet ik zeggen, alleen er werd gezegd dat er vuurwerk zou zijn bij de f-side.. volgens mij is er iets gruwelijk fout gegaan want ik neem aan dat ze daar niet dat ene fakkeltje mee bedoelden op zuid1.
Das kut...El Clavo schreef:Klopt, de ontsteking deed het niet.brigade zuid schreef:Nog ff over de tifo vooraf... het zag er strak uit moet ik zeggen, alleen er werd gezegd dat er vuurwerk zou zijn bij de f-side.. volgens mij is er iets gruwelijk fout gegaan want ik neem aan dat ze daar niet dat ene fakkeltje mee bedoelden op zuid1.
Ik heb geen idee hoe het eruit zag eerlijk gezged, ik stond er middenin, zo maar ff op de fotoside kijken.
Tifo was perfect.Ramona schreef:Mooi tifo ook trouwens...vanaf de 2e ring een keer goed te zien!Thijs schreef:Hier ook! Olé, had 5-0 moeten zijn maar soit. Prima.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Heb eigenlijk geen zin in beschouwingen enzo... Gewoon blij met de 2-0!Iedereeen gefeliciteerd!
![]()
Ik ga de kroeg in.
Wel, tenminste volgens www.ajax.nl. Viel me op dat Suarez en Leonardo alleen voorin stonden, alleen toen wist ik nog niet welke wissel plaatsgevonden had.LucaS schreef:Dat is dan ook niet gebeurd
Ja goh , ik denk absoluut niet na zeg...wat een waarheid.
Jij leeft in een waanwereld waarin jij dingen oproept die je in je dromen ziet gebeuren. We hebben dit seizoen toch al ook zo'n superseizoen met deze speelwijze.
AZ heeft voetballende kwaliteit , wij niet. Zij kunnen met kwaliteit snel eruit met 1x raken en zo ploegen opensplijten. Als dat niet werkt ! hebben ze ook de mogelijkheid om gewoon tegenstanders stuk te spelen (belangrijk punt)
Wij hebben een rollator spits die dodelijk is in het penaltygebied als hij de bal krijgt.
Hoevaak zijn wij daar geweest de afgelopen 3 maanden ?
Ik ben een voorstander van Slory maar hoevaak wordt hij goed bediend in de diepte ?? Nog geen 5x dit seizoen.
Niemand van ons kan goed een bal in de ploeg houden en goed passen. Erg slim om dan 70 meter van het doel van de tegenstander te spelen.
Zeker als je ook een kut verdediging heb. Het laatste wat je wilt is druk leggen op die gasten. Dat gebeurt nu constant want we lopen wedstrijd na wedstrijd op onze eigen helft te voetballen. Ze krijgen geen adempauze omdat wij niet om het omgekeerde kunnen opleggen bij de tegenstander
--------------------------------------------------------------------------------
Ik leef in een waanwereld? Je moet eens nalezen wat je zelf zegt. Als wij met deze ploeg naar voren willen voetballen (en dan denk ik aan spelers als Hofland, Bahia, Lucius, Slory, Makaay, Biseswar) dan kom je helemaal nergens. Wij hebben aanvallend gezien geen speler die iets weet te creëren in de kleine ruimte. Waar wij het van moeten hebben is van de snelle omschakeling. Slory, Biseswar en ook Makaay zijn daar ideaal voor. Als we willen spelen zoals jij wilt, hadden we Slory en Makaay niet moeten halen.
Verdedigend neem je met mensen als Bahia, Lucius en Hofland veel te veel risico als je ver voor de eigen goal gaat spelen en ruimte gaat weggeven. Dan wint (letterlijk) de Graafschap nog van ons in de Kuip. Waat jij wilt is niet reëel, zowel door de situatie waar we nu in zitten (degredatievoetbal, dus overleven), alsmede door de middelen die we tot onze beschikking hebben.
Na de 1-0 ging Feyenoord meer naar voren voetballen, kreeg ajax meer ruimte en had ajax eigenlijk uit kunnen lopen. Als we van begin af aan zo hadden gespeeld, hadden we ook van begin af aan achter de feiten aangelopen. Ik vind het vrij naief dat iemand dat niet ziet.
FNwat een hemelschrijnend slecht elftal heeft Feyenoord zeg.
Gewoon lachwekkend. En wanneer worden we nu eens verlost van spelers als Bahia. Hij laat willens en wetens de tegenstander de bal in het doel lopen, zoiets heb ik zelden op een voetbalveld gezien.
Makaay, direct verkopen.
Tiendalli, vreselijk slecht. Helemaal niets goeds gedaan. Ook weer een domme gele kaart gepakt.
Lucius, nooit meer opstellen.
Sinds Verbeek weg is, is het voetbal zo mogelijk nog slechter geworden en tactisch is het helemaal ingestort. Ze weten van mekaar nog niet wie een vrije trap moet nemen en ze hebben maar amper 1 bal naar elkaar overgespeeld. Die spelers staan compleet voor lul op dat veld en daardoor de supporters ook!