AJAX - Feyenoord 15-02-2009
- Monkey Tonk
- Monkey Tonk
Ik zie dat Ajax bovendien in de opbouw vrij zwak is om dit Feyenoord echt pijn te kunnen doen, zowel op papier als in praktijk zie je het gemis aan spelers met opbouwende kwaliteiten. Lindgren-Gabri, leuk misschien om wat ballen te veroveren, maar vooruit voetballen, hò maar...
Het individu of het duo zal beslissend zijn vandaag! Suarez en Micky of Biseswar en Wijnaldum?
Wanneer komt Aissati in hemelsnaam terug? Iemand?
Het individu of het duo zal beslissend zijn vandaag! Suarez en Micky of Biseswar en Wijnaldum?
Helaas wel, maar Gabri springt 'elke wedstrijd' uit het oog wat dát betreft. Verzorgd voetballen wordt dan een hels karwei met zulke spelers in je team...Zuidema schreef:Daar hebben er helaas meer last van bij Ajax...Starring schreef:Typerende actie van Gabri zojuist, door zijn felheid en inzet weet hij de bal te heroveren om het in de omschakeling vervolgens weer net zo knullig te verspillen door onhandigheid en/of een gebrek aan spelinzicht...
Wanneer komt Aissati in hemelsnaam terug? Iemand?
AFCA!
- Monkey Tonk
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
Ik heb er ook wel vertrouwen in, hoewel de doelpunten van Feyenoord normaal gesproken altijd letterlijk en figuurlijk uit de lucht vallen, want Ajax is immers altijd de betere (voetballende) ploeg geweest.
Misschien let ik niet goed op, maar ik wist niet dat Wielaert van zulke zuivere crosspasses kon geven op de wingers. Misschien moeten we dat wapen eens beter gaan inzetten ipv een lange bal ofzo...
Misschien let ik niet goed op, maar ik wist niet dat Wielaert van zulke zuivere crosspasses kon geven op de wingers. Misschien moeten we dat wapen eens beter gaan inzetten ipv een lange bal ofzo...
AFCA!
- Ajaciedjuh
En als Feyenoord wt preciezer speelt kan het Ajax hebben vanmiddag...Zuidema schreef:Jongens, wat zijn dat toch steeds voor k*tballen. Speel nou eens wat preciezer... Volgens mij kan je dit F. echt hebben vanmiddag.
Dit is nou eenmaal het niveau waar we het mee moeten doen. Het zij zo
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."