Nee, ik kijk niet. Ik neem aan dat hij te laat was hehe,999 schreef:Bréchet zien sprinten PeetPeter schreef:Het lek bij PSV is ook weer boven zie ik.![]()
Opzienbarend wat AZ laat zien, hoor. Zelfs met de grootste baggerachterhoede staat men soeverein voor.
AZ 2008 - 2009
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Niet alleen verdiend, maar ook echt heel erg overtuigend: een gaat van elf punten met de nummer twee, Ajax en PSV zijn al helemáál nergens te bekennen en amper een halve tegengoal per wedstrijd. Dat zijn cijfers hoor...Neefkens schreef:Zo worden ze gewoon kampioen en nog verdiend ook.
Respect. En gottegot, wat staat de gewezen 'Top Drie' voor schut dit jaar. Ajax en PSV hebben elk een hogere begroting dan AZ en Twente samen.
K.
Still alive...
-
-
Dat is verdomme ook zo lekker voor die kaasboeren, hebben steeds een reeks makkelijke wedstrijden, krijgen ze een moeilijke en dan direct daar op moeten ze weer tegen Heracles.
Het is voor hun wel allemaal mooi ingedeeld hoor.. Dus als de eindelijk na een reeks makkelijke wedstrijden een tegenslagje krijgen kunnen ze die de week erop weer simpel wegspelen tegen Volendam o.i.d..

IK zal direct toegeven dat zo'n indeling van belang kan zijn, maar uiteindelijk moeten ze ook toe naar Ajax, Heerenveen enz.Het is voor hun wel allemaal mooi ingedeeld hoor.
Ajax verloor van Heracles thuis, Heerenveen thuis en Vitesse uit, wedstrijden die gezien de stand op de ranglijst (en het thuisvoordeel) gewonnen hadden moeten worden. Het programma voor AZ staat daar los van.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Ik zeg niet dat Ajax een zwaar programma heeft, ik zeg dat naast dat AZ het erg goed doet ze ook erg veel mazzel hebben met de indeling. Natuurlijk moeten we allemaal tegen dezelfde tegenstanders, maar als zij eerst een week naar De Graafschap moeten, de week erop naar Heerenveen en die week daarna weer tegen Volendam thuis heb je het wel erg lekker hoor.